Na het vervangen van diverse filters en een groot onderhoud is mijn verbruik gedaald van 1:8 naar 1:13 . Zo zie je dus , op z'n tijd een filtertje kan geen kwaad. ( ik hoop dat de vorige eigenaar hier rondkijkt )
Nu moet ik hem alleen nog even af laten stellen in Amsterdam.
Bij Gilex , daar schijnen ze nogal goed te zijn in het afstellen van wat oudere motoren.
Mijn CX500 doet iets van 1 op 16 bij normaal gebruik. Ik weet niet wat hij doet bij alleen snelweg of constant 90 km/u, maar dan zal het wel een stukje beter zijn.
Mijn CX500 doet iets van 1 op 16 bij normaal gebruik. Ik weet niet wat hij doet bij alleen snelweg of constant 90 km/u, maar dan zal het wel een stukje beter zijn.
(hmm, twee keer dezelfde post, hoe krijg ik dat voor elkaar? En hoe krijg ik deze laatste weer weg?)
merk - type - aantal cil. - cilinderinhoud - carb/injectie - verbruik - bijz.heden
suzuki gsx600F, 4 cil , 600 cc, carb, verbruik gemiddeld 1:17
laatst bij lange snelweg rit, bij snelheden 140- 150 1:19 !
motor is wel 25 kw ( officieel met kit)
Suzuki Bandit 1200S, 4 cilinders, carburateurs.
Normaal gesproken (dus semi-toeristisch) een verbruik dat schommelt tussen 1:16 en soms zelfs 1:21.
Als ik compleet loos ga, wordt het al snel 1:12.