wat zou jij doen

Hilbert

MF'er
2 mei 2004
227
0
Coevorden
Als je je motor ergens had geparkeerd op een parkeerplaats in de binnenstad.
En bij terugkomst zie je iemand zitten sleutelen aan je motor om het rechter kuipeel te verwijderen ze waren met zijn tweeen eentje was aan het sleutelen en de ander zal denk ik de omgeving in de gaten hebben gehouden.
Dit is wat een kennis van mij overkwam met zijn Gsxr nota bene met het alarm ingeschakeld volgens hem ( spyball ) die normaal heel goed reageerd.
De jongemannen gingen aan de haal nadat ze hadden gezien dat er iemand aan kwam lopen in motorpak en een helm in zijn hand.
Maar 1 bevestigingspunt was reeds los gemaakt dus hij was net op tijd.
Ik blijf het van de zotte vinden dat je je motor nog geen 5 minuten ergens kunt parkeren en dat ze er dan niet met hun tengels van af kunnen blijven.
Hij heeft aangifte gedaan maar of ze ze ooit zullen pakken betwijfel ik.
Ik persoonljk kan mij hier heel boos over maken en ze mogen hopen dat ze mijn motor met rust laten want ik sta niet voor mezelf in.
 
Ik zou flink uithalen naar hem, so fucking what, politie heeft het toch te druk. :+

Welke stad was dat ? Ik hoop dat er op 8 mei bij de mac in veenendaal, zo'n figuur dat probeert bij een motor op het mac parkeerterrein. Dan wordt er wel even flink gesleuteld. })
 
dan is het wel weer een voordeel om in je tshirt en spijkerbroek te rijden word je niet herkend als motorrijder en kun je dichterbij komen om ze verot te schoppen met je ...eehm...witte sportschoenen ipv carbon motorlaarzen of kisten met stalen neuzen B|
 
ik weet n iet wat ik zou doen. Wat ik wel weet vorige maand zag ik dat 1 of andere kl**tzak de fiets van mijn dochter wou meenemen ik heb deze kl**tzak een stevig trap onder zijn hol gegeven. moest er wel zo onopvalled heenlopen en dat was moeilijk. Wel weet ik zeker dat het hem behoorlijk veel pijn heb gedaan. en toen de fiets gewoon meegenomen voor mijn dochter. eidereen moet gewoon met zn tengels van andermans spul afblijven.
 
Als ze je bike dissen, moet je gewoon je Glock erbij pakken en...

Oh nee, Reprobate is niet zo stoer, ehm, effe kijke hoor

Heb je niet zo'n geil telefoontje met een ingebouwde camera? Effe fotootjes nemen van het dieventuig? Ik heb een digitale camera in mijn tanktas, maar ik betwijfel of ze het plastic van mijn motor afschroeven. Zit namelijk vrijwel geen plastic op mijn motor...

Weet je hoe het komt? Omdat Suzuki die stukken plastic zo ongelofelijk duur maakt! Ga maar es op je plaat met zo'n buikschuiver! Plastic kost meer dan je je motorblok!

Ik heb ooit - ruim twintig jaar terug - een gozer hurkend bij mijn mountainbike aangetroffen. Ik schopte hem tegen zijn rug en toen hij overeind schoot zei hij gelijk dat hij alleen maar naar mijn tandwielen aan het kijken was... Jaja. Doe dat bij een fietsenboer, niet op straat. Hij taaide wel snel af.
 
ik denk, nee ik weet dat mijn o zo dierbare helm letterlijk als butsmuts gebruikt gaat worden en niet om iemands hoofd te beschermen.
We hebben afgelopen jaar iemand bij ons in de auto gevonden die met de bedrading bezig was en die is ook in het ziekenhuis beland.
Ik zat binnen en keek uit verveling een keer door de gordijnen naar buiten en zag mijn binnenverlichting branden en toen zag ik ineens er iemand in zitten.
Ik ben via de achterdeur naar buiten gegaan heb bij de buurjongen aangeklopt en we zijn samen naar voren gerend en de autodief verrast en :X pats boem
Hij had geen aangifte gedaan.
 
Ik zou hem verzoeken de kap weer vast te schroeven, mss een beetje dreigende bewegingen met m'n helm maken (om hem een tik te verkopen). Hangt er natuurlijk vanaf wat voor types het zijn.
Ik vind het wel een heel bijdehante actie B| mongooltjes.
 
Op betaalde parkeerplaatsen word daar je motor of koekblik dan bewaakt ??
Het was i.d.d binnenstad van Coevorden achter cafe de poort maar dat doet weinig ter zake het gaat er om dat ze met de tengels van andermans eigendommen af moeten blijven. :(
 
Op betaalde parkeerplaatsen word daar je motor of koekblik dan bewaakt ??
Niet in A'dam. En kennelijk ook niet in Coevorden.

Tijd voor torx... :)

Maatje van mij heeft alle 'plastic' boutjes vervangen voor torx met zo'n pinnetje in het gat, kan alleen worden verwijderd met een speciaal torxbitje. :}
 
Ik zou 'm een goeie beuk met m'n helm verkopen.
Maar wel zo hard dat ie niet meer weet wie het gedaan heeft.



Vriend van me heeft zoiets dergelijks een jaar of 8 geleden met z'n auto meegemaakt.
Komt in de Amsterdamse Poort bij z'n auto, zit er één of andere junk met een schroevedraaier in z'n slot te poeren. Hij doet net of de auto die naast de zijne staat geparkeerd van hem is en vraagt netjes of de man z'n sleutels kwijt is.
Op het moment dat de man/junk/malloot wil antwoorden slaat ie 'm neer, bindt 'm vast met tie-rips (wel handig als je die dingen standaard in de auto hebt liggen) en belt de politie. Wordt hij aangehouden ivm geweldpleging :? :(
Vandaar: zó hard neerslaan dat ie zich niks meer herinnert O-)
 
Op het moment dat de man/junk/malloot wil antwoorden slaat ie 'm neer, bindt 'm vast met tie-rips (wel handig als je die dingen standaard in de auto hebt liggen) en belt de politie. Wordt hij aangehouden ivm geweldpleging :? :(
Vandaar: zó hard neerslaan dat ie zich niks meer herinnert O-)
Iemand neerslaan om aan te houden is geweldpleging. Iemand zo hard tegen de auto duwen dat de achteruitkijkspiegel een blauwe plek in zijn maag port is mishandeling.
Iemand z'n arm op zijn rug draaien en vasthouden tot de politie komt is toegestaan.
Z'n gezicht nog effe lekker tegen de betonnen garagevloer wrijven is niet toegestaan. Ook vingers breken of kneuzen vind de rechter niet aardig.
Iemand boeien met tie-rips is verboden, heet wederrechtelijke vrijheidsbeneming.
Mocht de bewijslast te kort schieten, kan je zowiezo voor wederrechtelijke vrijheidsbeneming worden aangeklaagd.

Dat is het probleem met een burger-arrest - doe je het fout, dan ben jij de klos, niet de crimineel.
 
je hebt een goed en stevig pak aan ,helm op,knie en ellelboogbeschermers,handschoenen
wie doet je wat !!!!!!
tenzij ze gaan steken of schieten,gewoon erop rammen :(
ze moeten er maar vanaf blijven
 
je hebt een goed en stevig pak aan ,helm op,knie en ellelboogbeschermers,handschoenen
wie doet je wat !!!!!!
tenzij ze gaan steken of schieten,gewoon erop rammen :(
ze moeten er maar vanaf blijven
ja heel stoer :P en dan word jij aangeklaagd voor mishandeling en dan heb jij t probleem :P want je mag natuurlijk niet je eigendommen verdedigen in nederland ;)
 
Vriendje van me deed de deur van zijn werkkamer open in het ziekenhuis op zondagmorgen en voelde weerstand, dacht he, d'r zit iemand achter. Hij deed de deur dicht en haalde direct zo hard uit dat de insluipeer ineenzeeg en is op hem gaan zitten tot de politie er was. Deze zeiden: meneer volgende keer nog harder slaan, misschien dat hij dan wat leert :} . Dus het gaat niet altijd zo dat je vervolgens zelf wordt genaaid.
 
ik weet niet hoe ik zou reageren, kep nooit iets dergelijk meegemaakt. normaal ben ik niet aggressief aangelegd, maar ik denk toch wel dat ik mn handen liet wapperen :X :+
 
ben elke keer te laat helaas.

2 jaar geleden mijn auto open gebroken en me radio, versterker en bijna me boxen gejat.
dacht zal volgende keer alles ECHT vast zetten. dus me radio vast gebout aan me dash board.
kom ik vorig jaar bij mijn auto na een avondje stappen in hilversum is me hele midden console, dashboard en ja je raad het al me radio weg.

sinds dien een 10 jaar oude radio in de auto.

btw beide keren geen frontje aanwezig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan