Wat is er nou zo bijzonder/leuk aan motorrijden.?

Is dit weer zo'n journalist of columnist die input zoekt voor zijn volgende stukje?

moest ik ook aan denken,
maar.. voor een column, dat zou ik eerder verwachten aan begin van "het seizoen".

Als het Research is, dan vermoed ik eerder iets met "doelgroep" voor volgend jaar ofzo.
Wellicht weer een RTL/SBS/TMF/MTV programma in de maak.
ach, we zien het wel.

Tips:
- zoek en mooie _en_ slimme Babe uit voor de presentatie....
- de meeste en vooral de meest koopkrachtige motorrijders zijn 50++, MLC, en willen een fiets die glimt en die lawaai maakt ...

en terug On Topic, als je het echt wilt weten: Ga Zelf Rijden.
 
moest ik ook aan denken,
maar.. voor een column, dat zou ik eerder verwachten aan begin van "het seizoen".

Als het Research is, dan vermoed ik eerder iets met "doelgroep" voor volgend jaar ofzo.
Wellicht weer een RTL/SBS/TMF/MTV programma in de maak.
ach, we zien het wel.

Tips:
- zoek en mooie _en_ slimme Babe uit voor de presentatie....
- de meeste en vooral de meest koopkrachtige motorrijders zijn 50++, MLC, en willen een fiets die glimt en die lawaai

maakt ...

en terug On Topic, als je het echt wilt weten: Ga Zelf Rijden.

succes _O-
 
TS is al 1 minuut (vanaf zijn registratie) op MF geweest. ;)

Dat zie je dan helaas verkeerd. Heb al die tijd het topic gevolgd. Alleen niet ingelogd. Topic kreeg zoveel input dat ik besloot om even te wachten met reageren.

Ik ben misschien onduidelijk geweest m.b.t. "Het rijden".

Ik bedoelde met heb weleens motor gereden, het volgende: in de eerste versnelling wegrijden en weer stoppen.

Ik heb ook indd een proefles gehad. Maar om nou dat echt rijden te noemen(zie bovenstaand punt)

Vandaar dat ik het "het echte motorrijden" (nog) niet heb ervaren.
 
Dat zie je dan helaas verkeerd. Heb al die tijd het topic gevolgd. Alleen niet ingelogd. Topic kreeg zoveel input dat ik besloot om even te wachten met reageren.

Ik ben misschien onduidelijk geweest m.b.t. "Het rijden".

Ik bedoelde met heb weleens motor gereden, het volgende: in de eerste versnelling wegrijden en weer stoppen.

Ik heb ook indd een proefles gehad. Maar om nou dat echt rijden te noemen(zie bovenstaand punt)

Vandaar dat ik het "het echte motorrijden" (nog) niet heb ervaren.

het echte motorrijden is zoiets als een relatie met een vrouw

dus denk goed na :?
weet je 't zeker :+
 
Hallo, zal me even kort voorstellen. Mijn naam is Henry 26 jaar oud. Afkomstig uit Rotterdam en bij toeval hier terecht gekomen en ik dacht ik stel mijn vraag hier in hoeverre dit mogelijk is. Ben zelf niet in het bezit van een motor en A rijbewijs.

Ben zelf erg aan het twijfelen om het te doen ofniet. Weleens motor gereden, maar nu het eraan komt, weet ik het echt niet zeker.

Hoopte eigenlijk hier overgehaald te worden😜

De titel zegt het al. Wat is er nou zo bijzonder aan motorrijden etc.

Waarom zou je bijvoorbeeld op vakantie willen op de motor door weer en wind. Terwijl je ook mrt de auto kan gaan. Cruisecontrol,verwarming en knallen maar. Dit geldt ook voor dagelijks verkeer natuurlijk.

Wil de motorrijders hier natuurlijk niet beledigen. Het zijn gewoon puur dingen die ik me afvraag en waar jullie vast wel antwoorden op weten😄

Je hebt gelijk, of je regent van de motor af of je brand eraf door de hitte van de zon.
Verder probeert iedereen je van de weg af te rijden, je krijgt (bijna) nooit geen voorrang. Iedereen roept dat het hartstikke gevaarlijk is.
Als je vertelt dat je motor rijd kan je geen auto betalen of je bent een halve crimineel.
Je bent alleen populair bij vrouwen met tattoos.
Het gevaar loert dus aan alle kanten, vooral in onoverzichtelijke bochten. Je kan er zo uitvliegen.
Daarom heb ik mijn kinderen verboden om ooit motor te gaan rijden. Alleen die enen heeft gelukkig niet naar mij geluisterd.
 
zo heb ik een klassieke Jaguar met 245 pk en 384 Nm en die staat al een maand of vijf onbewogen in de garage.

Zonde...die moet je er ook zo af en toe uithalen en stukje mee toeren :9

Al was het maar om het 'rust roest' effect tegen te gaan en de vloeistoffen door de motor te laten draaien
en de remmen losjes te houden (corrosie op de schijven / in de trommels) :t
 
Zonde...die moet je er ook zo af en toe uithalen en stukje mee toeren :9

Al was het maar om het 'rust roest' effect tegen te gaan en de vloeistoffen door de motor te laten draaien
en de remmen losjes te houden (corrosie op de schijven / in de trommels) :t

Je hebt 100% gelijk, maar er zijn van die omstandigheden. Hij staat binnen, dus veel last heeft hij er niet van. Maar ik zal hem eens op zijn flikker geven binnenkort.

Misschien is het wat voor de TS, want motorrijden is niks voor die gozer, anders had hij wel gereageerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan