Bike_Explorer
MF veteraan
Die yamaha (r125??) die je laat zien, is dat wel een 11kw motor? Naast het aantal (max. 125) cc, moet je ook letten op het aantal (max. 11) kw...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Steeds meer uitlaatfabrikanten komen met leuke uitlaten voor de 125 cc modellen, dus ze zijn er wel degelijk, denk ik dan.ik zie ze al geregeld voorbij schuiven, open uitlaat erop en het klonk ook nog!
Welk probleem ontstaat er dan voor MF?Ik maak me eigenlijk meer zorgen om dit forum.
Over een jaar stikt het hier wellicht van de wannabees die ineens 'motorrijders' zijn omdat ze een licht rijbewijs in hun zak chips vonden en een Spartamet-turbo hebben gekocht.
Ik maak me eigenlijk meer zorgen om dit forum.
Over een jaar stikt het hier wellicht van de wannabees die ineens 'motorrijders' zijn omdat ze een licht rijbewijs in hun zak chips vonden en een Spartamet-turbo hebben gekocht.
Met de mogelijke regeling waarbij je een licht motorrijbewijs krijgt bij je autorijbewijs, zou je je idd wel zorgen kunnen gaan maken over het forum...
Daar doelde ik dus op.
Op de snelweg houdt het niet over, maar je kan goed schuilen tussen de vrachtwagens die met 90 km/uur over de rechterbaan rijden.
Maar ieder jaar worden we toch al overspoeld door zo'n stortvloed aan testosteronenbommetjes met een vers A-tje op zak?Ik maak me eigenlijk meer zorgen om dit forum.
Over een jaar stikt het hier wellicht van de wannabees die ineens 'motorrijders' zijn omdat ze een licht rijbewijs in hun zak chips vonden en een Spartamet-turbo hebben gekocht.
Maar ieder jaar worden we toch al overspoeld door zo'n stortvloed aan testosteronenbommetjes met een vers A-tje op zak?
Het voordeel is dat we van dat gezeur af zijn van "kun je een R6 ook kopen op 25kW?"
denk jij of naar wij dachten?Steeds meer uitlaatfabrikanten komen met leuke uitlaten voor de 125 cc modellen, dus ze zijn er wel degelijk, denk ik dan.
Over een half jaartje is het zover, het Europese rijbewijs met de invoering van een 'superlight' 125cc categorie in Nederland.
Toch lees ik op internet maar weinig van fabrikanten en importeurs die hier op in gaan springen. Misschien staat het wel allemaal in de motorblaadjes, maar die lees ik niet of nauwelijks.
In heel Europa is het gamma van 125cc motorfietsjes breed te noemen, en stikt het er van op de weg, maar hier in Nederland wil het nog maar niet vlotten...
De markt voor deze fietsen komt er ook in Nederland aan, Je zal als fabrikant of importeur deze markt toch ook moeten/willen bedienen? Dus waar blijven ze?
Ik zou graag een leuke machine voor bijvoorbeeld woon/werk of stadsverkeer willen hebben, lekker licht en zuinig. En nee, ik ga niet op een full tupperware scooter zitten.
Zijn nou alleen KTM en Yamaha hier mee bezig?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Van de 125cc scoots wemelt het sowieso al.
Ik ben net 30 geworden,en afgelopen januarie mijn A gehaald.
En jawel,ik heb een heuse Honda SH150i motorscooter gekocht
Doe er alles mee, W-W , tourtjes kort of lang,afgelopen zaterdag nog 500 km gereden door heel Zeeland.
Geen moment spijt van de aankoop,integendeel
Er is wel een groep voor de lichtere categorie,al is dat moeilijk voor te stellen voor de BIG BOYS hier