wat voor motor

Denk dat je vriend een beetje een "pk-poser" is, ben benieuwd wat hij gaat zeggen / heeft gezegd toen je zei dat je er geld op wilde zetten.

[off topic modus] WEEGT MEER OF IS ZWAARDER, dus niet weegt zwaarder / KOST MEER of IS DUURDER, dus niet kost duurder... [/off topic modus]
 
Ik zoek ook een andere motor.

Minimaal 130 pk, heel veel koppel, gerenommeerd merk, geen onderhoudskosten, mag een tientje kosten, liefst maximaal 1 jaar oud, twee jaar hooguit. Verder geen schade en moet minimaal 1 op 25 lopen, goed sturen en er te vet gaaf kickuh uitzien.


Godzijdank is het vrijdag :+
 
gaap, welk bedrag dan maximaal?

lijkt me niet dat je een standaard motor met die eisen voor minder dan 10k krijgt...
 
gaap, welk bedrag dan maximaal?

lijkt me niet dat je een standaard motor met die eisen voor minder dan 10k krijgt...

Een oude ex-circuitmotor komt denk ik het meest in aanmerking :Y Snel, licht en (afhankelijk van hoe vaak deze de grintbak gezien heeft) lekker goedkoop! Ennn je hoeft geen wegenbelasting en verzekering te betalen!
 
een kennis gaat een andere motor kope

hij moet +125pk hebbe
+125nm
en een drooggewicht van <170kg

en het zou blijkbaar niet teveel geld kosten

enkel de ducati 1198 2009 en de ducati 1098r voldoen hieraan volgens mij, maar ik moest het niet zo duur zoeken volgens hem

wie o wie kan me motoren opnoemen met deze specs (de 1000cc japanse supersports halen de koppelwaarde niet, ik zeg het maar voor dat jullie die beginnen op te noemen)

en hij beweert dat ze zeker bestaan

Ik zou die "kennis" lekker zelf laten zoeken :)
 
een kennis gaat een andere motor kope

hij moet +125pk hebbe
Gaattie toch lekker kijke? En een bietjie proefrije? Hij hep gewoon geen idee oftie zukke motore ken krijge, en daarom looptie aan jouw kop te zeike...

Dat je "kope" en "hebbe" zegt is nog tot daar aan toe, maar dat je het schrijft :X
 
hij heeft het gezegd, het is een buell 1125cr
146pk 111nm en 170kg droog

nu beweert em dat em die even gaat tunen naar +125nm en minder gewicht :N zo kan ik het ook

ik vind dat ik heb gewonnen :+
 
Laatst bewerkt:
Tsja wel allerlei eisen stellen maar dan geen Duc willen kopen die eraan voldoet? Hij zal toch ergens wat moeten laten vallen anders kon het nog wel eens een lange zoektocht worden. :)
 
mensen hier op MF zijn vaak wat ouder, zitten denk ik nog met 2003 waarden in hun hoofd, moet je ze niet kwalijk nemen... :+

Ik snapte wel dat jij gewoon moest raden welke het was. Vind ook dat je gewonnen hebt :P
 
Het drooggewicht is een theoretische waarde waarmee ook nog veel gesjoemeld wordt.
Vergelijk je kentekenbewijs eens met het instructieboekje.
Het is in de oosterse cultuur ook heel gewoon om te liegen, denk maar eens aan de eerste test van de Honda Blackbird op een circuit. Daar werd de topsnelheid gemeten, zogenaamd boven de 300, in werkelijkheid gingen die dingen iets harder dan 280.

Krukasvermogen is ook zo iets, dat bestaat eigenlijk niet. Het wordt berekend.
 
Ongeveer 170 killo schat ik

CDP_Blue_489FD.JPG


verdere kwalificaties lijkt me geen probleem :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan