VTR1000 SP Topic 21st edition

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja, is een HD1, en bevalt zeer goed, kwaliteit is goed, geluid is goed!
Vergeleken met de Bullet HD vind ik de GoPro persoonlijk beter.

Heb de GoPro afgelopen seizoen gebruikt met het rijden op m'n 400, en ik heb niks te klagen.

Hier nog een filmpje dat hij op de helm zit:

Oke. Volgend seizoen misschien nog kijken of ik voor niet al te veel geld een HD2 kan scoren gezien nu de HD3 uit is!
 
kan je de oude config ook opslaan zodat wanneer de nieuwe niet werkt je de oude terug kan zetten?

Vandaag mijn PC3R ingebouwd, standaard two-brothers c5 mapping van powercommander.com erop gezet.. Als het droog is een keer gaan proefrijden, en deze winter ff langsbrengen om te laten afstellen..


Iemand ervaring met het verwijderen van de flapper valve?

ROGUE RC51 Flapper Valve Mod Page

Ik las dit, en was eens benieuwd naar de ervaringen:)
 
kan je de oude config ook opslaan zodat wanneer de nieuwe niet werkt je de oude terug kan zetten?
volgens mij (en bij mijn pc usb) kun je je huidige opslaan in mapje als je je laptop direct aansluit.
met de software die je erbij hebt kun je ook zelf rommelen, dus mogelijkheden zat.
 
Hey hallo, heeft er hier iemand ook Acrapovic dempers met K&N luchtfilters + powercommander?
Ik ben niet zo fan van open luchtfilters zonder goed af te laten stellen dus ik vroeg me af wat jij er mee hebt laten doen :)
 
Je kan gewoon op internet een kabeltje kopen dat van de seriele verbinding overgaat in een usb verbinding.

Je sluit dan de seriele aan op de power commander, usb in de laptop.. Motor op contact zetten, en dan uploaden maar:)

Godverdomme een euro of 20 =,=
Ik heb er ook eentje gekocht haha :)
 
Laatst bewerkt:
Hey hallo, heeft er hier iemand ook Acrapovic dempers met K&N luchtfilters + powercommander?
Ik ben niet zo fan van open luchtfilters zonder goed af te laten stellen dus ik vroeg me af wat jij er mee hebt laten doen :)

Heb geen powercommander maar rapidpike
Heb de hele handel af laten stellen op de test bank
 
Ik heb de complete akra uitlaat en een airbox en pc3 usb.
Rij nu met akra voorpijpen en Sato banzai mount einddempers.

De full akra map(M105-708) van pc3 staat erg rijk,meer wat voor op het circuit denk ik,bij mij ging met die map geladen het lampje van reserve al aan bij 100km,nu heb de sato map(M105-308) geladen en gaat hij bij 150 km branden.....
 
Laatst bewerkt:
weet iemand wat de oorzaak is van kapotte pinkers? nuja, ze werken wel, maar als ik ze aanzet, blijven ze aanstaan.. ze knipperen niet meer...

Alvast bedankt!
 
Ah oke. Ik ga gebruik maken van de 114-012 Akrapovic slip-ons met standaard of after market filter en laat hem wel in t voorjaar afstellen. Dankje!
 
weet iemand wat de oorzaak is van kapotte pinkers? nuja, ze werken wel, maar als ik ze aanzet, blijven ze aanstaan.. ze knipperen niet meer...

Alvast bedankt!

Je hebt een relais dat het knipperen aanstuurt.
Deze is versleten en blijft nu aanstaan ipv telkens aan/uit.

Het relais vervangen is voldoende. Zit op een eurotje of 20-30 denk ik :)
 
Ik las op internet dat als je het PAIR systeem op de vtr hebt zitten, dat het lucht-benzine mengsel niet gemeten kan worden op de dyno..

Is dit nou iets wat alleen op de amerikaanse uitvoering zit, of hebben de europese uitvoeringen dit ook?
 
Europese modellen hebben het ook. Je kunt wel lambda meten, maar dan moet je ff de slangetjes dicht knijpen. Het PAIR gebeuren trekt lucht vanuit de airbox naar de uitlaat, ter naverbranding van whatever, is een milieu maatregel gadget. Die lucht verstoort een lambda meting, dus dan moet je het ff omzijlen...
 
Jammer van pedrosa, wel mooi van stoner:)

Tsja, hij had zijn hand op moeten steken toen het spannend werd. Zo hoort dat.

Jammer ook van die bandenwarmer kwestie, er had meer in gezeten voor Honda en Dani P.
Maar ja, that's racing...
Vind dat Dani, zeker in de tweede helft van't seizoen als een kampioen heeft ge(st)reden, maar degene met de meeste bij elkaar gesprokkelde punten wint en da's dan toevallig die gast met die twee verschillend gekleurde broekspijpen. (zou die anders niet weten wat voor en achter is?).

Wij hebben in ieder geval de constructeurstitel en de wetenschap, dat de Honda gewoon sneller en dus beter is. *O*
 
Hey hallo, heeft er hier iemand ook Acrapovic dempers met K&N luchtfilters + powercommander?
Ik ben niet zo fan van open luchtfilters zonder goed af te laten stellen dus ik vroeg me af wat jij er mee hebt laten doen :)

Ik heb zo'n setje en bij een juiste afstelling op de Dynojetbank gaat ie als een raket met een geluid alsof het een Ducati is
 
Europese modellen hebben het ook. Je kunt wel lambda meten, maar dan moet je ff de slangetjes dicht knijpen. Het PAIR gebeuren trekt lucht vanuit de airbox naar de uitlaat, ter naverbranding van whatever, is een milieu maatregel gadget. Die lucht verstoort een lambda meting, dus dan moet je het ff omzijlen...

Ik ga op ebay gewoon een setje bestellen om meteen de shutter valve en het pair systeem eraf te halen..

Weg met die milieu-onzin :W

Daarna laten afstellen op de dyno, en dan ben ik benieuwd:) (met de standaard 2-brothers mapping in de pcIIIr loopt ie al beter dan eerst, gasreactie is naar mijn gevoel wat beter geworden, en hij bokt niet meer zo als je ong 50km/h aant rijden bent :) )
 
Tsja, hij had zijn hand op moeten steken toen het spannend werd. Zo hoort dat.

Jammer ook van die bandenwarmer kwestie, er had meer in gezeten voor Honda en Dani P.
Maar ja, that's racing...
Vind dat Dani, zeker in de tweede helft van't seizoen als een kampioen heeft ge(st)reden, maar degene met de meeste bij elkaar gesprokkelde punten wint en da's dan toevallig die gast met die twee verschillend gekleurde broekspijpen. (zou die anders niet weten wat voor en achter is?).

Wij hebben in ieder geval de constructeurstitel en de wetenschap, dat de Honda gewoon sneller en dus beter is. *O*

Ook mooi om te zien was hoe stoner door "stoner corner" heen ging, wat een controle en wat een snelheid :9~

Jammer dat de man na dit seizoen stopt, ik hoop hij in de toekomst toch weer op een motogp fiets stapt :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan