weer een motorijder om het leven gekomen

nee je ziet geen trekkers op zee, hier stikt het ervan, zelf bijna platgereden door zon ding, knipperen naar links gaat ie rechtdoor -O-

Heb ik hier ook!!

Het is UITKIJKEN met die gasten, zijn geen verkeerde lui meestal, je hebt er eikels tussen zitten (ook jochies van 16) etc.


Maar er is niet bewezen dat de trekker bestuurder zich abnormaal of asociaal gedroeg en die man zal het ECHT niet zo gewild hebben...
 
-O- Dit gaat je niet in de kouwe kleren zitten, liep gewoon een rilling over mijn rug. Sterkte voor jou, maar vooral voor de nabestaanden.
 
heb het ook op de fzr club gezet moest het effe kwijt :N :N :-(was vandaag motorcrosspullen gaan halen en toen ik naar huis reed langs de intratuin in roermond gebeurde het de tractor wou alfslaan en drukt op de rem terwijl de motorijder het te laat op viel de tracktor had aan de achterkan van die ploeg dingen weet niet precies hoe dat heet hij zag het en wou er net nog onderdoor schuiven maar haalde het niet en zat beklemd ben direckt uit de auto gesprongen en heb gevraagd of de meneer de tracktor uit wou zetten vanwege de benzine die lekte uit de tank en samen met een vrouw die er ook kwam helpen probeerde ik de hanschoenen van hem uit te trekken om de pols op te nemen maar meende soms wat te voelen en soms helemaal toen de ambulance en daarna de brandweer arriveerde zag ik dat het te laat was witte doek wer over zijn gezicht gelegd.
ben toen rustig wegelopen en heb de politie uitgelgd wat ik gezien had ben nu net thuis mijn vriendin is er niet maar moest effe m,ijn ei kwijt en dat kon ik door deze forum ik weet zeker dat ik nu rustiger rijd
voor je weet is het voorbij dus allemaal goed opletten en niet te dicht achter op rijden bij tracktors en dat soor dingen!!!!gellukig heeft de motor rijder geen pijn geleden was denk ik op slag dood gaat om een kawasaki 1100zzr rijder r.i.p :-(

Vreselijk.......mijn medeleven aan de nabestaanden en alle mensen die het slachtoffer lief zijn. Voor jou kan ik alleen maar adviseren om niet weg te lopen voor deze traumatische ervaring, laat je helpen als je het zelf niet aan kan, zoals eerder al aangegeven dat het niet niks is wat je van dichtbij hebt meegemaakt. Sterkte en het ga je goed.
 
TS: Da's niet mis, knap dat je nog bent gaan helpen.
heb je het nou daadwerkelijk zien gebeuren?

:X klote trekkers, rijden hier erg veel, rijden de weg aan gort, pleuren overal zand en modder neer en kijken voor geen meter uit waar ze rijden, ze zijn toch onsterfelijk in zon enorm bakbeest -O- en laten net al die dingen levens gevaarlijk zijn voor motorrijders. of je nu op je bek gaat door zand of simpelweg van je sokken gereden word tis altijd wat met die krengen!
Wat een onzin.

Heb je wel 's in zo'n 'ding' gereden? Nee, dan zou ik zeggen: Doe dat eens. Vooral met een flinke ploeg, cultivator of wat dan ook er achter.

Bovendien, in het verhaal van de TS zie ik geen enkele fout van de tractorchauffeur.

Ja, beetje happen dit, maar ook enkel alleen omdat gequote persoon kennelijk niet door heeft dat 'ie ook zelf wat extra op mag letten in de buurt van voertuigen die wat andere afmetingen hebben dan z'n eigen motor.
 
Heel veel sterkte aan de nabestaanden en aan jou met het verwerken van deze gebeurtenis
 
Ik maak helaas vaker overleden mensen mee in mijn werk. Ondanks het feit ik geen emotionele band heb met die mensen kan het evengoed moeilijk zijn. Luister goed naar je lichaam de komende tijd en geef op tijd aan als je ergens last van gaat krijgen. Dit is niet zomaar ff iets. Heel veel sterkte en ook voor de naasten van de motorrijder.

R.I.P.

'(
 
heb het ook op de fzr club gezet moest het effe kwijt :N :N :-(was vandaag motorcrosspullen gaan halen en toen ik naar huis reed langs de intratuin in roermond gebeurde het de tractor wou alfslaan en drukt op de rem terwijl de motorijder het te laat op viel de tracktor had aan de achterkan van die ploeg dingen weet niet precies hoe dat heet hij zag het en wou er net nog onderdoor schuiven maar haalde het niet en zat beklemd ben direckt uit de auto gesprongen en heb gevraagd of de meneer de tracktor uit wou zetten vanwege de benzine die lekte uit de tank en samen met een vrouw die er ook kwam helpen probeerde ik de hanschoenen van hem uit te trekken om de pols op te nemen maar meende soms wat te voelen en soms helemaal toen de ambulance en daarna de brandweer arriveerde zag ik dat het te laat was witte doek wer over zijn gezicht gelegd.
ben toen rustig wegelopen en heb de politie uitgelgd wat ik gezien had ben nu net thuis mijn vriendin is er niet maar moest effe m,ijn ei kwijt en dat kon ik door deze forum ik weet zeker dat ik nu rustiger rijd
voor je weet is het voorbij dus allemaal goed opletten en niet te dicht achter op rijden bij tracktors en dat soor dingen!!!!gellukig heeft de motor rijder geen pijn geleden was denk ik op slag dood gaat om een kawasaki 1100zzr rijder r.i.p :-(
sterkte met het verwerken van deze naare gebeurtenis
 
Wat een onzin.

Heb je wel 's in zo'n 'ding' gereden? Nee, dan zou ik zeggen: Doe dat eens. Vooral met een flinke ploeg, cultivator of wat dan ook er achter.

Bovendien, in het verhaal van de TS zie ik geen enkele fout van de tractorchauffeur.

Ja, beetje happen dit, maar ook enkel alleen omdat gequote persoon kennelijk niet door heeft dat 'ie ook zelf wat extra op mag letten in de buurt van voertuigen die wat andere afmetingen hebben dan z'n eigen motor.

ja ik heb op een trekker gereden :W en niet zo'n tuingrasmaai ding :\

en ja tis motorrijder ze eigen schuld geen afstand niet opletten of weet ik het, maar dat neemt niet weg hoe gevaarlijk trekkers zijn.
 
TS: Da's niet mis, knap dat je nog bent gaan helpen.Wat een onzin.

Heb je wel 's in zo'n 'ding' gereden? Nee, dan zou ik zeggen: Doe dat eens. Vooral met een flinke ploeg, cultivator of wat dan ook er achter.

Bovendien, in het verhaal van de TS zie ik geen enkele fout van de tractorchauffeur.

Ja, beetje happen dit, maar ook enkel alleen omdat gequote persoon kennelijk niet door heeft dat 'ie ook zelf wat extra op mag letten in de buurt van voertuigen die wat andere afmetingen hebben dan z'n eigen motor.

Ik geef je gelijk hoor....maar het lijkt mij het beste dat je bij dit soort opmerkingen maar beter geen reactie geeft, is denk ik onnodig bij een triest ongeval als deze.

Ik geef je gelijk hoor....maar beter lijkt het me dat je niet ingaat op dit soort uitlatingen is denk ik onnodig en je weet denk ik wel beter.
 
Laatst bewerkt:
TS sterkte man, je zal het vannacht nog wel een paar keer zien. :X





ja ik heb op een trekker gereden :W en niet zo'n tuingrasmaai ding :\

en ja tis motorrijder ze eigen schuld geen afstand niet opletten of weet ik het, maar dat neemt niet weg hoe gevaarlijk trekkers zijn.


Ik schrok me een hoedje van jou opmerkingen, maar er is niks aan de hand. Ik heb net nog even een schop tegen mijn trekkerband gegeven en hij deed niks terug, trekkers zijn niet gevaarlijk. Ze doen niks.

zullen de berijders wel zijn, denk ik, dat zal jij als scotaH bestuurder wel weten
 
Respect voor het feit dat je nog geprobeert hebt hem te helpen.
helaas heeft het niet mogen baten.....
Sterkte!
 
TS: Da's niet mis, knap dat je nog bent gaan helpen.Wat een onzin.

Heb je wel 's in zo'n 'ding' gereden? Nee, dan zou ik zeggen: Doe dat eens. Vooral met een flinke ploeg, cultivator of wat dan ook er achter.

Bovendien, in het verhaal van de TS zie ik geen enkele fout van de tractorchauffeur.

Ja, beetje happen dit, maar ook enkel alleen omdat gequote persoon kennelijk niet door heeft dat 'ie ook zelf wat extra op mag letten in de buurt van voertuigen die wat andere afmetingen hebben dan z'n eigen motor.
Waarschijnlijk heeft de tractorbestuurder idd geen verkeerde maneuvre uitgevoerd. Maar volgens mij moeten die dingen die er achter hangen wel degelijk afgeschermd zijn. Geen enkel voertuig mag op de openbare weg met uitstekende scherpe of op een andere wijze gevaarlijke objecten aan zijn voertuig.Dus wat dat betreft is ie wel degelijk in de fout.
:( :(
Al met al hoe dan ook een lullige zaak.
 
Ik heb diep respect voor wat je gedaan hebt.
En wens je veel sterkte want zoiets gaat je niet in de koude kleren zitten.
 
Allereerst wens ik sterkte voor alle betrokkenen.
Geen enkel voertuig mag op de openbare weg met uitstekende scherpe of op een andere wijze gevaarlijke objecten aan zijn voertuig.Dus wat dat betreft is ie wel degelijk in de fout.
Klopt, maar wat wil je hier tegen doen? Die uitstekende objecten bot maken? Ze ploegen weer een weiland en dan zijn de ploegen weer vlijmscherp, dus helaas is er geen werkbare oplossing hiervoor. :(

Sorry dat ik het zeg maar hoe ik het zie is het dat de motorrijder gewoon te hard door een bocht is gegaan en niet in de gaten gehad dat er op boerenlandweggetjes landbouwmechanisaties rijden.

@valentino46john, Wel respect voor wat je hebt geprobeerd en hopelijk hoef je zoiets niet nog een keer te doen.s
 
Wapens zijn ook gevaarlijk.

Alleen die van mij niet hoor.

Vraag eens een tractorchauffeur hoe hij over motorrijders denkt.

TS: Sterkte met de verwerking!!
Maak eventueel gebruik van slachtofferhulp, zeker als je plots onvoorzien voor zoiets komt te staan doet t nogal wat met je, vergis je daar niet in!!
Op een wat later tijdstip kunnen familieleden eventueel veel belang hebben met je te praten, jij bent toch de laatste geweest die hun dierbare heeft gezien en contact met hem heeft gehad. Voor je eigen verwerking kan zoiets ook erg goed zijn.
 
als je dit leest dan denk je iig wel na over je eigen rijgedrag

ik merk zelfs dat ik de laatste voorzichtiger ben in het verkeer (teveel van dit soort verhalen gelezen denk ik)

maar veel sterkt aan familie van de motorrijder en de chauffeur van de trekker (ook al zou hij fout zijn, dit soort dingen maak je niet graag mee)
 
Allereerst wens ik sterkte voor alle betrokkenen.Klopt, maar wat wil je hier tegen doen? Die uitstekende objecten bot maken? Ze ploegen weer een weiland en dan zijn de ploegen weer vlijmscherp, dus helaas is er geen werkbare oplossing hiervoor. :(

Sorry dat ik het zeg maar hoe ik het zie is het dat de motorrijder gewoon te hard door een bocht is gegaan en niet in de gaten gehad dat er op boerenlandweggetjes landbouwmechanisaties rijden.

@valentino46john, Wel respect voor wat je hebt geprobeerd en hopelijk hoef je zoiets niet nog een keer te doen.s

Tuurlijk is die motorrijder waarschijnlijk zelf in de fout gegaan en heeft ie te hard gereden. Feit blijft echter dat de tractorbestuurder de scherpe voorwerpen had moeten afschermen. Daar bestaan beugels en andere middelen voor. Helaas zijn de meeste landbouwers te lui om deze middelen te gebruiken of ze vergeten het gewoon. Het is nu eenmaal gemakkelijker om zo naar je veld te rijden als elke keer die afdekkingen etc te monteren, demonteren enz.
 
heb het ook op de fzr club gezet moest het effe kwijt :N :N :-(was vandaag motorcrosspullen gaan halen en toen ik naar huis reed langs de intratuin in roermond gebeurde het de tractor wou alfslaan en drukt op de rem terwijl de motorijder het te laat op viel de tracktor had aan de achterkan van die ploeg dingen weet niet precies hoe dat heet hij zag het en wou er net nog onderdoor schuiven maar haalde het niet en zat beklemd ben direckt uit de auto gesprongen en heb gevraagd of de meneer de tracktor uit wou zetten vanwege de benzine die lekte uit de tank en samen met een vrouw die er ook kwam helpen probeerde ik de hanschoenen van hem uit te trekken om de pols op te nemen maar meende soms wat te voelen en soms helemaal toen de ambulance en daarna de brandweer arriveerde zag ik dat het te laat was witte doek wer over zijn gezicht gelegd.
ben toen rustig wegelopen en heb de politie uitgelgd wat ik gezien had ben nu net thuis mijn vriendin is er niet maar moest effe m,ijn ei kwijt en dat kon ik door deze forum ik weet zeker dat ik nu rustiger rijd
voor je weet is het voorbij dus allemaal goed opletten en niet te dicht achter op rijden bij tracktors en dat soor dingen!!!!gellukig heeft de motor rijder geen pijn geleden was denk ik op slag dood gaat om een kawasaki 1100zzr rijder r.i.p :-(

jeetje man veel sterkte...en ook voor de nabestaanden R.I.P...
 
Dat zo'n bericht ook in dat k@nk#r msn-taal moet :r .
Begrijp je dan zelf niet dat het onleesbaar is
 
-O-

@ TS veel sterkte, neem de tips ter harte die je al aangereikt zijn, of je moet een hele kouwe kikker zijn en dit zelf kunnen verwerken

@ Alle andere betrokkenen veel sterkte

@ de rest: waarom gaan we hier toch altijd hele groepen weggebruikers over één kam zitten scheren :?
A. je was er niet bij dus :X
B.topicstarter zit volgens mij niet te wachten op de schuldvraag beantwoording, hij wou ff zijn "aangrijpende" verhaal kwijt....
C. nee ik rijdt niet op een trekker
 
begrijpelijk dat je even je ei kwijt moet. ik wens je veel sterkte bij de verwerking van deze tragische gebeurtenis. '(
 
Feit blijft echter dat de tractorbestuurder de scherpe voorwerpen had moeten afschermen.

Conclussies trekken is makkelijk he?
Er staat nergens in het verhaal dat de motor-rijder zich dood reed op de ploeg.
Zelfs met afdekkappen zien die er best gevaarlijk uit.

Hoe hard rijdt zo'n trekker? KMtje of 50 het uur en dan jezelf erop dood rijden -O- (Het is niet alsof ze niet opvallen zeg maar)

Sterkte en aan de nabestaanden in ieder geval.
 
Terug
Bovenaan Onderaan