Revolution
MF veteraan
- 2 jun 2001
- 16.917
- 3
Ik ben gewoon benieuwd.nee waarom
revolution is zich steendood an\'t vervelen.. daarom.
Ik ook maar ik doe nuttige zaken als\'k me verveel
Noujah.. \'nuttig\'
Wegligging moet je aan wennen,die van mij is geheel veranderd voor mijn gewicht met andere vering voor/achter.
Ik vind het zelf ook een prachtige fiets maar vraag me af wie aan een 750 niet genoeg heeft, dat ding heeft ook al 141 PK. Je moet toch wel ERG goed zijn om dat extra vermogen ook te kunnen gebruiken lijkt me.
Superfiets,
R1 heeft een te iele kuip. Een beetje kerel steekt te ver boven de kuip uit. GSX-R heeft een vollere kuip. Super handelbaar. Uitstraling van de R1 is mooier.
Verstandig wordt ik nooit maar begin nu langzaam toch iets meer Suzuki minded te worden, Yamaha blijft koel (R1 en R6 zijnBen je na onze fietsen-kijk-tocht van gisteren helemaal om? Geen R6 meer, maar toch maar de GSX-R 600/750? Word je eindelijk verstandig?
Het halve forum schijnt op een R1 te rijden maar wat vinden we nu van de tegenhanger van de R1, de GSX-R1000?
Vind het teveel van het goede. 90% van de kopers zijn volgens mij machos en zullen de motor nooit volledig gebruiken. Laat staan op de openbare weg.
Het is natuurlijk wel een ideale bike om over de boulevaard meiden te imponeren
Ik snap nooit zo goed dat gepraat over een grote of kleine kuip.
Ik ben 1.92 en zit altijd ruim buiten de kuip.
Maakt echt niet uit op welke motor en ik merk ook geen verschil als ik op een andere motor rijdt.
En geloof me, een beetje wind kan echt geen kwaad.
Ik rijdt er echt niet zachter door of minder mee.