Wat is winterrijden

Wat is winterrijden?

  • Doorrijden ongeacht de omstandigheden

    Stemmen: 16 20,3%
  • Doorrijden m.u.v. gladheid (ijzel e.d.)

    Stemmen: 55 69,6%
  • Doorrijden als het droog is, met sneeuw op de grond

    Stemmen: 1 1,3%
  • Doorrijden als het droog is en er geen sneeuw e.d. ligt.

    Stemmen: 3 3,8%
  • Rijden tussen 21 november en 21 februari

    Stemmen: 3 3,8%
  • Gekkenwerk

    Stemmen: 1 1,3%
  • Iets anders

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    79
Winterrijders vind ik echte DieHards :}
Er zijn genoeg gasten die alleen maar op de Motor zitten als de Zon schijnt,als de Herfst aanbreekt zie je ze Niet meer!!
Als je je Motor wat beter onder controlle wilt krijgen zal je eens door de stromende regen moeten rijden!!
Weet je in ene keer wat je Motor kan en niet kan *D
Sneeuw is uiteraard een ander verhaal.
Je bent geboren in dit Kikkerland dus aan de kou zal je toch zeker aan gewend zijn,Niet!!!
 
Ik ga op de motor naar mijn werk. Voor de winter heb ik een oude GPz900R daar mag de pekel aan vreten. Na de winter gaat hij weer in groot onderhoud. Maar als om wat voor een reden dan ook mijn Gpz het laat afweten pak ik toch mijn Thunderace. Ook al houd ik hem liever schoon zeker met pekel, het is en blijft een vervoermiddel. Dus ik rij altijd sneeuw of ijzel, ik ga met mijn motor naar mijn werk. Ik heb mijn motor nog nooit laten staan als ik echt weg moest.
 
altijd rijden is doorrijden, heb jaren lang zonder ander vervoersmiddel gezeten (en nu eigenlijk ook nog steeds) en ook de juiste fiets ervoor gehad(transalp) en zelfs over bevroren sloten ermee gereden. en aangezien ik toen snachts werkte kon ik ook niet anders dan altijd rijden sneeuw ijzel of iets anders en het leuke is met ijzel, je bent sneller dan autos over het algemeen en zoals eerder gezegd sneeuw is per definitie niet glad, goede motor en vooral goede banden heb je heel veel grip.
je moet alleen ff je rijstijl aanpassen, maar dan kan je nog steeds heel veel op de motor, wat voor weer ook
 
Terug
Bovenaan Onderaan