autorallysport
MF'er
- Onderwerp starter
- #26
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
vergeet niet wat omlijdingen te maken naar nokkenas en versnellingsbak,
want met geluksspatsmering krijgen deze onderdelen geen smering.
terwijl als je enduro's rijd de olie regelmatig word rondgeschut.
op de weg staat het oliepijl te laag voor BV de versnellingsbak,
rezultaat tantwielen vastgelast op de as door vrijving [geen olie].
ik kan dit vertellen, omdat ik een maat heb met zo'n project.
hij rijd alweer een jaar rond met deze aanpassingen,zonder problemen.
tot nu dan.
Begint dr al mooi uit te zien hoorDit wordt hem met nieuwe achterbrug (ook deze foto`s gemaakt met hetzelfde toestel....)
(Afbeelding)
toch nog iemand blij gemaaktOh..das vervelend voor hem. Ik rijd nu al jaren SM en ik heb dit probleem nog nooit gehad maar ik rijd dan ook nooit lange afstanden. Hij gaat mee op de aanhanger naar bv Duitsland en daar gaan we de bergen in, reken er maar op dat hij voldoende heen en weer wordt geschut. Ook mijn broertje (van deze KTM) rijdt al jaren SM en ook op mijn manier maar bedankt voor de waarschuwing; misschien heeft iemand er iets aan...
Je hebt mij niet meer nodig autorallysport, misschien nog een plaatje bij je nick name.
(Afbeelding)
Als je een plaatje wilt bij je Nickname, ff hier vragen.
Oke volgens mij heb ik hem...
Laat maar...Nee hoor...
Graag gedaan Edwin. Ziet er goed uit zo.Hee, bedankt voor je hulp, he?
Groeten Edwin
KTM LC4's hebben gewoon een oliepomp met druksmering. 't Is geen Husqvarna (uit dezelfde tijd). Dus in de bergen zal hij het prima naar de zin krijgen, alleen zou ik toch maar geen lange Autobahn etappes doen.vergeet niet wat omlijdingen te maken naar nokkenas en versnellingsbak,
want met geluksspatsmering krijgen deze onderdelen geen smering.
terwijl als je enduro's rijd de olie regelmatig word rondgeschut.
op de weg staat het oliepijl te laag voor BV de versnellingsbak,
rezultaat tantwielen vastgelast op de as door vrijving [geen olie].
ik kan dit vertellen, omdat ik een maat heb met zo'n project.
hij rijd alweer een jaar rond met deze aanpassingen,zonder problemen.
tot nu dan.
KTM LC4's hebben gewoon een oliepomp met druksmering. 't Is geen Husqvarna (uit dezelfde tijd). Dus in de bergen zal hij het prima naar de zin krijgen, alleen zou ik toch maar geen lange Autobahn etappes doen.
Overigens komen de wielen me bekend voor. Heb je een foto van de voor remschijf?
Ga je trouwens tijdens de WRC Duitsland bergjes rijden?
Maurice
als je overigens ooit nog iets wilt weten wat het is:
er staat op ktm onderdelen meestal een nummer
voer dat nummer hier in: www.cyclehuttktm.com/
(even links het dingetje op parts number zetten en dan invoeren)
soms zit er dan nog een tekening bij ook
Het zou zomaar jouw schijf kunnen zijn; deze zaten al op de fiets toen ik hem kocht....Ik ben ook ooit bezig geweest om Suzuki wielen in m'n KTM LC4 600 te krijgen. Het voorwiel had ik zo af, achter was lastiger. Uiteindelijk heb ik door tijdgebrek het hele zwikkie weer verkocht.
Maar jouw voorremschijf doet me denken aan de schijf die ik gemaakt had:
(Afbeelding)
Maurice
Blij te zien dat hij goed terecht komt!Het zou zomaar jouw schijf kunnen zijn; deze zaten al op de fiets toen ik hem kocht....
Blij te zien dat hij goed terecht komt!
Bij rally+Duitsland+bergen moet ik denken aan de WRC, over 3 weken. Zie ik je daar?
Maurice