A
Maar wel veel mooier dan zo'n rare BMW (model maakt niet uit, zijn allemaal lelijk)
En ook mooier dan een pan European.
Dus eigenlijk een van de mooiste toermotoren.
Een FJR is wat mij betreft samen met een Pan-European de top van de sporttourfiets. Ik heb de eerste meegehad toen ik even moest wachten op klein onderhoud en aardig gas gegeven, de tweede naar mijn vriendin als leenmotor (en hij had lang stil gestaan, of ik hem ff uit wilde laten en goed warm stoken 130km lang), maar allebei overtreffende trap van zo'n beetje alles. Power, comfort, wendbaarheid, allemaal dik in orde.
Inderdaad er is 1 mensch in de wereld die de ZRX nog mooi vindSmaak he´ das zo n fokking raar en goed ding ,anders had iedereen een ……...SWM of zoiets
Over antiek gesprokenIk durf mijn K100RS in dit rijtje te zetten
(RS reise sport)
Beetje plagen moet kunnen met de kerstJij bent ook echt een ouwe narrekop hé
Over antiek gesproken
Overigens betekent RS RennSport,kent u BMW antiek
Maar dan zonder de power...Ik durf mijn K100RS in dit rijtje te zetten
(RS reise sport)
Is verder ook niks mis met een K100 ,zie het reisverslag van Haye, ongelofelijk wat die K100 te verduren krijgt en gewoon doorstoomt.Maar dan zonder de power...
Heb je mijn onderschrift gezien?Is verder ook niks mis met een K100 ,zie het reisverslag van Haye, ongelofelijk wat die K100 te verduren krijgt en gewoon doorstoomt.
Mijn reisvideo van Tajikistan
Hoi! Wegens positieve reacties, hier mijn volgende reisfilmpje: Voor we een half uur niets beters te doen heeft... :-) Groet, Hayewww.motor-forum.nl
leuk en aardigIk had een Soes DL 1000 , het model 2002 - 2003 met niet verstelbaar ruitje van 2003 tot 1016.
Voldoende koppel en vermogen , beiden iets minder dan 100.
Maar ik was het gebulder rond mijn hoofd zo moe als kouwe pap.
Ik heb van alles uitgetest.
Hogere ruit , hogere ruit met zo'n klein ruitje er nog op , een lagere ruit , een ruit die ik heb verzaagd .
Andere helm .
Noem het op ik heb het wel gedaan.
Het gebulder was niet te houden en ik draag steeds gehoor bescherming.
Dan eens rond gekeken naar een Honda Pan European 1300.
Voor mij een geweldige motorfiets met een flink koppel & power en 4 cyl.
Een electrische verstelbare ruit die altijd in de hoogste stand staat en het gebulder niveau zeer miniem maakt maar de gehoorbescherming blijf ik gebruiken.
Top comfort , 3 koffers , uit de wind zitten , ABS / DCBS remsysteem.
2 Opbergvakjes in de kuip, cardan.
Ja , hij is zwaar als je moet manoeuvreren terwijl je er naast gaat en dat is een nadeel ( voor mij dan toch ).
Maar eens hij in beweging is gaat het vanzelf en zelfs op lage snelheid zeer goed handelbaar.
Ik heb hem 3 jaar en 2 maanden en ik heb tot hiertoe 62 000 km gereden en ik rijd niet in de winter.
Voor mij is het de ultieme toerfiets en ik ben er zeer tevreden over en er staan momenteel 108 000 km op.
Dit jaar nog in Griekenland geweest .
En een voordeel , als je wat handig bent je kan er veel zelf aan sleutelen .
Hij zit niet vol geduwd met electronica .
En smaak , das iets persoonlijk.
En dat doe je elke dagIk rij hem op een karretje haal de achterkant er onderuit en rijdt hem op ze plek 245 kg
Bekijk bijlage 1452657 Bekijk bijlage 1452658Bekijk bijlage 1452659
Die van mij weegt bijna 400kg maar met een achteruit versnelling is keren en steken geen probleem,ook staat mijn koekblik gewoon buiten.leuk en aardig
maar om elke dag +300kg in m’n garage (5x10m) te keren/steken
De Bandit1250 is nog te doen
een maat van me rijd er al 10 jaar mee, ik vind heten prachtding maar is net te hoog voor mijn korte onderstel. als je niet op de amerikaanse chopperhouding onderuit wil liggen is het wel even zoeken merk ik nu mijn knieen beginnen te verslijten, ik wil rechtop zitten en toch een beetje power over hebben.Maar wel veel mooier dan zo'n rare BMW (model maakt niet uit, zijn allemaal lelijk)
En ook mooier dan een pan European.
Dus eigenlijk een van de mooiste toermotoren.