Wat vinden we van scooterxpress?

Ach jezus als het maar niet die transmissie is... :X

Edit: de scenario's die je noemt vind ik nogal onwaarschijnlijk. Startmotor heeft er niks mee te maken want je reed al. Zekering heeft er ook niks mee te maken, klinkt niet als stroomproblemen. Maar ik heb natuurlijk geen kristallen bol.

Vuil zou kunnen. Als er problemen zijn met de inlaat en de scooter daardoor vermogen verliest, kan dat verklaren waarom de scooter in de 4 bleef hangen en daarna afzakte. Dan zijn de transmissieproblemen een gevolg en geen oorzaak.

Als het de transmissie is kan het wat mij betreft alles zijn, de high-tech overbrenging van de 650 gaat mij boven de pet. Laten we hopen dat het niet aan de transmissie ligt. Start de scooter nu nog wel?

Als je echt in de shit dreigt te komen met je weekendje weg mag je mijn 150 cctje wel lenen. Of je daar nu intens gelukkig van wordt weet ik niet, maar je kan iig op stap :]

Edit: WEER mezelf gequote ipv ge-edit |(
 
Laatst bewerkt:
Edit: de scenario's die je noemt vind ik nogal onwaarschijnlijk. Startmotor heeft er niks mee te maken want je reed al. Zekering heeft er ook niks mee te maken, klinkt niet als stroomproblemen. Maar ik heb natuurlijk geen kristallen bol.

Vuil zou kunnen. Als er problemen zijn met de inlaat en de scooter daardoor vermogen verliest, kan dat verklaren waarom de scooter in de 4 bleef hangen en daarna afzakte. Dan zijn de transmissieproblemen een gevolg en geen oorzaak.

Als het de transmissie is kan het wat mij betreft alles zijn, de high-tech overbrenging van de 650 gaat mij boven de pet. Laten we hopen dat het niet aan de transmissie ligt. Start de scooter nu nog wel?

Als je echt in de shit dreigt te komen met je weekendje weg mag je mijn 150 cctje wel lenen. Of je daar nu intens gelukkig van wordt weet ik niet, maar je kan iig op stap :]

Edit: WEER mezelf gequote ipv ge-edit |(


start motor kan wel dergelijk stroom ontrekken als hij defect is.
ik zou een paar jaar geleden met de burgmanen 650 leden van het forum een ritje gaan maken.
toen gaf de computer ook fi aan dit bleek later en bleedf hij ook hangen.
ook toen met veel geluk naar huis kunnen rijden en door meetingen bleek het de start motor te zijn die de electronica in de war stuurde.

vuil of valse lucht kan want mijn luchtfilter zit half los zag iken ook mijn demper zit op de een of andere manier niet helemaal vast.
hij zit wel aan de boutjes stevig vast maar toch zit er speling op de demper.
ik moet zeggen dat de laatste tijd de motor inderdaad de ene keer beter oppakt dan de andere keer, mogelijk duit dit inderdaad op vermogens verlies.
de motor maakt in iedergeval geen gekke mechanische bijgeluiden.
mijn rechter remlicht schakelaar is ook stuk zal ik vandaag een nieuwe bestellen.

ik weet van mijn majesty 400 dat toen daar mijn remlicht schakelaars stuk waren er steeds van alles doorbrande heel iritant.
 
Laatst bewerkt:
en bedankt voor je aanbod voor de leonardo karl *O*
helaas ik moet dit keer de groep voorrijden en iemand achterop.
dan is het vermogen voor de heen en terug weg wat te weinig.
echter in duitsland zelf zou het vermogen wel voldoende zijn omdat we daar vooral bergen en binnen wegen rijden. :]
 
en bedankt voor je aanbod voor de leonardo karl *O*
helaas ik moet dit keer de groep voorrijden en iemand achterop.
dan is het vermogen voor de heen en terug weg wat te weinig.
echter in duitsland zelf zou het vermogen wel voldoende zijn omdat we daar vooral bergen en binnen wegen rijden. :]

Dacht al dat de 150 een tikkie underpowered zou zijn maar kon 't proberen :)

Als een oplossing gevonden?
 
Dacht al dat de 150 een tikkie underpowered zou zijn maar kon 't proberen :)

Als een oplossing gevonden?

jij denkt altijd mee en dat is dus gewoon top :]

verder heb ik ondertussen al wat dingen gedaan zie burgman 650 topic.
ik ga nog wel verder pluizen natuurlijk.
 
over kymco gesproken in scooter expres saat de test van de myraod en daar komt hij een stuk positiever uit dan mijn eigen ervaring erop.
hij komt ook zeker positiever uit dan wat jurge op het topic had neergezet. namelijk dat hij op hoge snelheid boven de 140 gaat pendellen wat ik ook zelf ervaren had.
maar in de test staat dat hij ook op hoge snelheid zeer stabiel overkomt haha.
 
over kymco gesproken in scooter expres saat de test van de myraod en daar komt hij een stuk positiever uit dan mijn eigen ervaring erop.
hij komt ook zeker positiever uit dan wat jurge op het topic had neergezet. namelijk dat hij op hoge snelheid boven de 140 gaat pendellen wat ik ook zelf ervaren had.
maar in de test staat dat hij ook op hoge snelheid zeer stabiel overkomt haha.

Ervaringen zijn altijd persoonlijk. Ik heb de test niet geschreven en misschien is Raymon niet boven de 140 km/h gekomen. Ik vond hem inderdaad ook niet fijn boven de 140 km/h. Ik vond zelf de test een stuk minder rooskleuriger dan op Stadsmotor.nl bijvoorbeeld.

Binnenkort in de Moto73, mij benieuwen.
 
ah ik zal eens kijken op stads motoren.nl.
en moto73 daar ben ik inderdaad op aan het wachten.
het wachte is uiteindelijk toch op de grote scooter test, word er nu al zenuwachtig van als ik eraan denk haha.
 
ah ik zal eens kijken op stads motoren.nl.
en moto73 daar ben ik inderdaad op aan het wachten.
het wachte is uiteindelijk toch op de grote scooter test, word er nu al zenuwachtig van als ik eraan denk haha.

Ze beginnen al goed met de aankondiging, Testrapport. De Kymco MyRoad 700i is helemaal nieuw.
 
nu snap ik ook de verwaring want als ik mij niet vergis zie ik op de test van scooter expres een foto van jou op de kymco klopt dat?
vandaar dat ik dacht dat jij hem getest had.
 
vandaar dat ik dacht dat jij dat stuk geschreven had, omdat jij op die foto staat dacht ik automatiche dat jij hem getest had en jouw ervaring erop zou staan.
 
Ter reactie..

Ik heb met de Kymco niet veel harder gereden dan de toegestane snelheden die hier in de
omgeving gelden. Op de stukken waar ik wel 100-120 kon rijden voelde de Kymco stabiel en
comfortabel aan. Als Jurgen aangeeft dat hij boven de 140km/h minder fijn aanvoelt dan kan dat
goed kloppen al betwijfel ik hoe vaak je boven die snelheid in de praktijk komt.

Ik vond mijn artikel idd ook niet zo positief als onze collega's van stadsmotor.. de tijd lijkt de Kymco al te hebben ingehaal en dat is jammer. Zeker als je naar zo'n topper als de Downtown kijkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan