Wederom geslaagd!

Daisy

Die hard MF'er
30 dec 2001
499
0
Almere
Ja ja vrijdag heb ik opnieuw examen gedaan en geslaagd natuurlijk...
Dus mag nu ook zwaar rijden *D
(had dus al een licht rbw ;) )


Zaterdag heeft mn vriend de begrenzer eruit gehaald *D
En hij rijdt super (hard)! deed hij al maar nu nog meer :]
 
Laatst bewerkt:
Had je SMS gezien :) (maar nog niet op gereageerd :X ) maar nog van harte he!! :] Toppie...
 
Gaaf, van harte !

Enne, dan ook maar gefeliciteerd met je 21ste verjaardag

[me]Mich heeft ook geen 2 jaar 25 KW volgehouden[/me]
 
gefeliciteerd, maarre misschien stom van mij, maar ik wist niet dat je daar apart voor op moest.. maar goed je hebt het rijk weer gespekt,(al die onnodige kosten :r ) veel veilige kilometers hoor!! er komt goed weer aan dus lekker... :]
 
Gefeliciteerd,

jij bent de eerste (debiel) die net als ik weer € 500 aan de staat schenkt.
Maar vertel waarom je niet 2 jaar wilde w88.

Ik ben 1.96m en pas niet op een 25 Kw en vindt terugtunen en optunen net zo duur als 5 lessen + 1 examen.
PS hoeveel lessen heb je gehad de 2e keer
 
Gefeliciteerd! En als je de behoefte hebt om je motor te doneren aan iemand die er graag een zou willen hebben...be my guest! ;)
 
tja het is toch wat he dat je nu ook daar weer voor op moet,het kost je toch aardig wat om te mogen motorrijden terwijl wij toch het fileprobleem oplossen :(
 
sorry voor de late reactie..ben nu meer bij mn vriend te vinden dan thuis en hij heeft geen internet :P dus hier komen mn reacties hoor ;)

Had je SMS gezien :) (maar nog niet op gereageerd :X ) maar nog van harte he!! :] Toppie...

schandalig :P dacht al ;)

Op maandag 23 juni 2003 21:09 schreef Maximum het volgende:
Vandaag zware rbw gehaald, en nou een veelste sneller brommer, volgende week al je rbw's kwijt :P

neuh })

Op maandag 23 juni 2003 21:10 schreef Sander het volgende:Zo is het. denk erom: snelweg 120 max, binnenweg 80..en..en.. :+

Van harte.

}) reed op mn svtje en dacht hoe zou 200 km/u voelen...nu weet ik het :P


Op maandag 23 juni 2003 22:03 schreef PaulVogels het volgende:
Gefeliciteerd,

jij bent de eerste (debiel) die net als ik weer € 500 aan de staat schenkt.
Maar vertel waarom je niet 2 jaar wilde w88.

Ik ben 1.96m en pas niet op een 25 Kw en vindt terugtunen en optunen net zo duur als 5 lessen + 1 examen.
PS hoeveel lessen heb je gehad de 2e keer

25 kw is zo beperkt :r dus zodoende...kon gewoon niet meer wachten was het zat en ik ben veels te impulsief dus ;) nu heb ik het *D
Heb trouwens 4 lessen gehad :) vooral de bijzondere verrichtingen weer ff oefenen maar die waren een makkie na een paar keer.
 
Mn vriend was ff een proefrondje op mn motor aan het maken of alles goed gelukt was met de begrenzer en dus stond ik te kijken en luisteren...had mn motortje dus nooit van een afstandje gehoord...
wat een tering herrie }) maar lekkerrrrrrrr oef jemig dacht echt sh*t komt dat uit mijn motortje *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan