Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Deel 4!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij is nu nóg zenuwachtiger want ik heb hem deze foto gestuurd met de tekst "Alles zit weer in elkaar en is schoon maar kijk eens in het WPH waar die losse onderdeeltjes horen ?"


[afbeelding]

Had nog wat losse zooi liggen en gauw er bij gelegd voor de foto })


HAHAHAHAHA heerlijk _O- _O- _O- lekker opfokken
 
De motor alvast voorbereid op nieuwe schijven die volgens de tracking op mijn werk zijn. :9



De speedohealer nog inprikken schuin onder de tank het luchtfilterhuis, maar kan amper bij de connector en daar moet je nog drie x2 draden uit de bestaande connector zien te peuren.
Plug and pray. :')
 
Laatst bewerkt:
De motor alvast voorbereid op nieuwe schijven die volgens de tracking op mijn werk zijn. :9

[~[url="http://img.photobucket.com/albums/v623/patrick281/ZX-10R/ZX-10Rs027.jpg"]afbeelding~][/URL]

De speedohealer nog inprikken schuin onder de tank het luchtfilterhuis, maar kan amper bij de connector en daar moet je nog drie x2 draden uit de bestaande connector zien te peuren.
Plug and pray. :')

Ik denk dat je het niet gaat lukken geef je fiets maar een weekie aan mij :) })
 
Setje Michelin Pilot Road 3 voor de GS om de velgen laten leggen, en ketting en tandwielen van de Blade vervangen. Is een stuk stiller nu ;-)
 
Vanavond mijn vingers zitten pijnigen op het ontvetten en poetsen van de boutjes. :')

ZX-10Rs031.jpg


Bovenstaande blinkt inmiddels als nooit tevoren.
Morgen even verder met de tandenborstel en chroompoets. :z
 
Laatst bewerkt:
Zo die remschijf bouten zaten lekker in de locktide wtf daar doe je normaal toch een druppeltje van op!?
FF de uitlaat vervangen van de ER6N van mijn vriendin.
 
Laatst bewerkt:
Gisteren de gilera gp800 naar dealer gebracht voor groot onderhoud en om een leovincy uitlaat te plaatsen.
Eerst ben ik langs ko tuning gereden voor de test bank.
56 achterwiel pk en 54 nm. Als ik terug kom van vakantie gaat hij opnieuw op de bank.
 
Zo die remschijf bouten zaten lekker in de locktide wtf daar doe je normaal toch een druppeltje van op!?
Ik heb de motor al meer dan drie van de vijf jaar en e.a. nog niet losgehad.
Maar de vorige eigenaar had de rechterschijf blijkbaar al eens gedemonteerd, want wel loctite erop, maar niet vast zitten die bouten.. rechts moest wel even knakken. ;)
FF de uitlaat vervangen van de ER6N van mijn vriendin.
Brute sound die Termignoni en staat ook goed bij die bloemetjesbroek. ;) :+ :}
 
Laatst bewerkt:
waarom koop je gewoon geen nieuwe ?
Geef me maar een paar voor niks en wel voor aanstaande maandagavond want woensdag moet ik naar CPZ. Niet dat ik behalve de circuitsessies iets gepland had verder. ;)

Maar ik ga iets niet zomaar vervangen omdat het kan en knap op wat toevallig los moet.
Dat is ook een soort van sport. O-)

Daar kan je je vast wel wat bij voorstellen. ;)

Het is ook geen oldtimer die ik restaureer van ouderdom maar een racer met slechts 11.500 km.
En als ik wat zou vervangen dan moet het wel een verbetering zijn.
Titanium bouten bijvoorbeeld.
:)
 
Laatst bewerkt:
RVS Paleis | RVS bouten, rvs moeren, rvs schroeven dan? :)

p.s. ik verklaar je niet voor gek dat je ze hebt gepoetst.
Daar kom je wel een heel eind maar remschijfboutjes is altijd lastiger.
En ik vervang ze alleen als het een voordeel oplevert zoals titanium.
Die koop je daar niet.

Titanium, Stainless Steel, Aluminium Fasteners & Motorcycle Bolts | ProBolt

No offence taken en bedankt voor je reactie. ;)
:Y heb ik ook wel. nieuw kopen, wat is daar nu leuk aan :?
Right on. ;)
 
helemaal niks, ik heb hem vertroeteld met een ritje

oja gewassen erna
 
Laatst bewerkt:
1 van de 2 framesliders/valdoppen gemonteerd. Voor de andere kreeg ik de bout van de motorsteun/-ophanging niet los :(

Deze week nog maar eens goed inspuiten met WD40 en dan maar even langs bij een maatje met meer sleutel ervaring en gereedschap.
 
p.s. ik verklaar je niet voor gek dat je ze hebt gepoetst.
Best aardig toch? :+ (gisteren niet verder gegaan, vanavond wel)



In titanium kosten ze 100 euro voor een set.
Dat komt misschien ooit nog wel. :X

Maar de oude boutjes staan wel mooi bij de nieuwe Bami schijfjes. :Y



Morgenavond weer verder..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan