Wat wordt jouw nieuwe Brik?

ben nu bezig met deze, enig werk, maar € 1000 aankoop en € 400 om \'m rijklaar te maken, denk ik wel redelijk uit te zijn.
(Afbeelding)

non de dieu, hoe kom je aan zo\'n fiets voor zoweinig geld. Zal der wel iets anders uitzien als op het plaatje, maar toch. En die 400 euro is materiaal, excl de uren?? Ik ben wel strontjaloers op de mensen die zo\'n brikkie kopen voor een prikkie en hem dan helemaal zelf opknappen.. (welke smilie pat hier het beste bij?)
 
Oh ja, wete iemand waar je aluminium kunt laten stralen en wat het kost? (omg. amsterdam)

Probeer Staalstraal in IJmuiden is. Doen volgens mij ook ALU. Heb verder alleen staalwerk van ze gezien en dat was goed gedaan (ook heel licht, dun staal)
 
non de dieu, hoe kom je aan zo\'n fiets voor zoweinig geld. Zal der wel iets anders uitzien als op het plaatje, maar toch. En die 400 euro is materiaal, excl de uren?? Ik ben wel strontjaloers op de mensen die zo\'n brikkie kopen voor een prikkie en hem dan helemaal zelf opknappen.. (welke smilie pat hier het beste bij?)
Ik zal het simpel houden en dicht bij de deur, welke smillie er het beste bij past: :} ...... ;) ....(kocht de mijne voor 700,-...)...Rijklaar maken = RDZ en Reetje..... :9 .....
 
Op dinsdag 14 januari 2003 01:58 schreef CB750KZ het volgende:Euuuuuuuuuu, voor............. :9Lief :? , ik ben er al een eeuwigheid mee getrouwd, enne onder ons, der kunnen nog een paar eeuwigheden bij hoor. *D

:) Kijk vriend, zo scoor je tenminste weer punten!!! Ze zal dit natuurlijk lezen en voila, daar is weer een struikelblok minder voor je volgende brik :) :+
 
ik kan er nog een kopen, precies dezelfde, staat al twee jaar stil, moet nieuwe banden voor achter en nieuwe ketting hebben, ook €1000,- zo meenemen.(stom toevallig, maar diegene die ik ga kopen, is bij mij in de buurt, en deze meer richting rotjeknor)
Iemand geinteresseerd? ik heb het bod nog openstaan, zou het nog afzeggen.
Ik speel dan de gegevens wel even door.
 
ik kan er nog een kopen, precies dezelfde, staat al twee jaar stil, moet nieuwe banden voor achter en nieuwe ketting hebben, ook €1000,- zo meenemen.(stom toevallig, maar diegene die ik ga kopen, is bij mij in de buurt, en deze meer richting rotjeknor)
Iemand geinteresseerd? ik heb het bod nog openstaan, zou het nog afzeggen.
Ik speel dan de gegevens wel even door.
Yess !! hij is binnen. :) en staat nu in de schuur,
Uiteraard niet zo nieuw als die op de vorige pagina, maar exact dezelfde kleurstelling en in goede staat. Alleen een nieuwe ketting, tandwielen en achterband, en dan :]
Ik had dus twee opties, en bovenstaande staat nog open, dus wie interesse heeft, het is precies dezelfde fiets als degene die ik nu gekocht heb, dezelfde kleurstelling, voor dezelfde prijs uit \'88 heeft wel een nieuwe achter - en voorband nodig, en ik denk wel een nieuwe accu (staat al enige tijd stil) en hoe de rest is weet ik niet precies. Ik heb hem verder niet bekeken omdat ik hier in de buurt eentje gevonden heb
 
Jongens, hier alvast een binnenhuis-foto
full
 
ben ik weer....
Jazeker, zo\'n zwart onderbakkie met een puntje naar voren en VFOUR erop
je ziet hem net zitten, hetzelfde als die op de foto op pag. 1
 
Wow, mannen dat zie er goed uit, Jos proficiat, ik hoop dat je veel plezier van zult hebben! Peetje die van jou ook man! Had ik al wel gezien maar toch weer net ff een andere hoek, en dan die 4-1, strak hoor! Amazone, ik snap dat jij wel een beetje lonkt naar dat machine! trouwens ik benijd jullie wel, mogen zomaar die machines binnen zetten!!! :+ kan bij mij helaas niet, zou misschien als het kon en ik ff bleef aandringen wel mogen omdat ik dan wat minder in de schuur zou vertoeven! :+ :+ , maar helaas. Jammer hoor zo\'n sieraad gewoon op een sidetable achter de bank, ja zie ik wel zitten!
 
vond op marktplaats wellicht een leuk ding voor iemand hier die nog eens goedkoop een (wel beetje groteske ) CB750K7 brik zou willen rijden..

850 euro\'s ...

en er lijkt me nog wel iets van te kunnen maken, strippen ofzo echter, ik ga het ieder geval niet doen vanwege de poen..

http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=motoren en kijk bij oldtimers voor \"Honda 750 K7\" 42.000 Km origineel. (linken werkt niet echt lekker vanaf marktplaats, merk ik)

[edit] sorry, piccie erbij wil helaas echt niet vandaag :?
 
Laatst bewerkt:
vond op marktplaats wellicht een leuk ding voor iemand hier die nog eens goedkoop een (wel beetje groteske ) CB750K7 brik zou willen rijden..

850 euro\'s ...

en er lijkt me nog wel iets van te kunnen maken, strippen ofzo echter, ik ga het ieder geval niet doen vanwege de poen..

http://www.marktplaats.nl/index.php3?g=motoren en kijk bij oldtimers voor \"Honda 750 K7\" 42.000 Km origineel. (linken werkt niet echt lekker vanaf marktplaats, merk ik)
www.marktplaats.nl/markt/motoren/honda/39412.htm?zoek=cb
 
ik weet er nog eentje in Den Haag te staan, VF1000f 1988(?) met wat werk.
Ik had een optie voor € 1000,- , maar heb een andere gevonden dichter bij huis. gegevens op aanvraag.
foto:
full

dezelfde kleurstelling als mijn nieuwe (elders ergens gepost)
 
Hmmm, ik heb nu weer een andere motor gespot: Laverda Jota ofzo, 1000cc 3 cilinder :) Super gave dingen! Al heb ik liever een 2 pitter ;) Die lav's zijn wel duur zeg! Nouja, heb nog ruim een jaar om te sparen (en om geld uit te geven ;) )
 
Tip;
zie ook "klassieker kopen?" pag.4
Hele leuke enkelnokker met kickstart voor € 700,- op marktplaats.
Vooral die kuip en zitwerk heel speciaal !
 
weet ik nie, is niet van mij.
ik vind hem, gewoon heel mooi. Lekker aparte kuip en toch brik !
ik zag hem en had gelijk zoiets van "verd. ik heb er al twee"
Dus misschien iemand hier op het forum ?
 
Hmmm, ik heb nu weer een andere motor gespot: Laverda Jota ofzo, 1000cc 3 cilinder :) Super gave dingen!

De Jota is voor watjes, daar hebben ze geprobeerd de trillingen te verminderen door de kruktappen op 120 graden te zetten. Prutsers 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan