.................en ook weer makkelijk te vinden dmv het linkje vanuit het vorige deel naar dit deel...........................
Oh nee, dat was er niet, mogen we zelf uitzoeken
dank!En weer los.
vergeten gelukkig is dit topic redelijk aktief, dus hoef je niet lang te zoeken!
jij hebt tijd teveel, en ruimte teveel, wat een droom die ruimte!FireBlade vork ( die te kort was en de aanpassing daarvan is moeilijk te maken of voor teveel geld -vind ik dan- te koop in Engeland ) er uit gehaald en nu ff zoeken naar alle onderdelen om de oriinele vork er weer in te zetten.
[afbeelding]
Ben in de tussentijd al 2 maal verhuisd en ik heb die ombouw zo'n 8 jaar geleden gedaan ( of nog langer geleden misschien ) en moet ff goed zoeken naar alle onderdelen.
Originele vorkpoten en voorwielas gekocht via MP.
Da's nog niet de helft van de ruimte die je daar zietjij hebt tijd teveel, en ruimte teveel, wat een droom die ruimte!
Da's nog niet de helft van de ruimte die je daar ziet
en tevens de reden dat we hierheen verhuisd zijn, ik wist dat ik die grote tuin een grote garage mocht bouwen
heel mooi die ingekorte dempers, told you so!Zo Gregory kom ook maar eens in je topic buurten
vd week de ingekorte Akra's gemonteerd ,vandaag (beetje laat) de R1 winterklaar gemaakt,
[afbeelding]
paar foto's en de schuur in tot maart
jij mag hier niet meer posten2 weken geleden (laten doen) van straat trim naar circuit trim omgebouwd.
2de week van januari stepjes van alpharacing erop...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Da's nog niet de helft van de ruimte die je daar ziet
en tevens de reden dat we hierheen verhuisd zijn, ik wist dat ik die grote tuin een grote garage mocht bouwen
Ach, ik moet ook schuiven als ik aan een motor wil werken hoor, de reden is wel duidelijk denk ik