Wat heb jij vandaag aan jouw motor gedaan?! Part 5!!!

vandaag lekker gereden nadat woensdag de ECU nogmaals aangepast is. Nu de aan/uit gas reactie eruit geprogrammeerd.
Met de nieuwe bandjes van vorige week heb nu de motor zoals ik hem wilde.
 
Na de CO-waarde van beide cylinders via het menu opgehoogd te hebben, een rondje van 250 km gereden.
Oh ja, ook nog met de eigengemaakte synchroniseerder de boel gesynchroniseerd.

Onwaarschijnlijk soepel voor een dikke 2-cylnder! Binnnenstedelijke rotondes kan ik nu in z`n 3 doen. In de 2 gaat het allemaal wat vlotter, maar de 3 gaat gewoon.
De motorloop is zo soepel geworden, ik ken de motor haast niet terug.
 
Niet gereden maar de yamaha schoon gemaakt en her en der wat nagekeken. Vanavond op weg voor een weekje Italië. Wel de motoren op de aanhanger wel zo relaxt. Lekker vanaf livingo elke dag een mooie rit rijden.
 
Niet gereden maar de yamaha schoon gemaakt en her en der wat nagekeken. Vanavond op weg voor een weekje Italië. Wel de motoren op de aanhanger wel zo relaxt. Lekker vanaf livingo elke dag een mooie rit rijden.

Veel plezier, Livigno is mijn wintersport bestemming meestal. Leuk dorpje!
 
Een andere slang op mijn carterontluchting gezet zodat het sierfiltertje niet naar beneden wijst. En een stukje rubber tussen dashboard en kuipruit geplakt. En wat kvs bijgevuld. En dat moest alles getest worden natuurlijk....🏍
 
Rear wheel hugger geplaatst, omdat ik het en mooier vind en geloof dat het daadwerkelijk beschermd.
IMG_20200906_111040.jpg
 
Gewoon zoeken op Google op gele H4 of gele H4 LED.
Of op gele H7 of gele H7 LED
❤ ❤ 🤔🤔🥰😘🤩

Een van de beste adviezen die ik ooit op M.-F. Heb gekregen. Ongelofelijk. Zo doordacht en inteligent. Daar zou ik nou nooit opgekomen zijn. Respect :t



Proef je enig sarcasme ;)
Daarbij denk ik niet dat google weet waar hij zijn lampen koopt, dat was uiteindelijk mijn vraag

:+ nie boos zijn hè
 
Piggen Vaak doet een banden firma geen band omleggen, als je ze ergens anders gekocht hebt.
Bedrijf waar ik mijn banden koop en laat omleggen, dat scheelt haast niets met online kopen.
Als ik mijn banden online zou kopen, moet ik nog naar een banden firma, moet ook nog betalen voor het omleggen.
Oude banden moet ik mee nemen wegbrengen ,naar GAD of over de heg van de buren gooien.
Maar heb het wel eens uit gerekend voor mij niet lonend.
 
Testrit gemaakt ivm met nieuwe ontstekingspullen. Wel grappig om te merken dat je verschillen merkt met een andere unit.
Met orig. yamahaspul loopt de motor zijdezacht en met deze wel beter maar ook 'minder vloeiend zeg maar.
 
Koppeling de vloeistof bijgevuld.

Onkoppelde bijna niet meer. Zat dus een belangrijk deel aan lucht in de leiding. Zondag er mee weggeweest en gedurende de dag gewend geraakt dat de koppeling vlak bij het stuur pakte. Uiteraard na diverse keren afslaan. Vandaag met bijgevuld systeem weer opnieuw mogen wennen aan een koppeling die veel verder van het stuur staat. Zolang er geen lucht in de Slave zit is het systeem zelfontluchtend.

20200910_143333.jpg
20200910_143323.jpg
 
Geeft wel goede stoplichtsprintjes een laat pakkende koppeling. 8-)
Automatisch geef je dan meer gas. :+
 
Deel zijkap weggevijld om pas te maken voor andere gelijkrichter en banden rep. setje die daar nu ook mooi achter kan.
 
Kapje van de duozit van nieuwe kussentjes voorzien.
Maar ook die aan de binnenkant

Dat zwarte kussentje is 115 eurie ex

De rest nog geen 70 cent

20200910_155512.jpg
20200910_160623.jpg
20200910_160151.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan