VVD en motorrijden

die motorcourant is toch alleen maar reclame rommel?

dat ie motor.nl heeft geregistreerd verbaast me niks... waarschijnlijk om het blad motor een hak te zetten... wil er zeker veel poen voor hebben....

jaja... een man met een motorhart...
Klopt, dat reclameblad ja. Op pagina 1 schrijven ze in een zogenaamd door hen geschreven artikel (pure reclame dus) Shoei de hemel in, en op pagina 3 is Arai toch echt wel het beste merk helm. |( Kun je gewoon niks mee, tis alleen leuk om plaatjes te kijken. :Z

En over die domeinnaam, dat schijnt inderdaad de reden te zijn, wat jij noemt. :X

Motorrijdend Nederland hoeft van hem iig niets te verwachten. :Z
 
VVD is sowieso nix voor mij.. beetje een partij voor de mensen met erg veel centjes.. niet dat ik arm ben, maar rijk ook niet...

Eens zien wat de partijen aan veiligheid (op straat) gaan doen..
 
Mocht ik die eikel tegenkomen, parkeer ik m'n fiets wel ff boven op hem! Ongelofelijk domme praat van Toonk. Die denkt zeker dat hij na de auto ook de motor kan uitmelken.
 
mochten ze het willen doorvoeren.... ff met duuzende motoren op 1 dag ff ruim parkeren in amsterdam en alle parkeerplaatsen bezetten... (1 motor per plek)

heb ik er ondanks mijn vergunning en stalling wel voor over...
 
mochten ze het willen doorvoeren.... ff met duuzende motoren op 1 dag ff ruim parkeren in amsterdam en alle parkeerplaatsen bezetten... (1 motor per plek)

heb ik er ondanks mijn vergunning en stalling wel voor over...

Ik parkeer m'n motor nooit, ik zet hem gewoon neer...
 
Waar moet je nu dan op stemmen.
LM Leefbaar Motorland
Ik heb trouwens ook nog nooit een politicus met de motor weg zien rijden na een debat. Ik heb ze wel zien rijden in een ZUINIGE BENTLEY... Een beter milieu blabla kom met een FIAT PANDA. Scheelt ook files stelletje hufters daar in de Politiek. De oplossing op files is al lang gevonden maar omdat ze zelf niet op een motor durfen te stappen, zien ze het niet als oplossing. Stelletjes Wannabe Harry Potters. :r
 
En waar moet je die parkeervergunning of dat parkeerkaartje dan laten? Achter je voorruit of zo???

Dat is dan weer net zo'n strak plan als dat kastje voor rekeningrijden.
 
Mocht ik die eikel tegenkomen, parkeer ik m'n fiets wel ff boven op hem! Ongelofelijk domme praat van Toonk. Die denkt zeker dat hij na de auto ook de motor kan uitmelken.
Een klassiek geval van problemen zoeken, er staan honderden zo niet duizenden motoren op stoepen in Amsterdam (en andere steden). Nog nooit gemerkt dat dat een probleem is !
 
Wat krijgen we hierna? Snelheidsbegrenzers op je motor? lig je lekker in de bocht.... :] :] :] BAM :( , ineens wordt je motor begrensd. ;(
 
:r Ga met je gebrekkige engelse forum anders emigreren naar Engeland,
kan je de gehele dag "LINKS" rijden!
Ik denk dat ik ook maar een jaartje vrij neem,ga ik de gehele dag de politiek doorspitten.
Ik heb 5 garages,mag zeker ook niet?
Ik heb geen last van die parkeervakken voor motoren,wie parkeert nu nog ergens veilig zijn motor?
Als ik zo nodig moet winkelen,neem ik wel de auto.
 
En waar moet je die parkeervergunning of dat parkeerkaartje dan laten? Achter je voorruit of zo???

Dat is dan weer net zo'n strak plan als dat kastje voor rekeningrijden.

Kortom dit komt er niet doorheen... gemeentes gaan ook echt niet met de verfkwast lopen om autoparkeerplaatsen om te zetten in motorperkeerplaatsen...worden toch nooit gevuld.

En VVD heeft voor mij altijd nog meer punten dan de overige partijen...
 
:r Ga met je gebrekkige engelse forum anders emigreren naar Engeland,
kan je de gehele dag "LINKS" rijden!
Ik denk dat ik ook maar een jaartje vrij neem,ga ik de gehele dag de politiek doorspitten.
Ik heb 5 garages,mag zeker ook niet?
Ik heb geen last van die parkeervakken voor motoren,wie parkeert nu nog ergens veilig zijn motor?
Als ik zo nodig moet winkelen,neem ik wel de auto.
oh wacht, je had het tegen mij....
doe es rielekst....
 
:r Ga met je gebrekkige engelse forum anders emigreren naar Engeland,
kan je de gehele dag "LINKS" rijden!
Ik denk dat ik ook maar een jaartje vrij neem,ga ik de gehele dag de politiek doorspitten.
Ik heb 5 garages,mag zeker ook niet?
Ik heb geen last van die parkeervakken voor motoren,wie parkeert nu nog ergens veilig zijn motor?
Als ik zo nodig moet winkelen,neem ik wel de auto.
Rustig maar, je hoeft niet zo lelijk te doen!
En ga jij maar lekker met je koekblik in de file staan wachten op een plekje in de parkeergarage, dat doe ik dus lekker niet :)
 
Wat krijgen we hierna? Snelheidsbegrenzers op je motor? lig je lekker in de bocht.... :] :] :] BAM :( , ineens wordt je motor begrensd. ;(

Daar zijn ze ook al mee bezig ja, met automatische snelheidsregeling. Op auto's wordt het al toegepast (geloof ergens in Tilburg of Breda een bepaalde wijk). Werkt goed dus dan moet het ook maar op motoren kunnen... :?
 
Daar zijn ze ook al mee bezig ja, met automatische snelheidsregeling. Op auto's wordt het al toegepast (geloof ergens in Tilburg of Breda een bepaalde wijk). Werkt goed dus dan moet het ook maar op motoren kunnen... :?
is vast iets waar een accu voor nodig is...
en die heb ik lekker nie!!! :P 8-)
 
Nou wie start er een motorpartij op? Mijn stem kun je krijgen hoor.

Stem Lijst Motor Freaks!

Wij schreeuwen niet alleen wat,maar we scheuren ook net zo hard 8-)

Wij staan voor:

1.Afschaffen van motorrij belasting om zo de file vorming tegen te gaan.
2.Geen boetes voor het nemen van de vluchtstrook, bevordert de doorstroom op de weg.
3.Motortaxi standplaatsen in alle regio's
4.Geen betaalde parkeervakken voor motoren.
5.Maximum snelheid voor motoren op de aanpassen naar 130, tja, je moet altijd wat snelller zijn dan het verkeer om je heen
6.Leden van het Motor-Forum kunnen zich kandidaat stellen voor het ministerschap.
Als jullie nog wat punten weten horen wij dat graag.

At youre Service....


Aprilia rijder(fraktie voorzitter) :P
 
Staat in het Amsterdams Stadsblad, nog een leuk gedeelte uit het artikel: De Overtoom is inderdaad erg smal. Het fietspad wordt als alternatief gebruikt, Ontoelaatbaar ! Het is niet zo dat een motor overal tussendoor mag, en zonder stil te staan op de plaats van bestemming aan kan komen, aldus VVD'er Werner Toonk, stadsdeelwethouder in Oud-West. Over Moraalridders gesproken !!


Hij heeft het waarschijnlijk over mij })
Rij dagelijks over de Overtoom waarvan 90% over het fietspad.

De boete voor een fietspad is minder dan over de trambaan.
"Het is een puur economische overweging geweest, meneer agent" :P
 
Voorang uit elke richting ? Letten die koekblikken misschien eens wat beter op.
En dat die koekblikken niet van rijbaan mogen veranderen. Ze proberen me altijd plat te drukken. En dat er hoge boetes komen op voor tijdig richting aangeven bij invoegen. Dus als je links achter de auto zit FF de richting aandoen. Zonder dat ze ruimte hebben.
 
Als ze in Amsterdam nou eerst eens even al die eikels van taxichauffeurs aan gaan pakken. Het lijkt wel of die er een sport van maken om motorrijders de stuipen op het lijf te jagen. Gek, dat heb ik alleen maar met Amsterdamse taxichauffeurs. Zie ik spoken?
 
Als ze in Amsterdam nou eerst eens even al die eikels van taxichauffeurs aan gaan pakken. Het lijkt wel of die er een sport van maken om motorrijders de stuipen op het lijf te jagen. Gek, dat heb ik alleen maar met Amsterdamse taxichauffeurs. Zie ik spoken?
denket wel...
nooit problemen met taxi's, zouden ze ook niet in hun kop moeten halen.

maar jij rijdt dan ook geen motor.... }) })
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan