Wees eens eerlijk...ben jij een aso...? [Poll]

Wat voor rijder ben jij

  • Optie 1: De Moraalridder

    Stemmen: 11 2,1%
  • Optie 2: De Normaalrijder

    Stemmen: 215 41,0%
  • Optie 3: De veilige Aso

    Stemmen: 256 48,8%
  • Optie 4: De Aso

    Stemmen: 27 5,1%
  • Optie 5: De Neanderthaler

    Stemmen: 16 3,0%

  • Totaal aantal stemmers
    525
Ik ben blijkbaar een moraalridder. Ik heb doorgaans geen cent te makken dus ik riskeer geen boetes, ik rij nooit files omdat we die hier niet echt hebben en bij stoplichten sluit ik achter aan.

Ik voel me ook heel stout wanneer ik een eenrichtingsweg inrij om wat kilometers omrijden te besparen of wanneer ik een paar meter fietspad moet pakken om een gunstig parkeerplekje te berijken.

:$
 
ik heb ook pas één boete, van 14 euro gehad ooit, op de trajectcontrole toen ik écht haast had :X kun je nagaan :')
 
mn portemonnaie vindt mijn braafheid écht heel fijn, en ik zelf ook *O* :P

1 boete op ± 100.000km :X O-)
 
Laatst bewerkt:
menu nr.2 dan maar ..een KD op een xt600 is me iets te plat. wel een keer al driftend een rotonde genomen, maar dat was meer geluk dan wijsheid en de rest v/d rit erreg rustig gereden :$
 
menu nr.2 dan maar ..een KD op een xt600 is me iets te plat. wel een keer al driftend een rotonde genomen, maar dat was meer geluk dan wijsheid en de rest v/d rit erreg rustig gereden :$
hihi *O*


XT mèt of zonder noppen?
 
ik heb ook pas één boete, van 14 euro gehad ooit, op de trajectcontrole toen ik écht haast had :X kun je nagaan :')

met knallen hoef je geen bekeuring te krijgen hoor :N heb in 2 jaar tijd pas 45E bekeuring gehad en jaag em toch regelmatig richting de 200+ (mits het kan natuurlijk :Y, ben nog niet zo'n aso dat ik met 200+ tussen auto's door ga rijden enzo...)
 
Hmm, ik schat mijzelf tussen 2 en 3 in. Op de snelweg heb ik niet veel te vertellen met mijn motor.
Binnendoor rij ik gewoon 10-20 km sneller dan toegestaan maar wanneer er geen overzicht meer is of er medemensen in de buurt zijn houd ik mij aan de toegestane snelheid... of lager, afhankelijk van de situatie natuurlijk.

Wanneer de motor warm is wil ik eigenlijk wel na iedere bocht vol op het gas en zo af en toe komt het voorwiel dan ook iets van de grond. Schreeuwend wordt het echter nooit met een max 9000 rpm eenpitter :)

Inhalen, daar hou ik niet zo van.

Ooit een keer een boete gehad voor ondeugdelijke kentekenplaat ;(
 
Laatst bewerkt:
zker optie 3 :Y

rijd inderdaad als een aso maar denk wel aan andere mensen stoppen voor oudjes etc doe ik wel ook al hoeft dat niet :Y
 
met knallen hoef je geen bekeuring te krijgen hoor :N heb in 2 jaar tijd pas 45E bekeuring gehad en jaag em toch regelmatig richting de 200+ (mits het kan natuurlijk :Y, ben nog niet zo'n aso dat ik met 200+ tussen auto's door ga rijden enzo...)

:^

is wel meer dan geluk denk ik, ik heb er pas 1 binnen (wel een flinke) en ik rij 2.5 jaar bijna elke dag.... en echt niet binnen de beperkte snelheden, als dat mogelijk is natuurlijk.
 
Hmmm, mijn rijden staat er niet tussen...........

Rij vaak te hard, wheelie's komen voor, kd's des te meer enz enz.

maar binnen de bebouwde kom ben ikmega braaf en ook haal ik NOOIT in bij een doorgetrokken streep en geef altijd richting aan.
:^ zo iets ja, probeer ook nog een beetje in een positief daglicht te blijven.
Maar wat voor een ander (leek) aso over kan komen kan voor ons juist noodzakelijk zijn. gas bij geven ipv remmen in gevaarlijke situaties om weg te komen. Ga maar door. Vooraan staan bij het stoplicht (nadat je een keer met de auto van achter bent aangereden bij het stoplicht)... ga maar door. En voor een hoop zijn motorrijders per definitie aso, maar dat is meer de beperkte visie van die mensen.
 
val tussen wal en schip. kan me makkelijk plaatsen in 3 maar met mijn dolle 5 uhm 15 min in 4.

maaaarrr binnen de bebouwde kom geen wheelies nix gevaarlijks.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk toch dat ik wel een 3 ben ook al kan ik met mijn 25kw geen wheelie's maken. Maar als het kan ga ik vooraan de rij staan bij het stoplicht. Geef ook bijna altijd vol gas om het maximale uit mijn 25kw te halen en om herrie te maken. Maar ik stop wel altijd voor zebrapaden. *D
 
Momenteel nog rijles, dus op het moment optie 1.

Wanneer ik mijn rijbewijs heb weet ik al dat ik een motorrijder ala nummer 2 zal worden :)
 
Laatst bewerkt:
nummer 2 toch wel. Ben redelijk braaf in het verkeer, rij wel door maar probeer zeker rekening te houden met anderen. Afgelopen week een beetje dijkjes gereden, lekker bochten sturen. Maar met veel fiets en voet verkeer doe ik het op die drukke stukken wel rustig aan. gewoon uit wederzijds respect. Je hoeft toch niet hard te gaan om lekker te sturen. Dat mijn huidige motor het niet heel fijn vind boven de 100 km/u helpt wel.

Heel soms met vrienden en zeker met grote uitritten wil het wel is nummer 3 worden. Bij de motorbeurs of de uitrit van de strandrace. Je wil bij elkaar blijven enzo, gewoon een beetje kudde gedrag. En het is natuurlijk wel kicken om 4 rijen breed voluit die tunnels door te blazen bij Den Haag })


Leon
 
ik sta in 1
ik rijd altijd op mijn gemak.
Bij file blijf ik achter mijn voor ganger.
want er zijn al zat aso's die gruwelijk hard tussen de auto's door vliegen.
Tot dat er een portier open gaat van iemand die jou niet gezien heeft..
 
Tussen 2-3. 2 Meestal als ik alleen rij is het 2, 3- als ik met een groepje ben. Eigenlijk dus 2,5 :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan