Wel of geen bier tijdens de TT

CBX Blakkie

MF veteraan
25 mrt 2002
1.630
7
Amersfoort
Ik zou graag jullie mening willen weten of er tijdens de TT wel of GEEN bier geschonken kan en/of mag worden.
Dit n.a.v. een ander topic op deze site waarin tot uiting kwaam dat er OOK door mensen gedronken (niet 1 of 2) word die nog terug moeten rijden.
Er staat overal reclame op het circuit dat roken dodelijk is, als ik aan het eind van zo'n dag 10 of 15 peuken op heb is dat minder dodelijk voor een ander dan 10 of 15 glazen bier.
Ik ben de mening toegedaan dat als je met eigen vervoer naar de TT komt je GEEN druppel moet drinken. En als je zo nodig toch moet drinken blijf dan thuis en volg de wedstrijden vanaf de bank. Dan hoeft een ander ook geen angst te hebben of hij of zij op een veilige manier naar huis kan rijden.
Jullie begrijpen uit bovenstaand verhaal dat ik vind (zal wel problemen opleveren) dat er GEEN bier geschonken mag worden tijdens de TT. En kun je er niet buiten (ben je voor mij een alcoholist) moet je thuis blijven of NIET rijden.
 
Mhoa, niet iedereen gaat die middag meteen naar huis,
als je met de auto bent hoeft er maar 1 nuchter te zijn,
er zijn er ook nogal wat die met openbaar vervoer komen.

Maar diegene die wél rijden moeten natuurlijk de verleiding kunnen weerstaan.

That's my opinion...
 
Ik vind dat je een rund bent als je met drank op aan het verkeer deelneemt. Maar of je de verkoop van bier bij een evenement als de TT dan maar helemaal moet verbieden? Mensen hebben ook hun eigen verantwoordelijkheid.
 
Ik ben een alcoholist.

Ik ben van mening dat je perfect kan zuipen donderag en vrijdag om vervolgens zaterdag avond terug naar huis te raggen.

Sterker nog. Als je zaterdag over de hele dag enkele biertjes drinkt, kan je ook best nog veilig naar huis kan raggen. Met enkele bedoel ik niet vijf ofzo uiteraard.

Maar als ze nu geen bier schenken...dan vind ik dat ook super.
 
Ik vind dat je een rund bent als je met drank op aan het verkeer deelneemt. Maar of je de verkoop van bier bij een evenement als de TT dan maar helemaal moet verbieden? Mensen hebben ook hun eigen verantwoordelijkheid.

:^

en dan kunnen ze meer boetes uitschrijven en rijbewijzen afpakken :}
 
Moeten ze overal bier afschaffen.

Op een verjaardag, in de kroeg, waar dan ook.

Iedereen weet dat het linke soep is, maar toch drinkt men en stapt een deel ervan op de fiets/trapfiets/in auto of er niks aan de hand is.

Tot ze aan de beurt zijn en het meestal te laat is.

Van mij mag er bier geschonken worden, zolang het gezellig blijft.
En anders ben ik weg en hoor ik er niet meer bij.

De bezopen gasten die brand(jes) maken, mogen ze van mij wel in een container opsluiten ter ontnuchtering.

Heb me rot gelachen om sommige bezopen gasten.

In de sloot zwemmen, tikkertje doen en moddersliden.

Best vermakelijk :+
 
ik denk dat je dit probleem overal houdt, of het nu de TT, een popconcert, een dagje scheveningen of wat dan ook is. Overal heb je de mogelijkheid om bier te kopen ook al moet je nog zelf naar huis rijden. Ik denk dat de meeste mensen wel volwassen genoeg zijn om hun eigen verantwoordelijkheid en te nemen en zoniet hoop ik dat er iemand van hun naaste vriendenkring/familie is die ze daar op aanspreekt.

En anders hebben we altijd nog natuurlijke selectie :X
 
Het maakt mij niet uit omdat ik toch op de motor was en dus geen alcohol dronk, maar er zijn idd ook mensen (zoals eerder gezegd) die met de auto komen en dus een BOB hebben of sommigen die nog een nachtje blijven slapen om zondags terug te gaan. Die kunnen best alcohol drinken wat mij betreft. En ja, er zijn altijd mensen die vinden dat ze met alcohol op kunnen rijden, maar om daarvoor iedereen te 'straffen'. Je moet toch als volwassenen je verantwoordelijkheden kennen.
 
Moeten ze overal bier afschaffen.

Op een verjaardag, in de kroeg, waar dan ook.

Iedereen weet dat het linke soep is, maar toch drinkt men en stapt een deel ervan op de fiets/trapfiets/in auto of er niks aan de hand is.

Tot ze aan de beurt zijn en het meestal te laat is.

Van mij mag er bier geschonken worden, zolang het gezellig blijft.
En anders ben ik weg en hoor ik er niet meer bij.

De bezopen gasten die brand(jes) maken, mogen ze van mij wel in een container opsluiten ter ontnuchtering.

Heb me rot gelachen om sommige bezopen gasten.

In de sloot zwemmen, tikkertje doen en moddersliden.

Best vermakelijk :+

Ut was erg gezellig op de camping... :) met die gasten die drank op hadden .. herstel laveloos waren. We hebben ons rot gelachen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan