Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Deel 4!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
olie bijgevult.
En nu ben je moe zeker. :? :+

Hello_Kitty_engine_oil.jpg
 
ik ga hem lekker een grote beurt geven :)
motorolie en eindaandrijvingolie afgetapt
achterwiel eruit
swingarm helemaal vrij maar moet een dopsleutel 27 en een trekhamer hebben .....
shoppen in de goodystore *O*
 
gaat gvd de band van de snorfiets lek , 1.5 km moeten duwen in deze hitte :(

maar, ik heb mijn dopsleutel 27 en gemodificeerd tot bmw speciaal tool om de swing arm contra moer op moment kunnen trekken zonder dat de bout meedraait.

swing arm is eruit .


eerst ff een biertje want wat is het heet , werk onder het doorzichte polycarbo?whatthefuck golfplaat .......
dorst
 
Liever teveel bier dan te weinig.

Gooi er een stuk of 10 in de diepvries samen met pint glazen voor een half uurtje en voila je hebt direct een paar vrienden erbij :Y
 
zo versnellingsbakolie loopt er ook al uit en de snorfietsband is geplakt. Raar, gaatje in de wang van de band en aan de buitenkant niets te zien :?

morgen de versnellingsbak er af om de koppeling te inspecteren *O*
nu eerst een gladiator :9~
 
Laatst bewerkt:
kan iemand me zeggen waar je de topkoffer houder zoals in deze video (op mt01) kan vinden

mooi oplossing is het niet, maar wel estetische voor als ik het 'eens' nodig heb op mijn moto (ook mt01)
voor degene die videoke niet gaan kijken: het is een topkofferplaat houder die je met klitteband onder je buddyseat kan binden zodat je op de plaats van passagier topkoffer kan monteren.

 
Nieuw luchtfilterhuis, nieuwe gaskabels, nieuwe naald en sproeier in de carburateur en deze verder afgesteld en nieuwe voorband omgelegd. Productief zat geweest dacht ik zo.
 
Ik heb hem veranderd in een massamoordenaar tydens een rondje Nederland.. hij kon het weer niet laten.. |(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan