Wat is jou langste onafgebroken rit ooit?

En er staat nergens op wat voor banden hij dat gereden heeft, misschien waren het wel knetterharde toerbanden..

Op een Duc 999 lijkt me dat sterk, maar het zou kunnen ja.

Lijkt me dat deze volwassen kerel ook wel voor zichzelf kan bepalen of het veilig is of niet.

Dat zou je ook denken in geval van de TS ja, maar het is imo onmogelijk om 2500km geconcentreerd en veilig af te leggen.
 
Toch knap al die mannen die zulke enden rijden met de motor. Vertel me eens op wat voor motor jullie dit allemaal doen. Ik heb een motor waarmee ik toch echt om de 220 km mee moet stoppen om te tanken...:)!!
r1200gsa, op de autobahn moet ik om de 400 km tanken en in noorwegen kon ik het rekken tot 700km en mss zelfs nog iets verder.
 
Om de 2u rijden 15 minuten rust, redbulletje dr in en verder gaan.. Hij zegt toch ook zelf; geen centje pijn.. En er staat nergens op wat voor banden hij dat gereden heeft, misschien waren het wel knetterharde toerbanden.. Lijkt me dat deze volwassen kerel ook wel voor zichzelf kan bepalen of het veilig is of niet.

Ik drink juist geen redbull/koffie op die lange ritten,..
Ben ik halverwege lange ritten alleen maar gaarder.

Gewoon water met licht eten, draai ik langer op.

Ben overigens nooit verder gekomen dan zo'n 1600 km op een dag.
Weet wel dat ik dan goed gaar ben, moet er niet aan denken dat ik dan pas op de helft ben,...

Eerste wat ik merk is dat het langer duurt om mijn ogen ergens op te focussen, dan is het tijd om een hotel te zoeken..
 
Laatst bewerkt:
Lijkt me dat deze volwassen kerel ook wel voor zichzelf kan bepalen of het veilig is of niet.

Het zijn ook vaak heel "volwassen" kerels die met drank op rijden, kleven, etc.......
 
Non-stop van Bayeux naar Burgum, via Groningen. Geloof iets van 900 kilometer. We voelden ons goed en dan rijdt het toch makkelijk weg.

Vorig jaar hebben we 600 kilometer Autobahn moeten doen in een hittegolf. Onvoorstelbaar hoe dat je lichaam en geest kan slopen.

Het hangt dus echt van de omstandigheden af en hoe je je voelt (lichamelijk en geestelijk).
Daarnaast begin ik me op de snelweg na pakweg twee uurtjes stierlijk te vervelen. Als we weer een lange reis gaan maken, knopen we de motoren op de aanhanger.
 
Dat zou je ook denken in geval van de TS ja, maar het is imo onmogelijk om 2500km geconcentreerd en veilig af te leggen.

Niets is onmogelijk.
Dat niet iedereen het doet omdat het onmogelijk lijkt is een heel ander verhaal. ;)
 
Gold is binnen 24 uur.
Ok, ik ben net thuisgekomen van een ritje van 2500 km in 30 uur. :')

Ik ben vertrokken in Stavanger Noorwegen om 13 uur gisteren middag en vervolgens ben ik naar Kristiansand gereden voor de ferry en heb die gemist. Dus besloot ik Oslo te proberen, kwam ik daar een kwartier te laat aan... Ben doorgereden naar Oslo, Kopenhagen, en vervolgens naar een van de enigste Motels in Denemarken in Esbjerg. Dat motel was dus niet open dus ben ik doorgereden naar Kiel, Hamburg, Hannover, vervolgens Richting Zwolle, Eindhoven om vervolgens in mijn thuisgemeente in Belgie te arriveren.

2500 km volgens google maps maar op mijn motor zijn het er 250 meer (foutmarge neem ik aan)

Ik heb alle tankbewijsjes bijgehouden en ik ga een aanvraag doen om "Gold" te scoren bij de Iron Butt Association (www.ironbutt.com), Gold betekend 2500km in minder dan 36 uur, ik heb het op 30 uur gedaan.

Ik ben helemaal brak, ik kan wel huilen, men maag ligt overhoop van de redbull en de koffie, ik stink uren in de wind, en nog heel wat van die gore details.

Zijn er zo nog van die mensen die dit gedaan hebben? :')
 
Je had toch gewoon even een blokhut kunnen huren in Noorwegen of Denemarken kosten niks, kan je even slapen enz
 
Pfff ik heb ooit een keer 4 uur gered op de motor en toen kwam ik van Assen af. Ik had me vergist in de plaatsnamen, je hebt blijkbaar 2 Hengelo's in Nederland :(
 
Pfff ik heb ooit een keer 4 uur gered op de motor en toen kwam ik van Assen af. Ik had me vergist in de plaatsnamen, je hebt blijkbaar 2 Hengelo's in Nederland :(
_O-
idd, Hengelo Overijssel (twente) en Hengelo in Gelderland.
laatste is maar een klein dorp.

mijn record is van laatst: 1100 km op zx-6r '03.
s'ochtends vetrokken uit Merano, over de fluelepas naar Basel en vervolgens omhoog naar Zwolle. De reden om het zo te doen was vooral omdat ik geen zin had de natte kleding waar aan te moeten trekken. en ook geen zin om die bult aan bagage er nog eens op en af te moeten halen.

8:30 weg 00:30 thuis.
Het is dus te doen om op de dag van vertrek al op de passen te rijden.
Al is de dag erna natuurlijk niks waard, ik had gelukkig nog vakantie, dus kon nog ff bijkomen.

Verder om de 100 km ff paar minuten pauze gehouden om 't zitvlak wat bij te laten komen. Muziekje op de mp3 speler helpt ook wel om die saaie snelweg km's te doorstaan.
 
Laatst bewerkt:
Pfff ik heb ooit een keer 4 uur gered op de motor en toen kwam ik van Assen af. Ik had me vergist in de plaatsnamen, je hebt blijkbaar 2 Hengelo's in Nederland :(
Hengelo(Gld) en Hengelo(Ov) liggen toch niet zover uit elkaar? Assen->Hengelo->Hengelo is 182 km? Google Maps
 
Laatst bewerkt:
oh yes dat zag ik, en ik vraag me af in welke maten mijn afstand klopt, ik ga alle bonnetjes van de tankstations en de hotels die ik geprobeerd heb eens invoeren in google maps en dan kijken wat het uiteindelijke resultaat is. want mijn gps, mijn motor en google maps geven alle 3 verschillende resultaten aan met 350 km verschil tussen de uiterste

Dat kan best leuk zijn. Mijn beste record tussen twee tankstations "148 km/h" (als ik het me goed herinner. (1 uur en 5 minuten tussen de pin-transacities)

Wat je kan doen op een dag hangt volgens mij af van de omstandigheden.

Ik ben dit jaar naar Wenen gereisd op de motor (1.050 Km) en op de heenweg was dat 11:45 uur (vrijdag, druk) en 9:55 uur terug op maandag.

Voor mij geldt dat na 10 uur rijden op "zo snel als mogelijk" mijn beoordelingsvaardigheid toch afneemt.

*na 10 uur knallen toch denken dat je wel even door en langs dat groepje Harley-rijders kan.... kon wel, maar was zeker niet netjes.


Het hangt ook een beetje af van wat je de dagen ervoor gedaan hebt. Zo was ik op reis, coast to coast in de U.S en kreeg ergens "zo maar" een behoorlijke hoofdpijn om 11 uur s'ochtends ...
Voor de zekerheid boekte ik een kamer om 2 uur s'middags en sliep vervolgens van 3 tot 10 uur in de avond...(en achteraf blij dat ik ervoor koos om op bed te gaan liggen in plaats van door te rijden)
 
Ik ben van Heiloo naar Tolmezzo in Italië gereden, ruwweg 1200km, op een CBR600F Sport, in ongeveer 20 uur.
Veel stoppen en regen onderweg.
Ik doe voortaan met een overnachting zoals op de terugweg.
 
Mijn langste rit is ca 200 km.. Met een rijles. je rijdt ongemerkt nog best ver met de lessen. Verder rijd ik normaliter max 100 km tot op heden.
 
Ik zou er echt niet aan moeten denken om dat op mijn kawa te moeten.

Maar damn wat een afstand in 30 uur! :}
 
hum 1700 kliks aan 1 stuk, op een honda 400 t :Y maar was wel op tijd
voor het trouwen van mijn zus toen :Y
was het vergeten O-) dus moest even door rijden :+
 
en op wat voor een motor je het makkelijk kunt doen, deze dus..
1000 kliks is een fluitje van een cent :Y
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan