Weeralarm

mot morgen met de auto
over de a13

B|


Reed er vanmorgen en vanmiddag ook ;)

Merkte al gladde stukken op de terugweg...


Jammer dat het regent morgen anders was ik helemaal uit mijn bol gegaan...als je een motorrijder bij slecht weer langs ziet "komen" ben ik het ;)

Gek op windstoten ;) verslavend man..die 110 km per uur valt wel mee..ik maak regelmatig "anders" mee ;) Alleen icm gladheid is fucking link.

Lekker weertje bij keiharde rock op je mp3....o nee beginnen ze weer te zeiken over muziek onder het rijden....
 
heb net een stuk gereden en ben zeiknat geregend maar dat vind ik nie zo erg, alleen waaide het zonet ook al behoorlijk hard, voelde me niet op mn gemak op de wegen met geen beschutting van huizen oid, dus ben benieuwd hoe het weer morgen is, maar als het nog veel erger wordt als nu zoals ze voorspellen dan ga ik wel lekker een uur staan wachten op de bus :z (ik woon in delft btw)
 
Laatst bewerkt:
hmmm mn pappie zei dat ik morgen maar niet met de motor moet gaan naar school...maar stiekem wil ik toch..hoeveel last heb je nou van windstoten als je tussen de auto's doorrijdt in de file :X
 
hagel , sneeuw en windstoten is een dodelijke combinatie ..dat respecteer ik. Maar leuk vind ik het niet.
 
Kom net thuis :]
Het valt momenteel nog mee. :Y

Bij 120 km/u waait het altijd, toch. O-)
Maar gelukkig hagel noch sneeuw gezien, wel veel :r regen :r .
 
En zoals gewoonlijk mijn motto: "Kop dicht en doorrijden"

[me]Nightbat® vraagt zich af wat er gebeurt als de gemiddelde mooi-weer-rijder een overbekend hollands zomerbuitje op z'n knar krijgt tijdens een rit[/me]
 
En zoals gewoonlijk mijn motto: "Kop dicht en doorrijden"

[me]Nightbat® vraagt zich af wat er gebeurt als de gemiddelde mooi-weer-rijder een overbekend hollands zomerbuitje op z'n knar krijgt tijdens een rit[/me]


het kan wel, maar leuk?

afgelopen dagen moest ik ook met de motor. gisteren geen probleem, vandaag ook niet, als reed ik vanmiddag niet voor mijn plezier.

morgen is het vrijdag dus weinig files. lekker met de auto dus.


(en voor degene die wil weten wat voor een last je in de file van wind hebt... het veradelijke is het onverwachte, niet de botte kracht. wind die ineens langs een busje waait. opvangen is niet zo'n probleem, dat doe je door een slinger te maken...... en daar moet je maar net de ruimte voor hebben)
 
[me]vampie vraagt zich af waarom koekblikkers spontaan niet meet kunnen rijden als het een beetje miezert[/me]

Zodra het een beetje regent is het raak, vanavond de hele weg naar huis (20 km) tussen de file door gereden. :]
En ook weer een paar van die gasten tegengekomen die expres het gaatje dichtrijden en houden B| frusties.

Morgen maar wel voor de zekerheid op de pekelscootâh.
 
16 KM! File gereden...zware buien ...zenuwachtige koekblikkers ...die je niet zien...Ik was bekaf toen thuis kwam. Wel avontuurlijk :P
3 maal gesneden |( Gekkehuis 8-)
Twijfel nog over morgen..... :N
Het weer ben ik nie bang voor maar hoe slechter het weer hoe gekker het verkeer -O-

16 maar?
ik had van de 55km wederom zo'n 35 km file.
Inderdaad: zware buien, zenuwachtige koekblikkers (gaan echt op de rem
voor elke regendruppel).

1 voordeel: morgen is het vrijdag, en dan vallen de files normaal
gesproken erg mee.
Dus morgen een normale dinsdag/woensdagochtendfile, waarschijnlijk.

Oja, m'n meissie heeft morgenochtend ook rijles.
Tenzij de instructeur afbelt natuurlijk B|
 
[me]vampie vraagt zich af waarom koekblikkers spontaan niet meet kunnen rijden als het een beetje miezert[/me]

Zodra het een beetje regent is het raak, vanavond de hele weg naar huis (20 km) tussen de file door gereden. :]
En ook weer een paar van die gasten tegengekomen die expres het gaatje dichtrijden en houden B| frusties.

Morgen maar wel voor de zekerheid op de pekelscootâh.


Nooit last van...ze geven mij altijd alle ruimte.


pokon eten.
 
hmmm mn pappie zei dat ik morgen maar niet met de motor moet gaan naar school...maar stiekem wil ik toch..hoeveel last heb je nou van windstoten als je tussen de auto's doorrijdt in de file :X

Inderdaad, als je er maar rekening mee houdt, dan is er niet zoveel aan de hand.
Rustig blijven. Zeker niet tussen de auto's doorjakkeren.

*me doet het zelfs rustig aan met dit weer O-)

Kom net thuis :]
Het valt momenteel nog mee. :Y

Bij 120 km/u waait het altijd, toch. O-)
Maar gelukkig hagel noch sneeuw gezien, wel veel :r regen :r .

:^


Nog een tip: zorg dat je vizier schoon is.
Echt goed schoon. Dan blijft al dat water niet zo plakken in je zicht.
 
Nooit last van...ze geven mij altijd alle ruimte.


pokon eten.

Mij normaal gesproken ook, maar dit waren echt van die flikkers die het erom deden.
Ik heb een felgele motor (duhh :P ) met open pijp en ik had mijn alarmlichten ook nog aan.
Terwijl andere juist ruimte maken terwijl er ruimte genoeg is, maar die bedank ik ook altijd vriendelijk.

Morgen lekker binnendoor, ook geen files. :)
 
vanmiddag inderdaad veel regen maar dat boeit niet. Dan voel ik me lekker stoer 8-)

Helaas kwam de damp tussen mijn pinlock en vizier dus zag geen klote. Aangezien ik al een dagje ouder wordt krijg ik een beetje last van donker + nat + veel lichten.
Was daarom een angstig ritje.

Vizier, pinlock en helm ernstig schoongemaakt en morgen met frisse moet 45 km heen en 45 km terug naar mijn werk. En lovin every meter of it.
Ik vind dit eerlijk gezegd leuker rijden als met 30 + :Y
 
Morgen klein tochtje van 90km dus vandaag maar even heeeeeeeeeeeeele dikke waterdichte handschoenen gekocht... heb alleen nog geen pinlock... Is dit duur en kan ik er op wachten. Is toch one size fits all..?
 
Erik is toch maar met de auto gegaan... op mijn aanraden.
Hij rijdt binnendoor, door de bossen en langs open landschap.
Met regen is het daar al ellendig met al die bochten en smalle wegen.
Hij belde net dat hij blij was dat hij met de auto gegaan was want hij belande in een sneeuwstorm en moest om afgewaaide takken heen rijden. B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan