De meeste adviseren om die dingen nou net niet meer te gebruiken ivm evt loslaten van de magneet en de gevolgschade daarvan.
Waarom boor je niet gewoon een gaatje in je aftapbout en zet er dan een magneetje in?
Waar haal je dat vandaan? wil dat wel eens lezen , heb er namelijk ook nog nooit van gehoord.
Dat weet ik, het is gewoon troep, en dus verkoop ik die dingen allang niet meer.Ik had er een op mn TRX (louis.de) maar deze lekte langs de schroefdraad.
Paste namelijk voor geen meter en daardoor heb ik bijna de draad in het carter vernield. Rotzooi!
Dus ik kan beter een keer vaker de olie verwisselen om die extra slijtage te voorkomen?
Ik wil niet het risico lopen dat er een magneet met m'n olie het blok in gaat.
Heeft dat ding geen oliefilter dan?
Er zit natuurlijk altijd een grof aanzuigfilter onderaan de aanzuigleiding.
Lijkt me sterk dat dat magneetje opgezogen wordt.
En wat heeft een magnetische aftapplug voor zin als tegenwoordig de slijtende onderdelen allemaal van aluminium gemaakt zijn.
Zeggen ze oa ook op de Vmaxclub waar wel vaker verhalen de ronde gaanDe meeste adviseren om die dingen nou net niet meer te gebruiken ivm evt loslaten van de magneet en de gevolgschade daarvan.
Zeggen ze oa ook op de Vmaxclub waar wel vaker verhalen de ronde gaan