Weer niet te spotten

-=MV=-

MF veteraan
20 mrt 2003
4.993
1
Somewhere on earth
Na een 2 dagen in de box geslapen te hebben en dit weekend eindelijk met haar weer buiten gespeeld te hebben, mocht ze buiten vertoeven voor ons dagelijkse ritje woonwerk...
Gistermiddag thuis gekomen na een lekker ritje naar huis alle sloten erop,alarm erop, hoes erover heen en haar weltrusten gezegd.
Vandaag een dagje vrij dus vanmiddag mooi weer en naar beneden.
Daar zag ik het niet onverwachtte...
Mijn schatje is binnen 3 daagjes Amsterdam (Daarvoor Badhoevedorp) abrubt gestoord in haar slaap en ontvoerd.
Dat haar wekker zich te barsten mag rijden en spontaan explodeert en mag branden in de hel.
Al mijn schatjes sliepen in Badhoevedorp veilig zowel binnen als buiten, maar een weekje Amsterdam was haar niet gegund.

Ik hoop dat ze snel nog 1x zal slapen,maar dan voorgoed. B| :(

Gelukkig wel allrisk verzekerd maar zo met het lekkere weer wordt het maar weer tijd om naar buiten te staren en naar de motorrijders te zwaaien die dagelijks door de straat rijden...

Rust zacht 4e motor, op naar #5.... '( ;(


Voor degene die willen spotten:

Zilveren R1 2002
Kenteken: MG-GB-52
Extra's: Yoshimura Rs3 uitlaat en grijze knippers.

100_2979.jpg


100_2972.jpg
 
F*CK nee man... dat meen je niet :(

De figuren die dit soort dingen doen mogen van mij 'minder fijne dingen' meemaken.

BAH -> DIEVEN :j
 
Ongelooflijk, hoe kan het dat er nou nooit eens zo'n mongool betrapt wordt! Al die sloten, alarm etc.

Kutgasten!!!!!!!!!! :( Wat moet je nog meer doen om ze van je spullen af te laten blijven? De politie doet er volgens mij ook niks aan. Je hoort nooit eens dat er een bende is opgepakt. Dit is gewoon georganiseerde misdaad. Een individue kan dit nooit zo geruisloos doen. Ze tillen dat ding met alles erop en eraan gewoon met 4 man een busje in.

Ik stel voor: Boobytrap-bike.
 
Dat meen je niet :( ;( Jouw motor ook al gejat, het gaat weer lekker de laatste tijd B| Ik hoop voor je dat je hem netjes terug krijgt maar ik vrees het ergste...
 
Waarom ......


Gaan we niet een keer op jacht? Gewoon een nieuwe R1 met een cheap slotje ergens plaatsen, en wanneer er dan zo'n kansloze opkruipt dan komen we met zn 10-en uit onze tent en dan slaan we hem met honkbalknuppels zo plat als een tientje...

En dan het liefst elke week op een nieuwe lokatie... Misschien helpt het.
Ideetje?
 
dit is toch fucking unbelivable. :(
Blijft dat zo met dat jatten. doodschieten moet je die gatsen.

Maar voor jou klote. Succes met het zoeken van een nieuwe.
 
Klote man! :( '( . Die ****** leiers moete idd een keer flink aangepakt worde!!!! :( :( :(
iig sterkte met de verwerking...

Waarom ......


Gaan we niet een keer op jacht? Gewoon een nieuwe R1 met een cheap slotje ergens plaatsen, en wanneer er dan zo'n kansloze opkruipt dan komen we met zn 10-en uit onze tent en dan slaan we hem met honkbalknuppels zo plat als een tientje...

En dan het liefst elke week op een nieuwe lokatie... Misschien helpt het.
Ideetje?

Of gwoon met blote vuiste })
 
Laatst bewerkt:
Waarom ......


Gaan we niet een keer op jacht? Gewoon een nieuwe R1 met een cheap slotje ergens plaatsen, en wanneer er dan zo'n kansloze opkruipt dan komen we met zn 10-en uit onze tent en dan slaan we hem met honkbalknuppels zo plat als een tientje...

En dan het liefst elke week op een nieuwe lokatie... Misschien helpt het.
Ideetje?

Laten we eerst een inventaris opstellen:
-knuppels (dader(s) meppen)
-priem (banden van busje lek steken liefst met 4 man)

Dit is geen grap!
 
Zwaar klote voor je :(
Bouw er bij je volgende een handgranaat in.
Dat maakt wat meer kabaal dan een alarm.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan