Wat is jou langste onafgebroken rit ooit?

Ok, ik ben net thuisgekomen van een ritje van 2500 km in 30 uur. :')

Ik ben vertrokken in Stavanger Noorwegen om 13 uur gisteren middag en vervolgens ben ik naar Kristiansand gereden voor de ferry en heb die gemist. Dus besloot ik Oslo te proberen, kwam ik daar een kwartier te laat aan... Ben doorgereden naar Oslo, Kopenhagen, en vervolgens naar een van de enigste Motels in Denemarken in Esbjerg. Dat motel was dus niet open dus ben ik doorgereden naar Kiel, Hamburg, Hannover, vervolgens Richting Zwolle, Eindhoven om vervolgens in mijn thuisgemeente in Belgie te arriveren.

2500 km volgens google maps maar op mijn motor zijn het er 250 meer (foutmarge neem ik aan)

Ik heb alle tankbewijsjes bijgehouden en ik ga een aanvraag doen om "Gold" te scoren bij de Iron Butt Association (www.ironbutt.com), Gold betekend 2500km in minder dan 36 uur, ik heb het op 30 uur gedaan.

Ik ben helemaal brak, ik kan wel huilen, men maag ligt overhoop van de redbull en de koffie, ik stink uren in de wind, en nog heel wat van die gore details.

Zijn er zo nog van die mensen die dit gedaan hebben? :')
Het lijkt wel een uit de hand gelopen belgenmop.
Deze post roept enige vragen op:

Waarom heb je de boot gemist?
Waarom wachtte je niet op de volgende boot?
Waarom heb je de tweede boot gemist?
Waarom wachtte je niet op de volgende boot?
Was er werkelijk in die 2500km geen andere slaapplaats te vinden dan dat ene motel dat bovendien dicht was?
Heb je niet alles gedroomd?

Heel vreemd allemaal.
 
Eind april dit jaar mijn langste rit tot nu toe gedaan, van Almere naar Bratislava (Slowakije). Net voor de Duits-Oostenrijkse grens een gasthof ingedoken (zal na iets van 900KM zijn geweest denk ik? Was iig 10 uur onderweg) om de volgende dag de rit af te maken.. mijn M1800R is een heerlijke motor, maar niet voor dat soort ritten heb ik het idee ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan