Wat is er nou zo bijzonder/leuk aan motorrijden.?

Ja maar dat had 'ie dan van de zomer moeten doen, nu is het te laat. Mijn Z3 laat ik ook alleen uit als het mooi weer is. Ehm, afgelopen zomer dus bijna nooit. Chips!
's winters kan het ook mooi (droog) weer zijn hoor :Y
Zowel voor een ritje op de :] als in een mooie (classic) car :9
 
0.jpg.d78335262f3fa0299907716499c91441.jpg


Je komt nog eens ergens....
 
Nadeel van motorrijden is dat het zo lekker is dat je gaat rijden alsof je in een videogame zit.
 
Motorrijden is helemaal niet leuk. Niemand ziet je, je krijgt nooit voorrang, alle dijken zijn inmiddels afgesloten, onderhoud is duur, het regent altijd of je bezwijkt bijna van de hitte. En dan moet je ook nog M-F bijhouden met steeds weer topics over wat de beste beginnersmotor is, hoe je hem winterklaar moet maken, 12 manieren om je remmen te ontluchten en van die vervelende gebruikers die steeds menen je taalvouten te moeten verbeteren.
Nee, ik zou er nooit aan beginnen. :+ :+
 
Altijd de verkeersinfo moeten luisteren om te horen waar je nog tussen de file door kan, niet leuk.
In Duitsland het gas vol opentrekken omdat het mag, niet leuk.
Alles en iedereen in de gaten houden om te voorkomen dat je verongelukt, ja dat is leuk!
Rare blikken toegeworpen krijgen van andere motorrijders als je je helm afzet... en er blijkt een vrouw onder de helm te zitten die van een CBR1000rr afstapt, niet leuk.
Even snel naar Oostenrijk rijden voor een paar dagen vakantie zonder veel bagage in te pakken, niet leuk.
Gewoon puur voor de fun een stuk gaan rijden, niet leuk.
Samen met je rij-maatje een route uitzetten die van nergens naar niks gaat, niet leuk.
Op een parking zomaar in gesprek raken met een andere motorrijder, niet leuk.
Ongevraagd over je motor beginnen praten terwijl je gewoon je tank sta te vullen, niet leuk.
Aan een stoplicht staan naast een vrachtwagen... gaat dat raampje omlaag omdat ze je zo nodig een complimentje willen geven, niet leuk.
Snel even oliebollenmix halen op oudjaarsdag en bijna applaus krijgen omdat we dat met de motor deden in die kou (3 C en zonnig), niet leuk.

Ik weet niet wie dat motorrijden uitgevonden heeft maar dat was echt wel de misser de eeuw.
 
Altijd de verkeersinfo moeten luisteren om te horen waar je nog tussen de file door kan, niet leuk.
In Duitsland het gas vol opentrekken omdat het mag, niet leuk.
Alles en iedereen in de gaten houden om te voorkomen dat je verongelukt, ja dat is leuk!
Rare blikken toegeworpen krijgen van andere motorrijders als je je helm afzet... en er blijkt een vrouw onder de helm te zitten die van een CBR1000rr afstapt, niet leuk.
Even snel naar Oostenrijk rijden voor een paar dagen vakantie zonder veel bagage in te pakken, niet leuk.
Gewoon puur voor de fun een stuk gaan rijden, niet leuk.
Samen met je rij-maatje een route uitzetten die van nergens naar niks gaat, niet leuk.
Op een parking zomaar in gesprek raken met een andere motorrijder, niet leuk.
Ongevraagd over je motor beginnen praten terwijl je gewoon je tank sta te vullen, niet leuk.
Aan een stoplicht staan naast een vrachtwagen... gaat dat raampje omlaag omdat ze je zo nodig een complimentje willen geven, niet leuk.
Snel even oliebollenmix halen op oudjaarsdag en bijna applaus krijgen omdat we dat met de motor deden in die kou (3 C en zonnig), niet leuk.

Ik weet niet wie dat motorrijden uitgevonden heeft maar dat was echt wel de misser de eeuw.


Vast door iemand die een hekel had aan zijn schoonzoon/schoondochter. :+
 
en sexisme is van alle tijden.

Dat gaat nog meer leven als we, volgens jou over 9 jaar allemaal een inplant in ons hoofd hebben.
Dan komen die gedachtes direct online zonder dat je nog wat hoeft te typen. :Y

Prettige wedstrijd!
 
Eindelijk eens een topic, dat ergens over gaat! :Y

Zit in de categorie:

Wat vindt je leuk aan:
vissen,
motorrijden,
kantklossen.
wandelen,
punniken,
figuurzagen en neuken? :P

Mmmmm, er is 1 ding wat ik wel heeeeel erg leuk vind. :t



(Sorry, maar ik kan ook echt niet uitleggen waarom dat kantklossen is..... '( )
 
Eindelijk eens een topic, dat ergens over gaat! :Y

Zit in de categorie:

Wat vindt je leuk aan:
vissen,
motorrijden,
kantklossen.
wandelen,
punniken,
figuurzagen en neuken? :P

Mmmmm, er is 1 ding wat ik wel heeeeel erg leuk vind. :t



(Sorry, maar ik kan ook echt niet uitleggen waarom dat kantklossen is..... '( )
En ik maar denken dat het punniken was. -O-
 
Dat gaat nog meer leven als we, volgens jou over 9 jaar allemaal een inplant in ons hoofd hebben.
Dan komen die gedachtes direct online
zonder dat je nog wat hoeft te typen. :Y

Prettige wedstrijd!
Dat gaat interessante topics opleveren })


En er zijn mensen die er nu al meer uitflappen dan handig is O-)
 
Dat zie je dan helaas verkeerd. Heb al die tijd het topic gevolgd. Alleen niet ingelogd. Topic kreeg zoveel input dat ik besloot om even te wachten met reageren.

Ik ben misschien onduidelijk geweest m.b.t. "Het rijden".

Ik bedoelde met heb weleens motor gereden, het volgende: in de eerste versnelling wegrijden en weer stoppen.

Ik heb ook indd een proefles gehad. Maar om nou dat echt rijden te noemen(zie bovenstaand punt)

Vandaar dat ik het "het echte motorrijden" (nog) niet heb ervaren.

Hallo Motorrie,

Je geeft aan dat je al een proefles heb gehad maar dat je niet het echte rijden heb ervaren.
Misschien was dit al het geval maar ik raad aan een proefles te nemen bij een school waar jij zelf naar de AVB locatie mag rijden. Als je geluk heb is het niet een al te kort stukje. Het zal weliswaar met andere lessers zijn en de instructeur in je oor maar je zal wel een betere ervaring krijgen van het echte rijden.

Als toevoeging op de negatieve kanten van het rijden: Menig mens zal gaan denken dat je volledig of enigzins gestoord bent vanwege je keuze om te rijden. *D
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan