Waar kopen we onze remblokken?

jakepeewee2

Rookie
8 mrt 2021
7
13
Ben nieuwsgierig waar we onze remblokken vandaan halen.

Ik heb zelf bv goede ervaringen met carpimoto (online) voor het kopen van Brembo remblokken, gunstig geprijst en snel geleverd. Carpimoto levert ook SBS maar helaas geen Ferodo. En daar ben ik nu juist weer naar op zoek (FDB2167 CPRO).

Iemand enig idee waar ik deze remblokken binnen de EU kan kopen?

Jacco
 
Ferodo remblokken organisch racing | Tenkateshop.com

Ten kate lijkt ferodo te leveren. Al denk ik dat bij jouw geval de moeilijkheid 'm zit in de speciale remklauw waar het specifieke remblokje voor is.. :) Ik denk dat weinig zaken die specifieke op voorraad zullen nemen en of tonen op de webshop.. Beste even kijken denk ik wie er leverancier is (via de ferodo website?) en dan dealers bellen? :)
 
Ten Kate zal ‘m niet op voorraad hebben maar kunnen ‘m vast wel bestellen. Valt me alleen op dat zowel Ten Kate als bv Goedhart niet de CPRO maar de CP1 in hun lijstje hebben staan. Die is al jaren geleden opgevolgd door de CPRO.

Via de Ferodo site wordt je dan Hocoparts gestuurd, maar die levert niet aan particulieren….
 
Ten Kate zal ‘m niet op voorraad hebben maar kunnen ‘m vast wel bestellen. Valt me alleen op dat zowel Ten Kate als bv Goedhart niet de CPRO maar de CP1 in hun lijstje hebben staan. Die is al jaren geleden opgevolgd door de CPRO.

Via de Ferodo site wordt je dan Hocoparts gestuurd, maar die levert niet aan particulieren….
Hoco is de grootste importeur in NL en de meeste motorzaken zullen daar wel bestellen.

Er word ook niet aangegeven voor welk type motor of remklauw het is, maar wel dat het voor racen is.
Dus ik zou met iets meer info bij een motorzaak informeren of ze kunnen bestellen wat jij nodig hebt en of dat overeenkomt met het type wat jij benoemd, aangezien ik dat CPRO ook niet zie staan.
 
Choose a model gaat voor mij niet werken, deze blokken zijn bedoeld voor een aftermarket remklauw die niet af fabriek op motoren is geleverd (Pfm 6 pot narrow band).

Zal omnia eens proberen, kende die wel maar niet aan gedacht
 
Bij japparts of frontrow of EBC-direct in de UK. Net waar ze de EBC blokken die ik graag gebruik hebben liggen. Voor de GSX-R750 van 2000 zijn de leipste remblokken van de bekende merken meestal niet verkrijgbaar, alleen van SBS, maar die zijn op bestelling met onbekende levertijd. Maar Ik rij nu de EPFA blokken van EBC, en daar heb ik niks over te klagen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan