• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

waarom zoveel gsxers?

eugene

MF veteraan
Lid geworden
11 feb 2003
Waarderingsscore
0
ik vraag me af waarom er zoveel mensen met de gsx rijden
kunnen jullie me eens goed inlichten waarom?
rijd suzuki dan zo heerlijk?

nee ma, is er voor jou dan geen betere fiets dan suzuki
kwil zeker niet zeggen dat ik niet voor suzuki ben hoor, want khad bijna zelf ene gekocht.....
mooie masjientjes eigenlijk

Eerlijk gezegd... 't is m'n eerste motor dus ik weet er helemaal geen ruk van hoe een ander rijd :X . Maar dit rijd toch zeker wel lekker....

wat is karakter
kan je mij dat eens uitleggen
kwil weten wat er jullie juist zo aantrekt aan die motor

en ps, weten jullie nog sites zijn zoals deze, waar er uitvoerig gepraat wordt over motoren
kvind het een de max van een site
je kunt er met al je problemen heen
en nogmaals zie je hier dat motorijders niet kijken achter nationaliteiten
belg of nederlander
tis al tzelfde
als we maar motorijder zijn e

wat is karakter
kan je mij dat eens uitleggen
kwil weten wat er jullie juist zo aantrekt aan die motor
Stuurt geweldig, prestaties, errug mooi, heerlijk gebulder van de Ram-Air :9 , mechanisch erg luidruchtig en dat klinkt geweldig, redelijk veel grondspeling.... genoeg redenen om voor een Gixxer te kiezen. *D

Ik vind persoonlijk dat de gixxer buiten de fenomenale power gewoon erg veel vertrouwen geeft in de bochten, heel erg stabiel, sportief gezien waarschijnlijk de beste fiets op de markt. (naar mijn mening, dont shoot me :P )

Als je zoals ik daarstraks dwars door Brussel moet terwijl er 5000klojos aan het betogen zijn en kruispuntjes blokkeren zijn er echt wel betere motoren, mijn poten doen nog pijn van de koppeling.

hebben niet alle nieuwe sportfietsen die goeie wegligging en dat mooie lawaai?
eigenlijk ist muziek
ik vind persoonlijk de niuewe sportfietsen niet erg mooi meer
te ....te.
kweet lijk nie
maja, wie ben ik he
de mooiste gsx vind ik die van rond de jaren 97'

waarom is een tweecilinder dan niet leuker dan een viercilinder
je hebt constant alle vermogen
maar ergens kan ik er inkomen dat de nieuwe viercilinders ook bijna overal veel kracht hebben
en zo mooi hoog in toeren gaan, dat heeft ook wel iets he

Ik wilde per sé een 750. Ik was altijd een ZXR fan maar ik baalde er van dat kawasaki al jaren niks meer aan de ZXR had gedaan. Yamaha verwaarloosde haar 750 rijders ook al door alleen de superdure R7 te produceren. Suzuki daarentegen verwende haar rijders juist door de superspectaculaire SRAD te maken. In vergelijkingstests kwam de suzuki er zo veel beter uit dan de ZXR dat de keuze voor mij wel erg makkelijk werd. Dit is mijn eerste Suzuki en ik ben er zeer tevreden over.

Ik vind het geluid van een twee-cilinder wel stukken mooier dan die van een 4. Hoe het met het vermogen zit heb ik nooit ervaren, maar het geluidje is echt :9~

das nu eens een mooi antwoord
ja, de srad is een pracht van een motor
vermogen looks en wegligging
maar
moest je nu eens 25000 euro mogen uitgeven aan een motor
was het dan nog een gsx?

Suzuki's zijn 8-)

Nu ff serieus, een gixxer stuurt perfect, heeft genoeg vermogen, klinkt gaaf en ziet er ook nog eens :9~ uit !

O ja, ook nog betaalbaar...

Ik heb mijn Gixxer eigenlijk alleen maar gekocht omdat hij de goedkoopste interessante supersport was die ik, op dat moment, tweedehands kopen kon. Ben inmiddels wel een beetje een Gixxer-fan geworden maar een R6/R1, RSV of Duc blijft natuurlijk óók interessant (Honda boeit me niet zo)

das nu eens een mooi antwoord
ja, de srad is een pracht van een motor
vermogen looks en wegligging
maar
moest je nu eens 25000 euro mogen uitgeven aan een motor
was het dan nog een gsx?

Wiens antwoord?

Ik zou hem zeker overwegen. Het is een motor met ballen en 750 cc lijkt mij nog steeds ideaal. Toch zijn de belangrijkste concurrenten:
- R1 (nooit op gereden maar het lijkt mij erg veel vermogen. Is schakelen nog wel nodig, kun je nog lekker 'spelen' zonder meteen je rijbewijs te verliezen?)
- Aprilia Mile (Nadeel: ik ben eigenlijk een vier-in-lijn liefhebber)

Zoek jij maar eens een fiets die idd zo'n goede wegligging
met power en looks combineerd....
en voor een niet te gek bedrag..( ik lijk wel gek.. |( .)

En dan de afwering.... :9~ ...,
dat heb ik bij geeneen fiets nog zo gezien...
Altijd passen er wel een paar vingers tussen je tank
en je frame...bij mijn gixxer moet je dan
echt dunne pootjes hebben..

Kortom een fiets die AF is..

zeg eugene

je dekt jezelf wel steed zo mooi in maar eigenlijk is deze topic niet belangrijk voor je.

het enige wat je wilt horen dat je een mooie motor hebt.

nou bij deze dan ;)

- R1 (nooit op gereden maar het lijkt mij erg veel vermogen. Is schakelen nog wel nodig, kun je nog lekker 'spelen' zonder meteen je rijbewijs te verliezen?)

Beeld je dan eens die power van die R1 met een piekje meer bovenin met de stuureigenschappen van je gixxer, waar kom je dan? ;)

Ik weet het...maar ik vind de R1......... [ schaammodus aan/]mooier :X

[en nog steeds aan]

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan