Weggedrag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Micha1976

Die hard MF'er
5 jul 2007
401
0
Harderwijk (Gelderland)
Hallo,

ik weet niet of er al een topic hierover is.. dan excuus..

Vandaag heb ik me weer verwonderd en geirriteerd aan het weggedrag van enkele mede motorrijders..

Zit ik net tegen m'n maatje te vertellen (lees: schreeuwen naar hem. ;) ) Dat het klote is dat de dijk die we opdraaien op zondag wordt afgesloten voor motoren, komen er drie motorbroeders ons voorbij over een daarnaast gelegen fietspad. Een ECHT fietspad en geen suggestiestrook, een AFGESCHEIDEN.. fietspad. Vijf minuten later komen er, NATUURLIJK op het rechte stuk, twee Blades voorbij met zeker 150+..(max daar 80..).Twee bochten later zaten we weer in het wiel en dat had niks te maken met onze verhoogde snelheid maar met die posers hun bochtenwerk *D .

Weggedrag als dat van hun kan dus de reden zijn dat zo'n heerlijke dijk wordt afgesloten.. ;(

Begrijp me niet verkeerd ik ben ook geen heilige, zeker niet.. maar inhalen tussen elkaar tegemoet komende fietsers en over een fietspad.. Kom op waar zijn we mee bezig, zo maken we "ons"niet geliefder..

Zo dat lucht op.. *O*

Greetz
 
Omdat het vandaag net te druk was in de Eifel me ontzettend misdragen op de Mergelland. Inderdaad, niet netjes, dadelijk wordt ook die afgesloten voor motoren en bla di bla di bla. B|

Maar mijn God, wat luchtte dat effe op zeg :Y :Y :Y
 
Mmm, ik zou willen dat elke automoblist, fietser en bla bla het verkeersinzicht en weggedrag had van de gemiddelde motorrijder...Dan maar niet geliefd... 8-)
 
Nou begrijp me niet verkeerd.. ik ben er niet op uit om geliefd te zijn, kan er mee leven dat iemand me voorbij rijdt.. en misdragen TUURLIJK daarvoor hebben we een A rijbewijs, hahah.. zoals ik al zei ik ben niet heilig..

Maar dit ging te ver.. en ja over het algemeen hebben wij een beter inzicht dan een gemiddelde fietser en automobilist.. juist daarom moet je rekening houden met die knurften en ze niet zo inhalen..
 
Als ik van jou niet op de dijk mag, dan niemand niet })

Wel zo eerlijk :W (Heb geen SS om te toeren)
 
Laatst bewerkt:
Als ik van jou niet op de dijk mag, dan niemand niet })

Wel zo eerlijk :W (Heb geen SS om te toeren)

Je leest het niet helemaal goed denk ik... Natuurlijk mag jij die dijk op en ik begrijp dat je dat ding wil uitlaten.. maar om je zo te misdragen.. Die knurften in vakantiestemming op hun fiets kunnen je tenslotte lelijk verrassen..

Of was jij een van die gasten over het fietspad?? ;)
 
Laatst bewerkt:
Nee die laat ik met m'n grote mensen motor ook achter me :+

www.echtemotor.nl .. zo van mijn kant genoeg gesneerd.. :)

Terug naar de kern van het topic.. _O-

ooh je zit me motor "af te kraken" Is dat even schrikken als ik de bochten minstens, zo niet harder, kan nemen dan jij. Hard rechtdoor kan iedere clown.

Ter vergelijking, laatst een R6 op vol vermogen op elke bocht eruit gereden, rechte stuk geen kans idd.


Oh, even zwaaien natuurlijk, :W
 
Laatst bewerkt:
ooh je zit me motor "af te kraken" Is dat even schrikken als ik de bochten minstens, zo niet harder, kan nemen dan jij. Hard rechtdoor kan iedere clown.

Ter vergelijking, laatst een R6 op vol vermogen op elke bocht eruit gereden, rechte stuk geen kans idd.


Oh, even zwaaien natuurlijk, :W

Ik zwaai even terug :W

En uitdagingen over wie de snelste bochten kan draaien ga ik maar niet aan.. Je bent vast sneller.. Ik rij pas 15 jaar motor.. maareh nog iets zinnigs over het onderwerp van het topic te melden.. *O*
 
Mmm, ik zou willen dat elke automoblist, fietser en bla bla het verkeersinzicht en weggedrag had van de gemiddelde motorrijder...Dan maar niet geliefd... 8-)

dus omdat de automobilist, fietser zich a-sociaal gedragen in het verkeer, geeft dat de motorrijder signaal dat hij dat ook moet zijn.



dan zou ik eerder stellen. verbeter de wereld begin bij jezelf.


btw ik ben zelf ook niet heilig
 
Laatst bewerkt:
Ach als je het hier zo leest is er een hoop testosteron en macho gedrag.
Verbaast me allemaal niet nee.

Gelukkig rij ik niet zo gek.
Soms wel creatief maar wel verantwoord denk ik dan
 
Ach als je het hier zo leest is er een hoop testosteron en macho gedrag.
Verbaast me allemaal niet nee.

Gelukkig rij ik niet zo gek.
Soms wel creatief maar wel verantwoord denk ik dan


Inderdaad veel testosteron. Ga op het circuit racen of zo maar rij een beetje relaxed op de openbare weg is wat TS wil zeggen.
 
Wie ben jij om te bepalen welke regels je wel en niet mag overtreden?
Wees óf een heilig boontje dat zich overal en altijd aan alle regels houdt, dan mag je de eerste steen werpen. Óf stop met zeuren.
Sommige mensen raken gefrustreerd door hun medeweggebruikers en gaan los op een forum, anderen raken gefrustreerd door hun medeforumgenoten en gaan los op de weg :)
 
dus omdat de automobilist, fietser zich a-sociaal gedragen in het verkeer, geeft dat de motorrijder signaal dat hij dat ook moet zijn.



dan zou ik eerder stellen. verbeter de wereld begin bij jezelf.


btw ik ben zelf ook niet heilig

Nee, dat is niet wat ik schreef of bedoelde.......
 
maar waarom namen ze het fietspad dan.. konden ze je niet normaal inhalen of zo?

maar ik snap het wel hoor je bent gewoon bang dat jij straks de bochtjes niet meer lekker kunt nemen omdat sommigen de rechte stukjes op de dijk misbruiken om een keer >10k toeren te kunnen maken.

sinds ik m'n rijbewijs kwijt ben geweest trek ik 't motortje alleen los op (mooie) op- en afritten naar snelwegen (nu maar hopen dat er niet te veel mensen wonen...) ;)

JR
 
Laatst bewerkt:
Ik zwaai even terug :W

En uitdagingen over wie de snelste bochten kan draaien ga ik maar niet aan.. Je bent vast sneller.. Ik rij pas 15 jaar motor.. maareh nog iets zinnigs over het onderwerp van het topic te melden.. *O*
dat je 15 jaar motor rijdt wil niet zeggen dat je daadwerkelijk een goede bestuurder bent.. Misschien heb je wel het verkeers inzicht van een natte krant en de bochtentechniek van een 3 jarige die voor het eerst op een trapfiets zit..

Wie weet heb je in die 15 jaar maar 1000 km per jaar gereden, ookwel, dan mis je nog steeds veel km ervaring en rijdt de 400cc Honda rijder (die jij o zo grappig denkt af te kunnen zeiken) wel veel en veel meer met een beter machine beheersing.

Dus denk volgende keer ff na voordat je met zo een zwak antwoord komt :W


en o ja, ik ben ook zo een dijkmisbruiker waardoor deze misschien afgesloten worden, dat boeit me totaal geen zak namelijk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan