Waar zijn mijn handschoenen

Ja, en dacht je dat de enigste was. Sleutels kwijt, zitten al of nog in de motor. Iedereen zal ze wel gezien hebben, dus niet. Handschoenen of motorpapieren. Alles verdwijnt plots in een tas of een andere jas, terwijl we druk in gedachten al over de afsluitdijk rijden. Niet dus. Is hierbij gedeelde smart, halve smart=
 
Heeeeeeeej Wolfman,
dat je hersenpan al niet op een erg hoog niveau werkzaam is, dat wist ik al ;)
Dat je d'r nou ook nog verstrooid van wordt, vind ik heeeeel vervelend voor je !
 
Yes! Je bent niet de enige (ik dus ook niet :X ).. Heb het zelfs met lessen. Helmmuts op, oortje in, helm op, jas dicht, handschoenen aan, sleutel voor motor weer pakken... sleutel??? He die had ik toch net gekregen?? En dan vond je hem een minuut later (zwetend terwijl de instructeur al op zoek is naar de reservesleutel) ergens in een zak van je jas waar je je helemaal niks van kan herinneren.... Whoops... |(
 
inderdaad heel herkenbaar.
sammen met een maat naar duitsland geweest daar ergens een overnachting gehad s'morgens bij de motor aan kome en dan fuck waar is m'n sleutel!!!!!!
overal lopen zoeken tassen weer van de motor gehaald alles weer uit gepakt nog geen sleutel.toen besloten we maar thuis de reserve sleutel op te halen (dus ik zou achterop gaan ;( )doe ik m'n helm op voel ik wat in m'n helm zitten ,is de sleutel onder de voering van m'n helm gekomen heeeeel fijn gevoel :P
 
Ik let altijd heeeeel goed op of bij het dichtklikken van de buddyseat mijn sleutels iig daar niet onder liggen.

Heb het nooit meegemaakt en hoop dat ook nooit te doen :)
 
Ik dan ... was op het klaverblad in gorinchem .. maatje van mij was daar ook met een Lancia Delta HF turbo .... Da's dus kickuh ff met hem meescheuren en kijken hoe hard zo'n 4 wiel aangedreven trubo over het klaverblad kan. ff Denken hoor helm klem leggen achter de stoel zodat die niet gaat rollen en me sleutel leg ik wel tussen me benen zodat ik die ook niet kwijt kan raken.

Eerst paar rondjes gingen lekker beetje foto's maken van de motor rijders ... en toen ineens wel erg driften ... hey verkeerde kant op .. he gras !? HEE AARDE !! HEEEEE BOOOOOMMMMM :X .... hey tering ik lig op z'n kop |(

Affin sleutel was natuurlijk nergens meer te vinden en de stoel ging paar na een hele tijd kloten weer naar voren zodat ik me helm kon pakken :X Toen de auto eenmaal op de takelwagen stond heb ik me sleutel weer gevonden en kon met trillende benen de weg naar huis vervolgen , heb maar ff geen rondjes meer gedaan op het blad :)

delta4.jpg
 
Hahaha, leuk verhaal en enorm herkenbaar, waar een mens soms met z'n hoofd zit hé :) :? Ik word dan meestal ook énorm slechtgezind!

Ook dikwijls voor:

Naar de wc gaan tijdens TV kijken, terugkomen en zapper verdwenen :?
Vind ik hem steeds terug ergens op weg naar 't wc |( ...
 
Tjeemig, had ook een keer zo iets met rijles.....

Lekker lesjes van 2 uurtjes gehad, ging echt
lekker :] .(inmiddels al weer 1,5 jaar geleden)
"Nou dag, he, meneer de instruktator, tot morgen".

Toen ging ik s'avond nog even een paar heatjes karten,
haalde ik mn handschoenen en mn mutsie uit mn helm, wat
denk je dat eruit komt vallen ?????? :?

psies, mn les-motor-sleuteltje..... |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan