Wat is dit?

wat je daar op / in de tank ziet zitten is de reden om €250,- minder neer te leggen voor deze fiets.
 
Gewoon aan de andere kant eenzelfde deuk erin slaan? Idee?
En gewoon glashard blijven beweren dat het bij het design hoort...
 
Dat is een zakhouder voor extreme knee-downs :Y
Of voor theezakjes? Of toch een deuk...
*zucht bijna jarig, ik moet het laatste uur nog vullen*



22 jaar he :P
Rij je nog met 25 kw?
En vertel, wat heb je gehad voor je verjaardag.
Nog eens 25 kw?
:]
 
Laatst bewerkt:
Ik denk trouwens dat we onze bikes wel kunnen verkopen...
Nooit, nooit meer wordt het 23 graden.
Voor de rest van ons leven deze barre kou, wat een shitzooi toch
:r
 
Als het stuur door z'n aanslag draait zit de stuurprop precies op de goede plek...toch gevallen?
 
Hallo allemaal,

Ik ben vandaag bij een motor wezen kijken en toen zag ik dit in/op de tank zitten.

Zouden jullie mij kunnen vertellen wat dit is en misschien hoe het daar komt?

Alvast bedankt.[afbeelding]


Het is een bult aan de binnenkant van de tank welke erin is gevallen omdat ter plaatse van de bult het ijzer zwaarder is geworden door plaatselijk verhoogde luchtdruk en dan valt ijzer naar beneden. je kan het er uit krijgen door de motor op zijn kop te houden en dan schudden :Y :Y
 
Het is een bult aan de binnenkant van de tank welke erin is gevallen omdat ter plaatse van de bult het ijzer zwaarder is geworden door plaatselijk verhoogde luchtdruk en dan valt ijzer naar beneden. je kan het er uit krijgen door de motor op zijn kop te houden en dan schudden :Y :Y

Maar je kunt dat beter aan een expert overlaten. Als je te hard schudt zit er weer een bobbel.
 
Nou ja zeg....wat een onzin allemaal wordt hier uitgekraamd zeg...
Dit is gewoon een mooie pekelfiets met de extra optie dat je je eigen pekel in dit pekelreservoir op je tank kunt meenemen en voor je eigen voorwiel kunt strooien, mocht je eens overvallen worden onderweg door sneeuwval of andere gladheid op de weg.... een afdekdopje of zeiltje voor dit pekelreservoir is apart verkrijgbaar.


Safety first...


:+
 
Laatst bewerkt:
Nou ja zeg....wat een onzin allemaal wordt hier uitgekraamd zeg...
Dit is gewoon een mooie pekelfiets met de extra optie dat je je eigen pekel in dit pekelreservoir op je tank kunt meenemen en voor je eigen voorwiel kunt strooien, mocht je eens overvallen worden onderweg door sneeuwval of andere gladheid op de weg.... een afdekdopje of zeiltje voor dit pekelreservoir is apart verkrijgbaar.


Safety first...


:+

Oke tja tis wel heel toepasselijk aangezien als ik naar buiten kijk wit zie :(
je kan er trouwens ook zoutwater in doen als je niet te hard rijdt ;)
 
heb ooits eens een verhaal gelezen van iemand die zo gelijkaardige blutsen in zijn tank had .hij zei toen dat ze daar kwamen door dat de aanzuiging te fel was en de tank vacuum zuigt. dan moet natuurlijk de verluchting wel dicht zitten he .

weet niet hoe ver dit verhaal klopt ,maar aan deze bluts te zien zou het zeker zo iets kunnen zijn.


sorry voor de serieuze reactie tussen de suggesties van bowlingbal afdrukken en asbakhouders. :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan