Wat wordt jou racebudget voor 2007?

br600

MF'er
27 okt 2005
74
0
Wat wordt jullie racebudget voor 2007. Zelf rij ik ZAC en ik reken op 5 a 6 duizend euro. Hoe financieren jullie dat?? Allemaal met sponsoren?
Ik heb zelf vorig jaar sponsors proberen te zoeken maar dat werkte niet. Dus nu maar gewoon sparen en met internet wat verdienen. Ik heb een leuke site waar info op staat hoe dat werkt, maar die mocht ik hier niet plaatsen.
Zou ik alleen theorie kunnen doen om van mijn C licentie een B licentie te maken. Ik heb weinig zin om 2 dagen praktijk cursus te doen bij de KNMV. Iemand ervaring?
 
Tsja, sponsoren geven wel verplichtingen, ik doe alles alleen, motorpreparatie/spuitwerk enz. Ik rij dan ook wel op een heel betrouwbare fiets (CBR600F) afgelopen seizoen heb ik enkel de koppelingsveren moeten vervangen en natuurlijk het normale onderhoud.
Ik zie de ZAC nog steeds als een low-budget manier om lekker te kunnen racen, het verhaal wordt anders als je een keer valt met de daarbij bijkomende kosten.
Onze hobby is nu eenmaal duurder dan een partij darten.
Het seizoen 2006 kostte mij rond de 2000 euro incl banden/onderhoud/inschrijfgeld.
Het is maar net wat je zelf wilt en wat je verwachtingen zijn.
 
komend jaar budget 2000 euro dat is incl 800 euro licentie dagen etc

dan blijft er 1200 euro voor 3 wedstrijden SV cup incl huur machine en inschrijfgeld excl. schade
 
BUDJET VOOR VOLGEND JAAR PHHHHHHHHH BEN IK DIT JAAR ALWEER MEE BEGONNEN

ANDERE MOTOR AANGESCHAFT SUZUKI K5 ????? EURO

AL OP TESTBANK GEWEEST (187 PK AAN HET AW) ??? EURO

KUIPWERK WORD OP MIJN WERK GESPOTEN 4 KLEUREN GELUKKIG GRATIS

NIEUWE HELM MOET NOG

NIEUWE DEMPER GRRRRRR VERPLICHT TERWIJL IK AAN HET GELUID VOLDEED !!!!!!

LICENTIE A, 155 EURO

MOET NOG EEN SETJE REGEN VELGEN EURO ????????

PLUS ALLE INSCHRIJVINGEN, BANDEN,SCHADE, PHHHHHHHHHH ACH IK GA HET MAAR NIET OPTELLEN DAN SCHRIK JE ER ECHT VAN EN DAT ALLEMAAL ZONDER SPONSORS :( :( :( :] MAAR HET IS EEN VERSLAVING RACEN !!!!!!!!!!
full
 
He Gert, maar snel weer vergeten wat je voor die dikke Soes hebt betaald?? })


ja maar het is voor een goed doel ha ha hij liep echt niet goed (7 okt) maar was ook alleen maar om er aan te wennen
hij is nu perfekt afgesteld
ben flink aan het hardlopen en krachttraining aan het doen om dat ding volgend jaar vast te houden :9~ :9~ :9~ :9~ :9~ :W :W
 
Maar Oliver wat ga jij doen volgend jaar ???? heb je alles al rond (nieuwe soes ?)
je was er 7okt vanaf gegaan he had je nog veel schade ? :(

Geen nieuwe Soes, wel een nieuwe (2e handse ;)) kuip! Alles bijna weer voor elkaar, had niet veel schade, ga dus gewoon door op mijn K2 :] Proberen in de A-groep te rijden :9
 
Laatst bewerkt:
mooie kuip heb je trouwens gekocht Oliver! *D
 
Laatst bewerkt:
Geen nieuwe Soes, wel een nieuwe (2e handse ;)) kuip! Alles bijna weer voor elkaar, had niet veel schade, ga dus gewoon door op mijn K2 :] Proberen in de A-groep te rijden :9

nou denk dat je dat wel zal lukken als je hem goed afgeveerd krijgt (nieuwe veering)en ik zag dat je met tandwiel verhouding 15 /47 rijd probeer eens 15/48 daar reed ik ook mee scheelde mij 2 sec( harder) kwam overal beter uit heb ook met 15/49 gereden maar was iets te zal ik maar zeggen :9~ :Y :W :W
 
welgeteld 0 euro O-) heb me racer net verkocht en hou een jaartje sabbatical ;( ;( (nieuw huisje boompje beestje...) maar voor 2008 staat er zowieso weer 6000 euri in de ijskast voor 'n nieuwe fiets *O*
 
Tsja, sponsoren geven wel verplichtingen, ik doe alles alleen, motorpreparatie/spuitwerk enz. Ik rij dan ook wel op een heel betrouwbare fiets (CBR600F) afgelopen seizoen heb ik enkel de koppelingsveren moeten vervangen en natuurlijk het normale onderhoud.
Ik zie de ZAC nog steeds als een low-budget manier om lekker te kunnen racen, het verhaal wordt anders als je een keer valt met de daarbij bijkomende kosten.
Onze hobby is nu eenmaal duurder dan een partij darten.
Het seizoen 2006 kostte mij rond de 2000 euro incl banden/onderhoud/inschrijfgeld.
Het is maar net wat je zelf wilt en wat je verwachtingen zijn.

2000€
ONDERdrijf je nu niet een beetje ? versta me niet verkeerd, khoop
uit de grond van mijn hart dat je gelijk hebt want zulke verhalen maken mij wel
gek (om ermee te beginnen). Alleen heb ik het nadeel dat ik ehhr ...
nog maar net motor rij en niets van ervaring heb in de motorwereld van werkelijk
niets dan ook 8-)
 
Wat wordt jullie racebudget voor 2007. Zelf rij ik ZAC en ik reken op 5 a 6 duizend euro. Hoe financieren jullie dat?? Allemaal met sponsoren?
Ik heb zelf vorig jaar sponsors proberen te zoeken maar dat werkte niet. Dus nu maar gewoon sparen en met internet wat verdienen. Ik heb een leuke site waar info op staat hoe dat werkt, maar die mocht ik hier niet plaatsen.
Zou ik alleen theorie kunnen doen om van mijn C licentie een B licentie te maken. Ik heb weinig zin om 2 dagen praktijk cursus te doen bij de KNMV. Iemand ervaring?

nou met 5a6 duizend euro kan je leuk zac rijden er zijn genoeg die het met minder moeten doen

Sponsoren vinden is altijd moeilijk, zoals ik het zie moet je in je eigen omgeving vrienden, kennissen kennen met eigen bedrijven is wat makkelijker dan wildvreemde bedrijven aanschrijven en je moet een grote familie en vrienden kring hebben helpt ook wel club van 50 bv

wat betreft de licentie denk niet dat ze dat doen toms staat echt los van nat licentie :Y :W :]
 
BUDJET VOOR VOLGEND JAAR PHHHHHHHHH BEN IK DIT JAAR ALWEER MEE BEGONNEN

ANDERE MOTOR AANGESCHAFT SUZUKI K5 ????? EURO

AL OP TESTBANK GEWEEST (187 PK AAN HET AW) ??? EURO

KUIPWERK WORD OP MIJN WERK GESPOTEN 4 KLEUREN GELUKKIG GRATIS

NIEUWE HELM MOET NOG

NIEUWE DEMPER GRRRRRR VERPLICHT TERWIJL IK AAN HET GELUID VOLDEED !!!!!!

LICENTIE A, 155 EURO

MOET NOG EEN SETJE REGEN VELGEN EURO ????????

PLUS ALLE INSCHRIJVINGEN, BANDEN,SCHADE, PHHHHHHHHHH ACH IK GA HET MAAR NIET OPTELLEN DAN SCHRIK JE ER ECHT VAN EN DAT ALLEMAAL ZONDER SPONSORS :( :( :( :] MAAR HET IS EEN VERSLAVING RACEN !!!!!!!!!!
[afbeelding]
Laten tunen bij Swen van Jenik ? 8-)

Die van ons gaat er ook heen voor onderhoud. Onze nieuwe Soes heeft evenveel paardjes :)
 
Laten tunen bij Swen van Jenik ? 8-)

Die van ons gaat er ook heen voor onderhoud. Onze nieuwe Soes heeft evenveel paardjes :)


nee niet laten tunen bij swen van Jenik, maar door monteur van mijn vrienden( rijden zijspan paul en rene steenbergen) Albert werkt bij Thijs motoren in Assen heeft er flink verstand van en doet ook mijn onderhoud.Motor is van Bertis Folkertsma geweest.
Moet alleen nog iemand vinden die donders veel verstand van wilbers vering heeft om hem perfekt af te stellen voor mij , ik weet wel wat de fiets doet maar afstelllen ho maar.

ook 187 pk lekker he, maar jij gaat gelukkig onk rijden hi hi :P :P :9~
 
Laatst bewerkt:
LICENTIE A, 155 EURO



PLUS ALLE INSCHRIJVINGEN, BANDEN,SCHADE, PHHHHHHHHHH ACH IK GA HET MAAR NIET OPTELLEN DAN SCHRIK JE ER ECHT VAN EN DAT ALLEMAAL ZONDER SPONSORS :( :( :( :] MAAR HET IS EEN VERSLAVING RACEN !!!!!!!!!!
[afbeelding]


A licentie is 250 euro die is 100 euro duurder dan de B of C licentie
 
Terug
Bovenaan Onderaan