waarom ook niet cbr600 club. WIE DOET ER MEE??

Okido, ik heb 'm..
De enige route die ik ken, is als je vanaf de A12 Den Haag binnen rijdt, dat je aan het einde bij de stoplichten (T-kruising) rechtsaf gaat en dan meteen bij de volgende stoplichten linksaf, dan kom je langs het ANWB kantoor. Geen idee hoeveel stoplichten er dan nog volgen, wel staan er wat flitskasten. Vanavond maar eens kijken in mijn zeer grote stratenboek :)
 
Okido, ik heb 'm..
De enige route die ik ken, is als je vanaf de A12 Den Haag binnen rijdt, dat je aan het einde bij de stoplichten (T-kruising) rechtsaf gaat en dan meteen bij de volgende stoplichten linksaf, dan kom je langs het ANWB kantoor. Geen idee hoeveel stoplichten er dan nog volgen, wel staan er wat flitskasten. Vanavond maar eens kijken in mijn zeer grote stratenboek :)

Ik ga altijd de andere kant langs. Bij de stoplichten links en dan direct rechts. Langs Madurodam, etc. Maar het zal denk ik wel lood om oud ijzer zijn.
 
Net effe op de routeplanner van ALH gekeken. Ik zie het.. Jij gaat praktisch door het centrum, ik ga zowat buitenom het centrum. Volgens mij zit daar het verschil in stoplichten.
 
ik neem meestal wel de stoplichten route tis uiteindelijk ut snelst, als moet je idd wel ff oppassen vor de camera's :r
 
Op donderdag 13 maart 2003 11:06 schreef Orpheus het volgende:
Bij Utrecht zelf is vlgs. mij geen Mac maar ik dacht dat er een klein eindje verderop, bij Woerden, wel een Mac is. Andere optie is om ff een klein uitstapje naar de A2 te maken en het AC te nemen. Voor koffie is dat best, alleen eten is natuurlijk wel een stuk duurder.

eventueel kan ik voor wat te bikken & bakkie pleur zorgen. Woon paar afslagen voor einde v/d A12 vlakbij de snelweg :9

[me]CrashBR bedoelt met het einde v/d A12 het einde aan de Noordzee kant... :+ [/me]
 
Laatst bewerkt:
Is er eigenlijk al een datum geprikt (voor in de agenda ;) )? Ik zag wel iets staan over vlaggetjesdag, maar het lijkt me dat het dan akelig druk is in Scheveningen.
 
Hmmm nee, nog geen datum. Maar als het zo druk is lijkt het me niet zo'n strak plan. Dat weekend is volgens mij pinksteren.
 
Hou er rekening mee dat er mensen ook uit het noorden komen.
En om dan een punt af te spreken in het westen lijkt mij niet echt praktisch.

Maar goed. wie ben ik :? :)
 
Maakt mij niet uit hoor. Ik ben overal voor in. Misschien de alom bekende (onder MF'ers) Mac Veenendaal? Of noordelijker, richting Apeldoorn misschien of zo?

Ik lees het wel, waartoe besloten wordt. :)
 
Als er een datum bekend wordt...en ik kan...dan ben ik ook zeker van de partij. Maakt niet uit waar in Nl....lekker stukkie rijden is altijd goed :]
 
Maakt mij niet uit hoor. Ik ben overal voor in. Misschien de alom bekende (onder MF'ers) Mac Veenendaal? Of noordelijker, richting Apeldoorn misschien of zo?

Ik lees het wel, waartoe besloten wordt. :)
Als ik op die datum kan (morgen even kijken) dan kunnen we wel afspreken bij de shell op de A12(de eerste na Velperbroek)
Aanhang achterop????????????????
 
Woon je niet toevallig in de buurt van Westervoort dan kunnen we een keer samen gaan rijden.
Nope...... woon ongeveer 15 km bij de stad Groningen vandaan...
Waar ligt Westervoort eigenlijk? Heb vroeger nooit zo goed opgelet bij aardrijkskunde (topografie)! :+
'k heb trouwens vanaf komende zaterdag zelf een hotcam er onder hangen! :}
 
Nope...... woon ongeveer 15 km bij de stad Groningen vandaan...
Waar ligt Westervoort eigenlijk? Heb vroeger nooit zo goed opgelet bij aardrijkskunde (topografie)! :+
'k heb trouwens vanaf komende zaterdag zelf een hotcam er onder hangen! :}
Ligt naast Arnhem dus is iets te ver van groningen af.
Zaterdag is dus een hele goeie dag voor je. Meteen even een soundfile maken en even mailen.
Zelf ga ik kijken voor een monoseat van Ten Kate, zal hem alleen nog even pas moeten maken voor mijn "F"
 
Als ik op die datum kan (morgen even kijken) dan kunnen we wel afspreken bij de shell op de A12(de eerste na Velperbroek)
Aanhang achterop????????????????

Wat mij betreft wel. Alleen moet ik dan eerst nog wel iemand zien te vinden die zo gek zou zijn om bij mij achterop te gaan zitten. :+
 
ik wil ook wel een keertje mee....maar niet helemaal in het noorden des lands aub, kom uit het utrechtse en das wel een beetje uit de richting, een cluppie lijkt me best geinig met allemaal cbrretjes :9~
 
ik wil ook wel een keertje mee....maar niet helemaal in het noorden des lands aub, kom uit het utrechtse en das wel een beetje uit de richting, een cluppie lijkt me best geinig met allemaal cbrretjes :9~
Het ziet er naar uit dat we verschillende afdelingen (lees: regio's) binnen de club moeten hebben. :X ;)
 
Hee, Beste mede CBR rijders, vergeet mij niet :] :] :] !!........

Lijkt mij een mega stunt :} :} :} !!.... alleen maar cbr-etjes, Kicken. *D

CBR600F2 Super-sport. :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan