En weet je volgend jaar nog welk knoppie waarvoor dient? Of ga je er nog iets bij zetten?Extra knopjes ingebouwd. Kan nu wat meer dingen op eigen houtje aan- en uitzetten.
Bekijk bijlage 1419108
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En weet je volgend jaar nog welk knoppie waarvoor dient? Of ga je er nog iets bij zetten?Extra knopjes ingebouwd. Kan nu wat meer dingen op eigen houtje aan- en uitzetten.
Bekijk bijlage 1419108
Wie bedoel je met ze?Hebben ze nooit wat van die kentekenplaat gezegd?
Foto doet het misschien niet vermoeden, maar de originele is 2x zo lang.Dat ie net zo lang is als de originele,
Ik ken ze al uit mijn hoofd, en heb nog niet de leeftijd bereikt dat ik dat snel vergeet...En weet je volgend jaar nog welk knoppie waarvoor dient? Of ga je er nog iets bij zetten?
Daarnet even de blok covers erop geschroefd. Nu alleen de rem-schakelset nog zwart (en waarschijnlijk de kettingstellers waar de achter as doorheen gaat), dan zou het een mooi geheel moeten worden zo
Als dat kan, is dat zeker nog een optieAls je de kettingstellers doet, dan ook de 'doppen' in je voorremklauwen...
En misschien meteen controleren of die ketting niet misschien een beetje veel te slap hangt?Als je de kettingstellers doet, dan ook de 'doppen' in je voorremklauwen...
Is na het nemen van de foto al gesteld, staat kant en klaar weer in de schuur te wachten op een volgende rit....En misschien meteen controleren of die ketting niet misschien een beetje veel te slap hangt?
Nouja, mijn enige referentie met een hydraulische koppeling is de V-Strom... en als ik die koud inknijp dan loopt 'ie net zo vrij als in neutraal. Maar bij de ZRX gaat dat dus niet op.
Dan heb jij een 650, waarschijnlijk.Mijn Vstrom heeft een kabelbediende koppeling... Is dat veranderd door de jaren?