wat voor olie gebruiken jullie?

De Kawaman

MF veteraan
2 apr 2002
6.515
1
Gouda
ik gebruik zelf silkolene pro race olie, kost wel 15 euro per liter maar hij loopt er zo super mee,
hij klakte wel eens bij het in de 1 zetten, das weg.
ook tussen de 3000 en 4500 toeren maakte ie wat trillingen en herrie, das ook weg.

dus lijkt mij een goed besteede 45 euro.

en jullie, ook dure of gewoon van de aldi??
 
oja, we hebben er ook nog een of andere toevoeging inzitten, werd gedemonstreerd met een elektromotor en een ampere meter dat ie beter smeert.

Als dat dan zoveel beter is, waarom doet de oliefabrikant dat er dan niet al meteen in :? , of zijn die oliefabrikanten gewoon |( ?

Paul.

PS: Tip; gooi alle troep eruit, vervang de olie met filter met een goed merk en dikte, en :] dan pas verder.
 
brikt er al 8 jaar op :P :P , zonder problemen :9

enne half litertje de 5000 km }) , enne was mis met eurol??

Heel veel.
Als Mar1tin dit leest kan hij dat wel onderstrepen, ook hij is op de hoogte van wat er gebeurd als je in de racerij deze olie gebruikt.
Misschien dat ook hij hier een reactie op wil geven en het eea uitlegt wat er toendertijd dankzij deze olie is misgegaan.
Het was werkelijk om te ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Paul.
 
Heel veel.
Als Mar1tin dit leest kan hij dat wel onderstrepen, ook hij is op de hoogte van wat er gebeurd als je in de racerij deze olie gebruikt.
Misschien dat ook hij hier een reactie op wil geven en het eea uitlegt wat er toendertijd dankzij deze olie is misgegaan.
Het was werkelijk om te ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(

Paul.
ben benieuwd :) , desondanks vertrouw ik gewoon op deze olie, :P
 
Jipie, ben hier precies de enige die Penzoil gebruikt (20W50, heb al een iets oudere tuf). Organische, want ik race toch niet echt :9
Kan wel zijn dat ik in de winter overstap naar een 10W40. Kwestie van bij koude temp niet te lang te moeten wachten tot de olie rondgaat.
 
Wat is volgens jou de beste of één van de betere merken?

Ik heb wel de voorkeur voor een bepaald merk, en heb daar mijn eigen reden voor, doch ik wil geen reclame maken tenzij me dit met nadruk gevraagd wordt.
Verder kan ik niet meer zeggen dat je het beste een gerenomeerd merk kunt kopen met de juiste dikte, en type olie voor je motor.

Paul.
 
Ik heb wel de voorkeur voor een bepaald merk, en heb daar mijn eigen reden voor, doch ik wil geen reclame maken tenzij me dit met nadruk gevraagd wordt.
Verder kan ik niet meer zeggen dat je het beste een gerenomeerd merk kunt kopen met de juiste dikte, en type olie voor je motor.

Paul.
Paul ik heb het al eerst met een grap geprobeerd en nu wil ik het je nogmaals met nadruk vragen, WAT IS ER MIS MET EUROL !!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan