Wat is dit?

Hier nog een foto van het losse plastic werk.

full


Bijlage: 22-06-06_1927.jpg
 
vergeet niet wat omlijdingen te maken naar nokkenas en versnellingsbak,
want met geluksspatsmering krijgen deze onderdelen geen smering.
terwijl als je enduro's rijd de olie regelmatig word rondgeschut.
op de weg staat het oliepijl te laag voor BV de versnellingsbak,
rezultaat tantwielen vastgelast op de as door vrijving [geen olie].
ik kan dit vertellen, omdat ik een maat heb met zo'n project.
hij rijd alweer een jaar rond met deze aanpassingen,zonder problemen.
tot nu dan. :]

Oh..das vervelend voor hem. Ik rijd nu al jaren SM en ik heb dit probleem nog nooit gehad maar ik rijd dan ook nooit lange afstanden. Hij gaat mee op de aanhanger naar bv Duitsland en daar gaan we de bergen in, reken er maar op dat hij voldoende heen en weer wordt geschut. Ook mijn broertje (van deze KTM) rijdt al jaren SM en ook op mijn manier maar bedankt voor de waarschuwing; misschien heeft iemand er iets aan...
:}
 
Je hebt mij niet meer nodig autorallysport, misschien nog een plaatje bij je nick name. :?
full


Als je een plaatje wilt bij je Nickname, ff hier vragen. 8-)
 
Oh..das vervelend voor hem. Ik rijd nu al jaren SM en ik heb dit probleem nog nooit gehad maar ik rijd dan ook nooit lange afstanden. Hij gaat mee op de aanhanger naar bv Duitsland en daar gaan we de bergen in, reken er maar op dat hij voldoende heen en weer wordt geschut. Ook mijn broertje (van deze KTM) rijdt al jaren SM en ook op mijn manier maar bedankt voor de waarschuwing; misschien heeft iemand er iets aan...
:}
toch nog iemand blij gemaakt :Y
 
vergeet niet wat omlijdingen te maken naar nokkenas en versnellingsbak,
want met geluksspatsmering krijgen deze onderdelen geen smering.
terwijl als je enduro's rijd de olie regelmatig word rondgeschut.
op de weg staat het oliepijl te laag voor BV de versnellingsbak,
rezultaat tantwielen vastgelast op de as door vrijving [geen olie].
ik kan dit vertellen, omdat ik een maat heb met zo'n project.
hij rijd alweer een jaar rond met deze aanpassingen,zonder problemen.
tot nu dan. :]
KTM LC4's hebben gewoon een oliepomp met druksmering. 't Is geen Husqvarna (uit dezelfde tijd). Dus in de bergen zal hij het prima naar de zin krijgen, alleen zou ik toch maar geen lange Autobahn etappes doen.

Overigens komen de wielen me bekend voor. Heb je een foto van de voor remschijf?

Ga je trouwens tijdens de WRC Duitsland bergjes rijden?

Maurice
 
KTM LC4's hebben gewoon een oliepomp met druksmering. 't Is geen Husqvarna (uit dezelfde tijd). Dus in de bergen zal hij het prima naar de zin krijgen, alleen zou ik toch maar geen lange Autobahn etappes doen.

Overigens komen de wielen me bekend voor. Heb je een foto van de voor remschijf?

Ga je trouwens tijdens de WRC Duitsland bergjes rijden?

Maurice

Ja precies, dat bedoelt ie: bij de Husky`s werd de kop gesmeerd door de olie die met de nokkenas ketting mee naar boven kwam....de KTM heeft dit inderdaad niet.

De autobahn etappes doe ik met de wagen met de Kawa op de aanhanger. De voorrem schijf is eigen makelaardij evenals de achterremschijf. De wielen zijn van een oud model Suzuki GS 500.

Edwin
 
Ik ben ook ooit bezig geweest om Suzuki wielen in m'n KTM LC4 600 te krijgen. Het voorwiel had ik zo af, achter was lastiger. Uiteindelijk heb ik door tijdgebrek het hele zwikkie weer verkocht.

Maar jouw voorremschijf doet me denken aan de schijf die ik gemaakt had:
mmremschijf.gif


Maurice
 
als je overigens ooit nog iets wilt weten wat het is:
er staat op ktm onderdelen meestal een nummer
voer dat nummer hier in: www.cyclehuttktm.com/
(even links het dingetje op parts number zetten en dan invoeren)
soms zit er dan nog een tekening bij ook :]
 
Ik ben ook ooit bezig geweest om Suzuki wielen in m'n KTM LC4 600 te krijgen. Het voorwiel had ik zo af, achter was lastiger. Uiteindelijk heb ik door tijdgebrek het hele zwikkie weer verkocht.

Maar jouw voorremschijf doet me denken aan de schijf die ik gemaakt had:
(Afbeelding)

Maurice
Het zou zomaar jouw schijf kunnen zijn; deze zaten al op de fiets toen ik hem kocht....
 
Blij te zien dat hij goed terecht komt!

Bij rally+Duitsland+bergen moet ik denken aan de WRC, over 3 weken. Zie ik je daar?

Maurice

Helaas niet, vrij krijgen lukt niet. Zelf zijn we erg bezig met onze eigen rallywagens (rallyklaar) maar ik ben dat nog niet....mijn pols is nog steeds niet genezen van het ongeluk met de motor in duitsland...gelukkig kan ik al wel weer op de Supermotard rondscheuren. Waarschijnlijk zullen we pas volgend seizoen kunnen rijden maar dan hebben we ook twee wagens tot onze beschikking (hebben we nu ook maar de lancia Delta Integrale is nog niet helemaal af..)

Misschien leuk om de foto`s van de wagens te zien?

Http://www.autorallysport.nl

groeten Edwin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan