Welk merk lerenpak heb jij ?

Is een model 2001 en zit werkelijk perfect met stretchgedoe enzo. Heeft bij Termaat Motoren in Nijmegen iets van 1800 gulden gekost.
Ik heb dus net vandaag dit blauwe pak gehaald bij Termaat. Bonnetje in de jas geeft aan 1052.77 euro....maar ik heb hem weer voor een zacht prijsje meegekregen :}
En hier zat ook nog een extra rugprotector bij :}

Jaha...de Yam regelt het wel :P
 
Ik heb een losse broek van MQP maar heb zaterdag mijn mooie jas opgehaald van het merk MJK.
Speciaal laten maken zwart leren jack met een paarse schouderpas en acherop het Hornet embleem gaaf joh als ik er foto's van heb zal ik ze er wel bij zetten en nu een Zondag uit gaan proberen op weg naar Assen onk. :]
 
zwart Gore-texpak van Dainese
zwart/antraciet eigen ontwerp op maat gemaakt race-overall van Top Skin
Arai GT Forte #2 (blauw/zwart/wit)
zwarte Alpinestars GP-plus handschoenen
zwarte Sidi Vertebra II
 
leer: lookwell jack+mqp broek
textiel: dainese
handschoenen: a* en ixs
daytona pumps
arai maverick
zwart,zwart,zwart,zwart,zwart,zwart en matzwart
 
IXS Combipak

cbr-002.jpg
 
Laatst bewerkt:
Spool leren combi, Blauw/Zwart/Zilver :}
Textiel MQP. Buse leren handschoenen.
Shoei Helm en als afsluiter Style Martin laarzen.
O, ja, en een Mickey Mouse onderbroek! |(
 
heb IXS -zwart rood (klein beetje)blauw en wit...


Knee sliders zijn hier nog maagdelijk.
Nu 2 maanden later heb ik al weer nieuwe moeten bestellen :( , maar nu met sparks :) .

[off-topic]
Randy zaterdag heb ik ze hoor eindelijk
[/off-topic]

full
 
Knee sliders zijn hier nog maagdelijk.
Nu 2 maanden later heb ik al weer nieuwe moeten bestellen :( , maar nu met sparks :) .

Waar heb je die sliders weg dan?? Die dingen die 'k d'r nu op heb zitten zijn kut. Kon geen IXS sliders vinden, maar ik moest toch iets hebben.
 
Hein Gericke pro sport,bevalt mij zeer goed lekker ruim en dat is toch wel prettig met name in de wintermaanden als je wat meer kleding onder het pakkie wilt plaatsen.
 
Waar heb je die sliders weg dan?? Die dingen die 'k d'r nu op heb zitten zijn kut. Kon geen IXS sliders vinden, maar ik moest toch iets hebben.

MOTOPORT Hippolytushoef v/h Nubo Motoren.
Die heeft ze in het rood en zwart.

Afsluitdijk over (wel paspoort meenemen i.v.m. vreemdelingenwet :+ ) 2e dorpje aan je rechterhand.
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 18 juli 2002 22:12 schreef Flame het volgende:MOTOPORT Hippolytushoef v/h Nubo Motoren.
Die heeft ze in het rood en zwart.

Afsluitdijk over (wel paspoort i.v.m. vreemdelingenwet :+ ) 2e dorpje aan je rechterhand.

Ik kom uit Leeuwarden en dat is een Nederlandse enclave in Friesland. Heb recht op vrije doortocht dus geen paspoort nodig :+

Maarreh, zal volgende week wel eventjes naar de Nubo toe denk ik, dan heb ik toch vakantie. en het is een leuk ritje :)

Afsluitdijk = 30km strak asfalt. Wordt de eerste keer voor de motor :)
 
Ik heb een zwart Difi-pak met Grijs/Paarse strook op het jack. Het is inmiddels 6 jaar oud en wat geschaafd door een schuivertje veroorzaakt door een onoplettende automobiliste.
Laarzen merk Drive en handschoenen IXS en MQP.
Binnenkort ga ik naar iets nieuws kijken. Waarschijnlijk wordt het IXS of Loowell.
 
Paar/blauw-achtige Dainese jas en zwarte Dainese broek met sparkle kneepads.

Sidi laarzen en handschoenen in dezelfde kleurstelling als jas...
 
Alpinestars p1 leren combi (rood)
Alpinestars sp-1 handschoenen
Sidi laarzen (zwarte standaard model)
arai crafar replica helm

196-199.jpg
 
Leren combi van MQP, in de kleuren zwart/rood/grijsmetallic.

Zomerhandschoenen van MQP, zwart/rood
Zomerhandschoenen (extra) zwart
Winterhandschoenen: zwart

Laarzen: IXS, kleuren: zwart/rood/grijsmetallic.

Botsmuts: Shoei, zwart.

Losse regenbroek: zwart

All-weather jas: Rev-It in de kleuren zwart/rood.

Regenoverall: MQP, zwart/grijs


Wat een opsomming *D


CAT
 
Terug
Bovenaan Onderaan