Weleens een agent geholpen?

Lijkt mij niet meer dan normaal dat je even helpt als iemand voor je neus op z'n plaat gaat toch :? Of dit nu een medemotorrijder, politie of gewoon een oude man met z'n rollator is maakt voor mij niet veel uit (da oudje zal dan wel niet op de snelweg komen :P , maar je begrijpt wel wat ik bedoel)
 
volgende keer zal hij jou ook ZEKER helpen............. :?


van je rijbewijs af en tig pleurotje's armer :( :( :(

onze fijne vriendjes............
mooi, mocht ik je ooit met pech oid tegen komen, weet ik iig dat ik vriendelijk naar je zwaai en weer doorrij :Z
 
Ben eens met een motor van het werk( alleen honden hebben een baas) uitgeweken voor een konijn( dierenvriend)die plots overstak zonder te kijken..
Eindigde in de sloot, en was drie maanden uitgeschakeld.
Waar de mensen vandaan kwamen weet ik nog niet( zeer rustig fietspad ( was op scooterjacht))maar iedereen maar dan ook iedereen hielp me.
Van dekens tot glaasje water( heb u geen biertje?).
Motor totaal loss, god zij dank goede kleding en helm van het werk, dus alleen een ontzette rug en wat kneuzingen.
Maar men bijzonder hulpvaardig, dus zo kan het ook.
 
ik had hem ook wel ff geholpen,, maar"" als ik had gezien dat het die ene motorjut was die me laatst een bekeuring gaf van 86 euro omdat ik even stilstond op de vluchtstrook",dan had ik gezegd krijg jij maar fijn de schijt ,en je mag hier niet midden op de weg parkeren lamlul :Z
 
Ik zou hem nog een keer omschoppen zodat je de medemens een handje helpt om van de extra belasting van het cjib af te komen.
Liever alle weggebruikers helpen dan 1 agent :r
 
Ik zou hem nog een keer omschoppen zodat je de medemens een handje helpt om van de extra belasting van het cjib af te komen.
Liever alle weggebruikers helpen dan 1 agent :r


Hoe bedoel je kortzichtig op het werk van de politie |(
 
Ik zou hem nog een keer omschoppen zodat je de medemens een handje helpt om van de extra belasting van het cjib af te komen.
Liever alle weggebruikers helpen dan 1 agent :r
ook jouw laat ik liggen
fuckyou.gif
 
Hoe bedoel je kortzichtig op het werk van de politie |(

sorry, iets teveel dure enveloppen thuis gehad en te vaak staande gehouden om niets en nog nooit geholpen zelfs niet met een aanrijding die ik ooit eens gehad heb. Heeft mijn beeld erg nadelig beinvloed.
 
Ik zou hem nog een keer omschoppen zodat je de medemens een handje helpt om van de extra belasting van het cjib af te komen.
Liever alle weggebruikers helpen dan 1 agent :r
Ach, totdat je de dames en heren in het blauw nodig hebt....en die enveloppen van het CJIB, dat doe je zelf. Tenzij je geen controle hebt over je rechterhand, maar dan mag je sowieso niet rijden, véééls te gevaarlijk O-)
 
Ach, totdat je de dames en heren in het blauw nodig hebt....en die enveloppen van het CJIB, dat doe je zelf. Tenzij je geen controle hebt over je rechterhand, maar dan mag je sowieso niet rijden, véééls te gevaarlijk O-)

Tenzij ze vinden dat jouw achterband versleten is en dan niet eens het profiel opmeten maar omdat zij vinden dat ie versleten is krijg jij toch een boete |(
 
.. en vervolgens krijg je een bekeuring van hem vanwege je MF sticker, dat zou een stunt zijn! :+ ;)
Nee, hij niet, maar dat is iemand anders vandaag al wel overkomen :X :X

Was het Baksteen?
Nee, gelukkig niet.

ik heb een keer s'nachts 2 agenten geholpen die inelkaar werden getremd door een groep van 8 (ja daar gaan we weer) etnische minderheden....
Ben er met mijn auto vol op in gereden wat de groep wat uitelkaar dreef, daarna blind van woede een van die gasten tegen de grond gewerkt en toen kwam de cavalerie...

Vond het zielig om te zien hoe twee agenten zo mishandeld werden, en ze niet durfden te grijpen naar hun knuppel of dienstwapen...veel van die jongens zijn volgens mij uit het verkeerde hout gesneden...laten zich intimideren en laten zich bedreigen...je moet bij dit soort 'etnische minderheden' duidelijk laten zien wie de baas is, desnoods mete harde hand.

Laatst fietste ik door het 'dorp' met voor me twee agenten op de fiets, deze werden dus compleet verrot gescholden door een groepje (ja, gaan we weer!) etnische minderheden... en die agenten heel schichtig door fietsen...dan krijg ik zo een zin om die pet op te doen en is ff wat opvoedkundige klappen uit te delen...wat een bananenrepubliek leven we in...
Dit soort dingen gebeuren mij dus absoluut niet. In geen geval. Hoe dan ook. Is me tenminste in 9 jaar nog nooit gebeurt en hoop dat zo te houden.
Wel is het helaas zo dat het in een landelijke omgeving nog wel eens zo is dat de dichtsbijzijnde collega gewoon een kilometer of 20 moet rijden voor je back-up hebt en in die omgevingen moet men zich soms wat meer laten welgevallen. Al kan ik me niet voorstellen dat ik me dit soort dingen zou laten gebeuren, maar dank namens die collega's voor je hulp!! :} :}
 
Laatst bewerkt:
mooi, mocht ik je ooit met pech oid tegen komen, weet ik iig dat ik vriendelijk naar je zwaai en weer doorrij :Z
:^ en toch zal t na een paar kilometer gaan knagen en zal ik waarschijnlijk alsnog teruggaan om 'm toch maar te help |( |( (denk ik....)

Hoe bedoel je kortzichtig op het werk van de politie |(

:^ maar goed, wat had je van mij anders als reactie verwacht O-)

Ik heb ooit eens een motoragent aan een glaasje limonade geholpen. Het was nog een MF-er ook!
Schandalig.....een ban, ik eis een ban voor deze dude. :X :X
(t waren zelfs 2 glaasjes O-) )
 
Op donderdag 04 september 2003 14:31 schreef Pimmet het volgende:
Vervolgens niet weet waar ie moet kijken en met alle kracht zn motor van het asfalt probeert te pakken. Dat lukte hem niet alleen dus ik heb hem toch maar even geholpen toen ik klaar was met lachen.
Hebben ze mij anders toch echt tijdens de rijopleiding uitvoerig uitgelegd (dat alleen oprapen dan he :P ) en vervolgens heb ik t natuurlijk zo natuurgetrouw ook even uitgeprobeerd |( }) |(

Maar :} :} :} voor je helpende handjes.
 
Tenzij ze vinden dat jouw achterband versleten is en dan niet eens het profiel opmeten maar omdat zij vinden dat ie versleten is krijg jij toch een boete |(
Ach, je hebt hier gewoon wettelijke normen voor hoor, dus dit is een zwak excuus, net als die snelheidsovertredingen, die bega je echt zelf.

If you can't do the time, don't do the crime!!!

Buiten dat zijn de flitsnichten van een andere afdeling.... die mogen zichzelf helpen!
 
Top dat je hem geholpen hebt...zoals al eerder gezegd...het zijn motorrijders dus helpen...
Rij regelmatig een tourtochtje mee met motoragenten. Zijn goeie gasten die bereid zijn af en toe een oogje dicht te knijpen als je je rechterhand niet in bedwang kan houden. Dan blijft het bij een waarschuwing....zelfs na drie keer in een twee weken dezelfde motoragent te treffen....Oh ja...de vierde keer zou ik wel de pisang zijn *D
 
Hebben ze mij anders toch echt tijdens de rijopleiding uitvoerig uitgelegd (dat alleen oprapen dan he :P ) en vervolgens heb ik t natuurlijk zo natuurgetrouw ook even uitgeprobeerd |( }) |(

Maar :} :} :} voor je helpende handjes.

Ook een Pan European? Hij had het er echt moeilijk mee, sterker nog, het lukte hem niet alleen......

En TUURLIJK help je zo iemand :Z , het was helemaal geen uitzondering. Maar had het nog nooit hoeven doen.........
 
Terug
Bovenaan Onderaan