Ik lees ook wel eens dat 1 cilinder beter is. Ik lees ook vaak dat 4 cilinder beter zijn. En af en toe hoor ik zelfs dat 3 of 6 cilinders beter zijnLees net dat 2cyl beter is - transalp of africatwin dan ?
Ik zoek eigenlijk iets waar je ook nog fatsoenlijk mee de snelweg op kan in geval van een ritje duitsland/ardennen.. Die TTR is wel mooi maar iets teveel offroad en te weinig allroad dunkt me
Allroad, niet te duur, kijk eens naar de oudere modellen. Die 'nieuwe' 660 zien je niet voor <E4000.
Kijk eens naar NX650 dominator, DR650, KLX650C..Alleen zo rond de 1750-2000. Allen 1 cilinder en E start. Als je écht offroad wil, kun je beter lichtere motor hebben, dus 1 cilinder. De Transalp weegt alweer 180k+..Rij je alleen af en toe onverhard grintpad ofzo, dat kan met de GS ook. Beetje zonde geld lijkt me om er een AT oid naast te kopen. Beetje zelfde soort motor, reise enduro, ook zwaar en logger..
was nou het verschil tussen een xt660x en een xt660z ?
Deze is namelijjk wel heel stoer maar te duur