Ik kon er zelf bij lopen, lichtelijk assisteren en er met de neus bovenop staan. Alles bij elkaar, inclusief een lunchpauze, was ik iets van 3 a 4 uur daaro.Loop er ook over te denken om m'n CB Seven-Fifty er af te laten stellen
Zit nog een beetje tegen de prijs aan te hikken ,Hoor wel van meerdere mensen dat het veel uitmaakt. Kun je er trouwens op wachten ?
bij madracing moet je ook alles zelf doen hoor, is een zelfsleutel gebeuren
(wel zo fijn als je zelf geen gereedschap/technische kennis hebt om het thuis te doen)
zijn van 13:00 tot 21:00 open, dus niet 's ochtends bellen
koste me een euro of 300 voor een thundercat, filter a 70, dynojet kit voor 120 en vervolgens 4-5 runs op de dyno met een hoop gesleutel tussendoor.
afstelling stond daarna top, 98 achterwiel pk's voor een catje uit 96 is niet mis, kijk maar ff op www.madracing.nl is nog bij je in de buurt ook.
zo het nou een beetje zinvol zijn om een ouwe gsxr750r uit 89 zon setje te geven? Gaat ie dan echt zuiniger lopen, en merk je ook nog zon verschil bij een oude fiets? Hij gaat al hard genoeg voor mijalleen de dip bij 7000 rpm is een beetje vervelend.
Die van mij loopt nu 1:10 dus het zou zuiniger moeten kunnen zou je zo denken..
Nou heb net gebeld
Afstellen kost max. 250 euro (daar mocht ik wel van uitgaan)
Filter+kit kost incl. afstellen en montage ongeveer 280 a 300 euro.
Dus in totaal toch een dikke 500 eurootjes
Ik heb geen 500 euro te besteden dus wat zou ik tenminste kunnen doen om hem wat lekkerder te laten lopen? Ik heb hier helaas bijna geen gereedschap en geen sleutelplek dus vrij ingewikkelde dingen moet ik laten doen.Pizzaman, je zult er verbaasd van staan hoe je fiets ervan opknapt. Even los van de vraag of-ie standaard wel helemaal lekker stond afgesteld, ooit, is het nu hoogstwaarschijnlijk zo dat de naalden/naaldsproers e.d. versleten zijn, waardoor die in ieder geval onderin en in het middengebied te rijk is komen te staan!
zo wordt het erg duur ja...staat toch afstellen en montage 280-300... als je daar dan nog eens 250 voor (weer?) afstellen bij telt kom je wel hoog uit ja
spul kost ongeveer 200 euro (120-kit 70-filter)
inbouwen doe je zelf, is geen grote ingreep, filter is een eitje.
en die kit, dat gaat naar aanleiding van testruns... elke run is 30 euro en daarna ben je weer 30-60min kwijt aan je carbs eruit halen en andere sproeiers e.d. erin draaien... dus per run en na sleep 45 euro, (in 3-4 runs ben je toch wel klaar met een carburatie fiets als er niks vreemds aan de hand is) dus ik denk dat je het niet goed hebt begrepen...
Ik zou eens bij een goede zaak een testrun maken van pak 'm beet ergens tussen de 20 en 40 euro. Als het vakmensen zijn dan geven ze je ook advies. misschien helpt een ander luchtfilter (K&N, BMC, enzovoort) al enorm, waardoor ie zowel zuiniger als sterker wordt. en een luchtfilter ie niet zo moeilijk om te vervangen.Ik heb geen 500 euro te besteden dus wat zou ik tenminste kunnen doen om hem wat lekkerder te laten lopen? Ik heb hier helaas bijna geen gereedschap en geen sleutelplek dus vrij ingewikkelde dingen moet ik laten doen.
Ik zou eens bij een goede zaak een testrun maken van pak 'm beet ergens tussen de 20 en 40 euro. Als het vakmensen zijn dan geven ze je ook advies. misschien helpt een ander luchtfilter (K&N, BMC, enzovoort) al enorm, waardoor ie zowel zuiniger als sterker wordt. en een luchtfilter ie niet zo moeilijk om te vervangen.
Ik heb het misschien verkeerd opgeschreven ff nog een keer doen
Kitje kost 120
Filter kost 63
Montage kost 100
Afstellen kost 250
Totale plaatje is dus: 533.
Zo bedoelde ik t
vaag, was bij mij niet zo duur... tja das een hoooop geld
Ja idd... dat dacht ik dus ook.
volgens mij hoogland in purmerend.Iemand een goe en vooral voordelig adres in omgeving amsterdam??