Iedereen in dit topic neemt aan dat je alleen geld heb voor een afgetrapt exemplaar.Die snap ik niet helemaal, sleutelen eigenaren van harley davidsons veel zelf?
Die apparaten kosten zo over de 30.000. Lijkt me iets te duur om even uit elkaar te halen en "ik zie wel". Zou toch denken dat je die apparaten voor het grotere onderhoud even wegbrengt.
Als je zo'n aanschafwaarde betaald mag ik hopen dat je genoeg verdient om hem door een dealer te laten onderhouden.
Het is geen Ducati (heb ik ook ) geen kleppen stellen ,geen riemen om te vervangenEven schot voor de boeg 1000euro onderhoud om de 2 jaar....
Neem je alleen koffie dan?Even schot voor de boeg 1000euro onderhoud om de 2 jaar....
Nee, maar een set banden van 350 om de 2 jaar dan blijft 650 over voor regulier onderhoud..Het is geen Ducati (heb ik ook ) geen kleppen stellen ,geen riemen om te vervangen
Ook lekkers erbij zoals nuNeem je alleen koffie dan?
Watte....Mijn zoon heeft een harley,daar was een ventiel van stuk,hij met het losse wiel naar een bekende harley dealer in Amersfoort,om te laten maken,€78 meneer
Ik denk niet dat hij er ooit nog heen gaat,anders is hij knettergek
Dat vond ik dus ook,achterlijk bedragWatte........prijs is wel bijzonder.
Dat is best aan de prijs voor een ventielvervangingsoperatie, zelf voor een bekende Harley dealer in Amersfoort.Mijn zoon heeft een harley,daar was een ventiel van stuk,hij met het losse wiel naar een bekende harley dealer in Amersfoort,om te laten maken,€78 meneer
Ik denk niet dat hij er ooit nog heen gaat,anders is hij knettergek
ik heb Harley‘s gezien van 20 jaar oud met nog de originele bandenNee, maar een set banden van 350 om de 2 jaar dan blijft 650 over voor regulier onderhoud..
Kun je nagaan zo vaak zijn die dingen dus kapot, dat je er 20 jaar over doet om de originele banden op te rijden.ik heb Harley‘s gezien van 20 jaar oud met nog de originele banden
Een combinatie van weinig km en zeer hard rubber
Daarom zei ook 1000 euro...Laatste rekening was idd 1000 euro maar dat was grote beurt, lekkage oplossen aan een voorvorkkeerring, lekkage achterste rockerboxcover, nieuwe nosecone (chroom liet los), nieuwe grips, stuur inkorten en nieuwe remleiding. En dus ook 8 uur arbeidsloon. Let wel, dat ding van mij heeft 92.000 gelopen dus gezien de kmstand kan er een pakking gaan lekken. Voor gewoon het reguliere onderhoud was ik ruim de helft minder kwijt geweest.
Nee hoor, ze brengen ze niet meer naar Europa maar de Street, Street Rod en de Sportsters blijven in de US en Azië gewoon te koop. Het is alleen het zotte milieubeleid (Lees Euro5) hier in Europa dat er voor zorgt dat ze hier niet meer op de markt komen. En waarom heeft dat niets met een Harley van doen, omdat ze niet meer luchtgekoeld zijn?Een street heeft ook helemaal niks met een Harley van doen
Zijn ze ook al weer mee op gehouden
Bijv omdat ze in India gemaakt worden en echt in niks lijken op een stampende v twinNee hoor, ze brengen ze niet meer naar Europa maar de Street, Street Rod en de Sportsters blijven in de US en Azië gewoon te koop. Het is alleen het zotte milieubeleid (Lees Euro5) hier in Europa dat er voor zorgt dat ze hier niet meer op de markt komen. En waarom heeft dat niets met een Harley van doen, omdat ze niet meer luchtgekoeld zijn?