Wat wordt jou racebudget voor 2007?

mm, 5.5 mille voor de aanschaf van de circuit racer (-2 voor de verkoop van de vorige)

Ik denk in totaal.. 4000 max?

12 dagen x 300 euro en een weekje Val de Vienne a 1000 euro.

Tering, zit ik nu al over de 10 mille..

ik ga een andere hobby zoeken :} :} :}



Ik vind het gek genoeg boeien wat het kost, ieder rondje weet ik dat ik LEEF 8-)
 
[~
...
Moet alleen nog iemand vinden die donders veel verstand van wilbers vering heeft om hem perfekt af te stellen voor mij , ik weet wel wat de fiets doet maar afstelllen ho maar.

...quote]

ik ben net terug uit Weert, heb ,mijn motor bij TECHNOFLEX opgehaald. Volledig Technoflex afgeveerd :)
Technoflex=Wilbers
 
[\
...
Moet alleen nog iemand vinden die donders veel verstand van wilbers vering heeft om hem perfekt af te stellen voor mij , ik weet wel wat de fiets doet maar afstelllen ho maar.

...quote]

ik ben net terug uit Weert, heb ,mijn motor bij TECHNOFLEX opgehaald. Volledig Technoflex afgeveerd :)
Technoflex=Wilbers


oke vraagje, is er ook altijd iemand van Technoflex aanwezig in Assen (met de cup) zou wel makkelijk zijn ?? :9~
 
Laatst bewerkt:
oke vraagje, is er ook altijd iemand van Technoflex aanwezig in Assen (met de cup) zou wel makkelijk zijn ?? :9~~
Volgend jaar wel :) Ze zijn op Val de Vienne (19 t/m 23 maart) aanwezig en de bedoeling is dat ze tijdens ONK en CUP wedstrijden ook aanwezig zijn.
 
Volgend jaar wel :) Ze zijn op Val de Vienne (19 t/m 23 maart) aanwezig en de bedoeling is dat ze tijdens ONK en CUP wedstrijden ook aanwezig zijn.


Oke dan bedankt Jasa,daar ben ik heel blij mee want je kunt een supersnelle fiets hebben en nieuwe banden maar als de veering niet goed staat heb je er niks aan :N :N
:} :} :] :W
 
Moet alleen nog iemand vinden die donders veel verstand van wilbers vering heeft om hem perfekt af te stellen voor mij , ik weet wel wat de fiets doet maar afstelllen ho maar.

:9~~


Rob Overdijk van www.RotechSupport.nl is de meeste races aanwezig. Stuur hem maar eens een mailtje.

GSXReetz,

Roland
 
Rob Overdijk van www.RotechSupport.nl is de meeste races aanwezig. Stuur hem maar eens een mailtje.

GSXReetz,

Roland

Ik weet dat jij er goede ervaringen mee hebt, maar dat geldt niet in z'n algemeenheid. Met name bij andere merken vering doet hij nogal extreme dingen......
 
Ik heb mijn motor op dit moment bij HK suspension staan in Uden.
Die voeren voornamelijk ook Wilbers (ik heb zelf een Wilbers achtervering),

Heeft iemand ervaring met HK?

Ik heb gehoord dat het goed is maar hoor graag julie ervaringen!
 
Ik weet dat jij er goede ervaringen mee hebt, maar dat geldt niet in z'n algemeenheid. Met name bij andere merken vering doet hij nogal extreme dingen......


Om tot een goede afstelling te komen moet je veranderen, toch?

Belangrijk vind ik wel om bij het afstellen van je vering met 1 persoon te werken en in overleg met diegene tot de gekozen veranderingen te komen. Als je 3 personen naar hun mening vraagt dan krijg je 3 verschillende antwoorden. Dan zie je door de bomen het bos niet meer.
Ook blijf je natuurlijk je vering/demping continu aanpassen. De ene verandering levert een oplossing voor je probleem waardoor er weer een ander probleem ontstaat.

Ieder heeft zo zijn eigen voorkeur, ik heb vertrouwen in Rob, met name omdat ook ik wel eens dacht dat we met de vering "de verkeerde kant" op gingen waarna tijdens het rijden blijkt dat hij toch weer gelijk had...

Allemaal de beste wensen en veel geluk en succes in 2007!

GSXReetz,

Roland
 
Laatst bewerkt:
Mijn ervaring met rob rotech is zeer goed.

maar je moet wel zelf de juiste problemen het juiste gevoel doorgeven.
en dit is soms lastig want zoals onder tussen wel duidelijk is, er is geen perfecte afstelling iedereen rijdt anders en met een ander tempo.
De 1 houd van zachte vering en veel grip de andere van harde en veel gevoel.
Zelf bij mannen als Haga en Pitt schijnt het enorm te verschillen.

Gr 3Ling
 
Nee. Wp is van Stamsneijder.
Ik rij met Wp komt van stamsneijder maar dit jaar laat ik nakijken bij HK. Nog geen slechte verhalen van gehoord!! :P
Dacht dat het van KTM was ;)

Wel effe verschil houden met een producent/dealer/importeur/distributeur en mechanieker/afstellingspro ;)
 
SV cupracer 3800 euro
racecursus 590 euro
licentie 153 euro
lidmaatschap 48.50 euro
inschrijf per race 150 euro 11 keer
bijdrage crt 95 euro
Nieuwe uitlaat in verband
met nieuwe geluidseisen 2007 535 euro
Nieuwe goedgekeurde helm 475 euro
banden 250 euro 8 keer
remblokken 100 euro 3 keer
brandstof 1.50 per liter 250 liter
aankoop gereedschappen
en accesoires 500 euro +
-----------------
10521.5 euro

En dan ook nog wat exra circuitdagen op zandvoort ,Assen ,Zolder nog niet eens meegerekent!!

Whaaaaa ik moet een ander hobby zoeken en dit is nog maar de SV cup ;(

Dat is al een duur begin van 2007 en dan maar hopen dat ik em niet de eerste race dubbel vouw :?
Maar goed ik kan het toch niet laten te gaan racen *O*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan