Aloha allen,
Ben een nieuwe gebruiker, ook qua motor. Heb dus ook erg veel vragen want ik ga zaterdag mijn motor ophalen en op naam zetten. Heb hem met de verzekering gewoon op mijn naam kunnen krijgen (WA + Diefstal). Men heeft het over een speciaal slot wat je moet aanschaffen vraag 1 is dus welk slot is goed?
Motor: Honda CBR 600 F2 bouwjaar Oct-93.
Verder kan ik er dus nog niet op rijden dus zal ik tot ik me rijbewijs heb gehaald hem moeten onderhouden in de garage. Wat is verstandig te doen? ik heb al van menige mensen de tip gekregen om een akkulader te regelen. Vraag 2 dus, iemand enig idee welke merk goed is?.
Verder zit er op me motor een draaiknopje aan de linker kant. Eigenaar zegt dat het voor de toeren is. IS dit standaard of is dit omdat ik een F2 heb? amerikaans dus?
En euh wat zijn de standaard onderhouds regels voor een Honda? ketting invetten 1 keer per jaar? of vaker? etc
Wil iemand me weg helpen?
Thx!
Tim
Ben een nieuwe gebruiker, ook qua motor. Heb dus ook erg veel vragen want ik ga zaterdag mijn motor ophalen en op naam zetten. Heb hem met de verzekering gewoon op mijn naam kunnen krijgen (WA + Diefstal). Men heeft het over een speciaal slot wat je moet aanschaffen vraag 1 is dus welk slot is goed?
Motor: Honda CBR 600 F2 bouwjaar Oct-93.
Verder kan ik er dus nog niet op rijden dus zal ik tot ik me rijbewijs heb gehaald hem moeten onderhouden in de garage. Wat is verstandig te doen? ik heb al van menige mensen de tip gekregen om een akkulader te regelen. Vraag 2 dus, iemand enig idee welke merk goed is?.
Verder zit er op me motor een draaiknopje aan de linker kant. Eigenaar zegt dat het voor de toeren is. IS dit standaard of is dit omdat ik een F2 heb? amerikaans dus?
En euh wat zijn de standaard onderhouds regels voor een Honda? ketting invetten 1 keer per jaar? of vaker? etc
Wil iemand me weg helpen?
Thx!
Tim