Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Misschien is dit wat?:Voorspatbord zo goed als overleden.
Voor ik ga reanimeren met stukken staal inlassen.
Heeft er iemand nog een degelijke bijna roestvrije voorspatbord liggen voor weinig, van een motoguzzi Nato.
Bekijk bijlage 1885537Bekijk bijlage 1885544
Heb geprobeerd alle roest weg te slijpen maar het metaal word wel heel dun.
En voorgestelde epoxy, zal toch enkel goed hechten opblankschoon staal? Neem ik aan?
Epoxy hecht op alles wat schoon is en vastzitMisschien is dit wat?:
vertinnen
Ja had ik ook aan gedacht. Maar de 'brug' is de stabilisator tussen de vorkpoten.Misschien is dit wat?:
vertinnen
Het schoon, is een beetje het probleem. Ben al aardig ver door mn materiaal heen. Maar nog niet helemaal blank.Epoxy hecht op alles wat schoon is en vastzit
Gaaf ding inderdaad, mooi met die alu velgen, zie dat ie een dikke wheelie aan het maken is, power zat:.
Foutcode gewist en nog even van het uitzicht genoten.
Ja, zit wel wat in... Woonwerk is idd veel snelweg, en toen niet hoeven filteren...Andere rijstijl? Bij woon-werk verkeer stel ik mij veel no nonsense rechtdoor rijden voor en misschien dat je bij de laatste rit sportiever hebt gereden.
Ik denk dat dit een grote rol heeft gespeeld daarin. Het was feitelijk de eerste keer dat ik echt op deze motor ging rijden sinds Oktober, daartussen alles op de Pan gedaan, ik merkte vooral hoe minder confortable de GSXf is, knieën opgetrokken, meer trillingen... Achteraf gezien kwam een deel van het gebrek aan comfort denk ik door de te lage spanning.Feit dat je meerdere motoren hebt maakt het er inderdaad ook niet makkelijker op om te vergelijken met je vorige rit haha.
Dikke bike! MooiSissybar en voetsteppies passagier er weer af gehaald.
Daarna ff lekker rondje gereden.
Bekijk bijlage 1887141