Wat vinden wij van Pimmetje F?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je telefoon of je leven,is geen uitzondering meer.
Ik heb er zelf 3,twee voor de sport en 1 met een stille uitlaat voor dat soort grappenmakers.......
In België heb je CarJackers,krijg je een gun op je raam.Is toch dichtbij!
Bij mij hebben ze de verkeerde!

En jij schiet zo\'n figuur neer; die gast is het slachtoffer en jij bent de crimineel!
Net als met inbrekers in mekaar slaan, mag ook niet.
 
Op zondag 20 januari 2002 20:34 schreef R1 beest het volgende:kijk eens in de grote steden...het barst van de steuntrekkers die slecht of helemaal geen nederlands spreken....ik heb pijn in me rug in voel me niet lekker..... :j .

toch gek dat een dorpelingetje als jij daar zo\'n last van heeft....
 
Tegenwoordig hebben die knapen op scooters al een wapen op zak,JA EEN GUN!
Je telefoon of je leven,is geen uitzondering meer.
Ik heb er zelf 3,twee voor de sport en 1 met een stille uitlaat voor dat soort grappenmakers.......
In België heb je CarJackers,krijg je een gun op je raam.Is toch dichtbij!
Bij mij hebben ze de verkeerde!

Even kijken of ik het begrijp. Je hebt zelf drie scooters. Twee met herrie pijpen, en eentje met een stille uitlaat???

Of je hebt het echt serieus over vuurwapens? Of toch nog gewoon op lucht- of gasdruk (maar goed hier kun je weer niks mee).

:?
 
wat een ellende. ik ben zelluf van mening dat het niet zoveel uitmaakt wat je stemt. een coalitie die gevormd moet worden gaat toch werken met de \"gulden middenweg\". dat is die van schipperen dus. iedereen een beetje tevreden houden (van de grote groepen in het land, maakt niet uit welk land. dus als je een beetje buiten de bups valt, ben je gewoon altijd de lul. eigenlijk iedereen dus, want of je nou motor, auto, brommer of fiets rijdt, of je nou werkt of niet, altijd zal je meer moeten gaan betalen dan het jaar ervoor. en met die euro gaat er eigenlijk ook niemand op vooruit, het is alleen makkelijker om geld uit te geven in het buitenland, dus dat wordt ook weer duurder.

misschien moeten we met z\'n allen op aruba gaan wonen? lekker veel corruptie. :)
 
Same here. Maargoed, overal is wel ellende.

Je kan nog zoveel klagen, maar het is elders vaak nog een stuk slechter dan hier...

In het buitenland zijn zowiezo meer buitenlanders :+

Maar ik geef toe dat excessen als LN maar snel moeten verdwijnen, aan dat soort partijen heb je helemaal niets al je een beetje aan opbouw van iets wil werken.
 
Ik zie Pim € niet direct opkomen voor de belangen van \"de\" motorrijder.

Voor de rest hebben we weinig te klagen, op wat rare beleidskronkels na.
 
pim gaf gisteren toch goed weer hoe ie reageert als ie zijn zin niet krijgt...

of je een kleuter de lollie afpakt....

Was idd een typisch voorbeeld van ikke ikke ikke... Als je dan trouwens een vent bent, loop je direct weg en ga je niet eerst 3 x roepen dat je vertrekt voordat je het werkelijk doet. Zal wat worden als hij eventueel straks in de 2e kamer z\'n zin niet krijgt. Loopt ie dan ook weg? De loser! :r
 
Loopt ie dan ook weg? De loser!

Als je bedenkt dat het een hele knappe kop is, die de meeste mensen finaal onder te tafel kan l*llen is het idd vreemd om weg te lopen.
Maar dat vreemde en afwijkende overal tegen aanschoppen is voor veel mensen juist aantrekkelijk.

Ik heb een boek van hem gelezen: \"de verweesde samenleving\"...

Na het lezen denk je: De man heeft helemaal gelijk, waarom worden die plannen van hem niet uitgevoerd?

Maar dan zie je die amateuristische club met een hoog Roald Dahl gehalte.
is niet eens een proteststem waard... of toch wel? :)
 
\"\'K weet wel dat dit een Algemeen onderwerp is maar over politieke inzichten debateren op MF vind ik net zo onbevredigend als politiek IRL!
krijg je toch NOOIT OF TE NIMMER een eenduidige mening over.
SLOTJE graag :}
 
\"\'K weet wel dat dit een Algemeen onderwerp is maar over politieke inzichten debateren op MF vind ik net zo onbevredigend als politiek IRL!
krijg je toch NOOIT OF TE NIMMER een eenduidige mening over.
SLOTJE graag :}
kwil ook liever niet weten hoe men hier politiek denkt... ga ik nog een hekel krijgen aan bepaalde types.... dat ze allemaal van die lelijke motoren hebben is al erg genoeg.... ;)
 
wat een ellende. ik ben zelluf van mening dat het niet zoveel uitmaakt wat je stemt. een coalitie die gevormd moet worden gaat toch werken met de \"gulden middenweg\". dat is die van schipperen dus. iedereen een beetje tevreden houden (van de grote groepen in het land, maakt niet uit welk land. dus als je een beetje buiten de bups valt, ben je gewoon altijd de lul. eigenlijk iedereen dus, want of je nou motor, auto, brommer of fiets rijdt, of je nou werkt of niet, altijd zal je meer moeten gaan betalen dan het jaar ervoor. en met die euro gaat er eigenlijk ook niemand op vooruit, het is alleen makkelijker om geld uit te geven in het buitenland, dus dat wordt ook weer duurder.

misschien moeten we met z\'n allen op aruba gaan wonen? lekker veel corruptie. :)
:^ :} :} :}
 
kwil ook liever niet weten hoe men hier politiek denkt... ga ik nog een hekel krijgen aan bepaalde types.... dat ze allemaal van die lelijke motoren hebben is al erg genoeg.... ;)
Ik voel me aangesproken,ik citeerde alleen maar die Pim :?
Voor de rest ben ik gek van motorrijden,en daar gaat het toch om?
Ik ben zo slecht nog niet hoor,alleen een beetje vreemd :+
Nog even snel alles doorgelezen en ik constateer een stuk of 6 reacties,die in de ogen van de meesten als racisten kunnen worden bestempeld/opgevat!!!
Vrijheid van meningsuiting?
Laten we het inderdaad maar snel sluiten.
 
Laatst bewerkt:
...afhaken zodra de topics wat persoonlijker worden dan een dynouitdraai? }) ;)

Laten \"we\" hopen dat LN niet al teveel stemmen krijgt. Al ben ik benieuwd hoeveel dat er zijn...
 
Op maandag 21 januari 2002 10:59 schreef porky het volgende:Ik voel me aangesproken,ik citeerde alleen maar die Pim :?
Voor de rest ben ik gek van motorrijden,en daar gaat het toch om?
Ik ben zo slecht nog niet hoor,alleen een beetje vreemd :+

\"Vreemd\" zijn is voor sommigen al genoeg om er een hekel aan te krijgen, motorrijdend of niet ! |(

Geldt niet voor mij hoor \') Ik heb een hekel aan iedereen tot het tegendeel bewezen is :}
 
Laatst bewerkt:
Het moet allemaal veeeeel strenger....en de doodstraf mogen ze van mij gister nog invoeren...sociale voorzieningen minder, en laat mensen maar werken voor hun geld...
En hitler....tja...hij was fout....heel fout...MAAR...hij was ook een van de beste leiders die een land kan hebben...Hij deed veel foute dingen, maar als een van de weinige leiders ter wereld heeft hij voor zn eigen land gedaan wat ie beloofde...kijk alleen maar naar Volkswagen...zijn fabrikaat...
 
een van de weinige leiders ter wereld heeft hij voor zn eigen land gedaan wat ie beloofde...

Inflatie was in die tijd zo erg dat mensen met kruiwagens over de straat gingen om een brood te kopen. Die economie was het woord economie niet waard.

(en volkswagens zijn kl*te wagens }) )
 
Oef,jij durft!
Is niet eerlijk,want jou kunnen ze nooit uitmaken voor......... :+
Alhoewel,die russen en Italianen waren ook geen lievertjes.
Ben jij een grijze W?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan