Oh ja: Voor de liefhebbers van gesneuvelde onderdelen: een filpmje van de staat van de -op dat moment nog normaal op spanning staande - balhoofdslagers van deze motor
Heb je er mee gereden of opgehaald op trailer ?
omdat je solo gaat; is het frame nog wel recht??
cylinders verbussen, fuego zuigers en nokkenas omslijpen en je hebt een betrouwbaardere fiets met meer vermogen..
op het duitse russentreiber forum kun je meer tips en info vinden..
Ik heb volgens mij nog ergens de technische tekeningen liggen van dat ding, zal ik die voor je scannen? Kan handig zijn bij wederopbouw na slopen.
Bedoel je nu die tekening van de M72?? of echt van een K750?? De eerste heb ik, de tweede ken ik niet, dus daar ben ik dan zeker in geinteresseerd
In ieder geval alvast bedankt voor het aanbod!!
Is inderdaad van de M72, maar is toch voor 90% gelijk (in ieder geval het blok).
Laat die Sammie maar lullen, gewoon netjes voor elkaar maken dat ding zonder al te rare dingen te doen. Goeie lagers erin, inderdaad opboren/honen, goeie spanningsregelaar erop (ik had er een van een MZ, ging prima) en gaan met dat ding!
ehh.. verbussen??? dat kan alleen maar met de Kopklepper-Dneprs hoor. Ik heb een zijklepper en dat is geboord, gekotterd en gehoond gietijzer. in het ergste geval kun je die dus verder uit laten kotteren en opnieuw honen naar een overmaat.
.
Ja, dat mag dan ook wel voor dat geld
Kijk, now you're talkingTja wil je een rus met japanse degelijkheid dan moet je deze misschien aanschaffen..
http://link.marktplaats.nl/453396748