Waarom word er toch altijd

Ik krijg eigenlijk nooit commentaar als ik in 't leer binnenstap.
Meestal pas als ik in m'n onderbroek achter m'n buro sta om me om te kleden. :)
 
En ja hoor vannochtend was het weer raak.

"Wat heb jij mooie moonboots aan" B|

Moet ik ze nou uitleggen dat het SIDI laarzen zijn die ook in de racerij gebruikt worden? Ik denk dat ik me mond maar hou en vanmiddag gewoon ga genieten op de weg terug naar huis.
 
Ik krijg eigenlijk nooit commentaar als ik in 't leer binnenstap.
Meestal pas als ik in m'n onderbroek achter m'n buro sta om me om te kleden. :)
Wat vreemd dat ze daar wat van zeggen :+


En ja hoor vannochtend was het weer raak.

"Wat heb jij mooie moonboots aan" B|

Moet ik ze nou uitleggen dat het SIDI laarzen zijn die ook in de racerij gebruikt worden? Ik denk dat ik me mond maar hou en vanmiddag gewoon ga genieten op de weg terug naar huis.
Gewoon negeren en vanmiddag driedubbel genieten tijdens het naar huis rijden!
 
Zeg nou zelf!

mvvertigo-kc2a.jpg


Moonboots? |(

Barbaren, dat zijn ze, om deze mooie laarzen moonboots te noemen.

:+
 
En ja hoor vannochtend was het weer raak.

"Wat heb jij mooie moonboots aan" B|

Moet ik ze nou uitleggen dat het SIDI laarzen zijn die ook in de racerij gebruikt worden? Ik denk dat ik me mond maar hou en vanmiddag gewoon ga genieten op de weg terug naar huis.
Vraag eens of je collega's hoe de huishoudbeurs was B|
Vraag eens waar ze gaan tapdansen met die glimmende stappers van ze B|
Of nog beter, vraag eens hoe snel ze van 0 naar 100 kunnen met hun blik.
Of vraag eens hoe gezellig de file nu weer was, niet vergeten te vragen hoe vroeg ze dan moeten opstaan om een beetje op tijd te komen.

Noodoplossing: andere baan zoeken B|
 
Van de mannelijke collega's geen last van, van de vrouwelijke wel, dat MMMMM geroep werkt me op de zenuwen ;)
Daar hoor je mij niet over klagen hoor :P
Het zijn vooral de mannelijke collega's die waarschijnlijk gewoon stinkend jaloers zijn ;)
 
Ging pas geleden, geheel in het leer, mijn motor showen bij vrienden...

Hij: "YMCA, it's fun to stay at the YMCA..."
Ik: B|
Zij: "Nou, ik vind 't er wel goed uitzien!"
Ik: *D
 
Wel een vrouwelijke collega die het stoer vond maar verder weinig commentaar. Een grapje af en toe moet kunnen natuurlijk he.

Maar lopen jullie dan een ganse dag in leder rond? Jullie stappen toch ook over in een ietwat luchtiger kloffie?
 
Bij mij vinden ze alleen maar verstandig als ik in motorpak rij..
En verder ach krijg wel eens opmerking over leer, maar meestal uit interesse dan uit iets anders
 
Ik kleed me daarna altijd wel om.........
Om de hele dag die leren broek met sliders om aan te hebben is ook niet alles :+
 
zo vreemd gereageerd door je collega's als je in je lederen motorpak binnen komt lopen?

Vandaag ook weer.
Ik kom binnen en iedereen ligt in een deuk :? hahahahaha :?
"Hey heb je een nieuwe broek?"
<B>"Ben je homo geworden ofzo?"</B>
"Ik zou nooit zo'n pak aantrekken hoor"
"Waarom heb je een bochel in je nek?"
"Zoh hee stoer hoor"

En nog veel meer van dat soort opmerkingen
Leuk hoor.......NOT

<B>Vervolgens krijg je van die oeverloze discussie over wel of niet een leren pak.</B>
Hebben meer collega motorrijders daar last van?


jij: jij word in je auto vastgebonden aan je stoel... zou ik nooit willen... SM en dan ook nog eens in de auto...
 
En dan MOETEN ze gewoon even ene blik naar je kruis werpen omdat het daar zo lkr strak zit, en als jij een keer na de tieten kijk.....Dan ben je onbeschoft en je hoort naar der gezicht te kijken :?

:Z vrouwen B|

Neem eens zo'n sokkebolletje uit de was mee en leg die op de juiste "plek" in je broek. Moet jij eens opletten wat voor grote ogen die dames ineens krijgen. 8-)

is wel heel erg gay natuurlijk
 
Reden?? Simpel, 1 woord: Stinkgroenjaloers!!!

Zijn idd meestal de mensen die niet mogen rijden van hun eega


Ging pas geleden, geheel in het leer, mijn motor showen bij vrienden...

Hij: "YMCA, it's fun to stay at the YMCA..."
Ik: B|
Zij: "Nou, ik vind 't er wel goed uitzien!"
Ik: *D

Bedoel je niet dit:

Hij: "YMCA, it's fun to stay at the YMCA..."
Ik: B|
Zij: "Nou, ik vind 't er wel goed uitzien!"
Ik: *D
Hij:
icon_eek1.gif

Ik:
icon_banana.gif

Hij tegen Zij:
icon_bitching.gif



:+
 
Neem eens zo'n sokkebolletje uit de was mee en leg die op de juiste "plek" in je broek. Moet jij eens opletten wat voor grote ogen die dames ineens krijgen. 8-)

is wel heel erg gay natuurlijk


De film dodgeball gezien toevallig :+
 
De ene keer kom ik op de motor, dus stap ik in vol ornaat in pak binnen, wordt er niets gezegd.

De volgende dag kom ik in mijn gewone kloffie binnen, met zwarte (winter-)jas, vraagt iedereen: hey, ben je met de motor? B| :?
:^

kom zelden met de motor (1 x per maand of zo)
op de een of andere manier denkt iedereen dat ik altijd met de motor ben :?
 
pff, als ze daar al over zeuren moet je je eens voorstellen hoe ze reageren als je in een jarretel-gordeltje op je werk komt
 
zo vreemd gereageerd door je collega's als je in je lederen motorpak binnen komt lopen?

Vandaag ook weer.
Ik kom binnen en iedereen ligt in een deuk :? hahahahaha :?
"Hey heb je een nieuwe broek?"
"Ben je homo geworden ofzo?"
"Ik zou nooit zo'n pak aantrekken hoor"
"Waarom heb je een bochel in je nek?"
"Zoh hee stoer hoor"

En nog veel meer van dat soort opmerkingen
Leuk hoor.......NOT

Vervolgens krijg je van die oeverloze discussie over wel of niet een leren pak.
Hebben meer collega motorrijders daar last van?

Tsja, als je er ook bij loopt als een kruising tussen een koe, een toverbal, Pipo de Clown en Quasimodo, met een paar laarzen die er uit zien als orthopedische steunberen voor een polio-lijder met lepra, dan kun je ook niet verwachten dat je geprezen wordt om je goede smaak....

Wat je toch af en toe rond ziet rijden en lopen, het is soms van een tandglazuurafbijtende wansmaak. Alsof het de hele zomer carnaval en gay-parade is. En dat alles onder het mom van "beschermende kleding".

Maar ja, je vrienden en Rossi hebben het ook, dus dan moet je wel. Tot je jezelf op een dag in de spiegel ziet, wakker schrikt en denkt: "Jezus, ik loop dus echt voor aap".

Wees dus blij als je collega's je een stukje feedback geven op weg naar dat moment van inzicht. Zie het maar als een "leermoment". :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan