VVD en motorrijden

GuZ

MF veteraan
4 jun 2001
12.005
8
WAT NOU! (Amsterdam-Oost)
als je maar blijft rijden is het goed, maar parkeren.....

was hier een populaire partij he?

------------
Werner Toonk (VVD): "De gemeente zou iets aan het parkeren moeten doen. Ik
denk aan betaald parkeren".
"Wat mij betreft, zouden voor motorparkeerplaatsen dezelfde regels als voor
auto's moeten gelden: dus niet én een motorparkeervergunning en eentje voor
een auto. En niet meer gedogen dat er motoren op de stoep staan." "Mijn
bezwaar; met plekken voor motoren maken we het probleem voor de
automobilisten nog groter."
------------
 
Gaaf... wat is het probleem dan om OP de stoep te parkeren??? Wanneer daar plaats voor is natuurlijk.. Mensen met een rolstoel e.d. moeten er wel fatsoenlijk langs kunnen... *SUKKELS*

De mooi weer rijders zitten weer in de koekblikken en ergeren zich weer groen en geel aan de motorrijders die lekker tussen de file door tuffen! De frustratie komt weer boven!!! })
 
Op woensdag 30 oktober 2002 20:23 schreef GuZ het volgende:
als je maar blijft rijden is het goed, maar parkeren.....

was hier een populaire partij he?

------------
Werner Toonk (VVD): "De gemeente zou iets aan het parkeren moeten doen. Ik
denk aan betaald parkeren".
"Wat mij betreft, zouden voor motorparkeerplaatsen dezelfde regels als voor
auto's moeten gelden: dus niet én een motorparkeervergunning en eentje voor
een auto. En niet meer gedogen dat er motoren op de stoep staan." "Mijn
bezwaar; met plekken voor motoren maken we het probleem voor de
automobilisten nog groter."
Lees jij het Parool ? Gedogen ? Waar moeten motoren anders staan ? Ik hoop niet dat de MAG nu een blik met wormen heeft opengemaakt !
------------
 
Leuk land leven we in...

Vooral niks aan de nadelen van motorrijden doen (gevaarlijke vangrails) maar wel de voordelen zoveel mogelijk onderuit halen (parkeren net als auto's, steeds meer inhaalverboden).

Kortzichtige mensen heb je helaas overal, SP, VVD, PvdA, GroenLinks, LPF...
 
Zullen we zelf een politieke partij oprichten en ons oa richten op alle motor geralteerde problemen ?
:+
 
Leuk land leven we in...

Vooral niks aan de nadelen van motorrijden doen (gevaarlijke vangrails) maar wel de voordelen zoveel mogelijk onderuit halen (parkeren net als auto's, steeds meer inhaalverboden).

Kortzichtige mensen heb je helaas overal, SP, VVD, PvdA, GroenLinks, LPF...


die wijnschenk van de lpf was toch redacteur van een of ander motorblad :?

zoiets staat me nog bij van het eerst dat er over hem gesproken werd...
niet dat ie wat uit zou kunnen richten tho... |(
 
die wijnschenk van de lpf was toch redacteur van een of ander motorblad :?
hohoho....
dat is/was ie ja, maar echt niet omdat ie motorrijden een warm hart toedraagt...

hij is het "grote brein" achter de nederlandse PB...
jammerlijk(?) mislukt en dat was ook te verwachten....

dankzij hem is er geen nederlandse distributeur van de engelse PB meer in nederland... jaja... een top-geezer zoals ze dat in de PB noemen...
 
hohoho....
dat is/was ie ja, maar echt niet omdat ie motorrijden een warm hart toedraagt...

hij is het "grote brein" achter de nederlandse PB...
jammerlijk(?) mislukt en dat was ook te verwachten....

dankzij hem is er geen nederlandse distributeur van de engelse PB meer in nederland... jaja... een top-geezer zoals ze dat in de PB noemen...

ja weet ik veel :)
ik heb alleen het woord motorblad gehoord...

maar hij had dus meer het idee om zn zakken eens goed te vullen...
 
Wijnschenk heeft meerdere motorbladen... oa. ook de Motorcourant (zo'n gratis krantje wat je vaak bij dealers krijgt). En van wie denk je dat www.motor.nl is?
 
Wijnschenk heeft meerdere motorbladen... oa. ook de Motorcourant (zo'n gratis krantje wat je vaak bij dealers krijgt). En van wie denk je dat www.motor.nl is?
die motorcourant is toch alleen maar reclame rommel?

dat ie motor.nl heeft geregistreerd verbaast me niks... waarschijnlijk om het blad motor een hak te zetten... wil er zeker veel poen voor hebben....

jaja... een man met een motorhart...
 
Staat in het Amsterdams Stadsblad, nog een leuk gedeelte uit het artikel: De Overtoom is inderdaad erg smal. Het fietspad wordt als alternatief gebruikt, Ontoelaatbaar ! Het is niet zo dat een motor overal tussendoor mag, en zonder stil te staan op de plaats van bestemming aan kan komen, aldus VVD'er Werner Toonk, stadsdeelwethouder in Oud-West. Over Moraalridders gesproken !!
 
Staat in het Amsterdams Stadsblad, nog een leuk gedeelte uit het artikel: De Overtoom is inderdaad erg smal. Het fietspad wordt als alternatief gebruikt, Ontoelaatbaar ! Het is niet zo dat een motor overal tussendoor mag, en zonder stil te staan op de plaats van bestemming aan kan komen, aldus VVD'er Werner Toonk, stadsdeelwethouder in Oud-West. Over Moraalridders gesproken !!


Wat een klootviool. Heeft de hele discussie over file-rijden zeker gemist vroeger.

Ik denk altijd: als het past, dan mag ik erdoor. Ja toch?? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan