Welk merk rij jij? (nu met grote namen)

Keuze's... Helaas maar 10...

  • Honda

    Stemmen: 136 22,7%
  • Suzuki

    Stemmen: 140 23,3%
  • Yamaha

    Stemmen: 86 14,3%
  • Kawasaki

    Stemmen: 126 21,0%
  • KTM

    Stemmen: 5 0,8%
  • Triumph

    Stemmen: 20 3,3%
  • Aprilia

    Stemmen: 23 3,8%
  • Moto-Guzzi

    Stemmen: 9 1,5%
  • Ducati

    Stemmen: 25 4,2%
  • BMW

    Stemmen: 30 5,0%

  • Totaal aantal stemmers
    600
een kawasaki is de beste keuze natuurlijk , fotos kun je vinden op het ZXR-CLUB forum
 
Appie RS125

mooi, 25 kw, licht en goedkoop. Perfecte combo voor mij.

Tsja als toch iedereen hem erbij zet :P
pict3241zz7.jpg
 
Laatst bewerkt:
harley davidson, raar dat triumph in de vote staat en harley niet, ik geloof dat er vorig jaar zon 10keer meer harleys dan triumph's ingeschreven zijn in belgie
 
Kawasaki zx636r 2006.

Gewoon omdat het een waanzinnig mooie bike is en ik een kawa tik heb. :P
En ik heb ook nog een soes gsxr 400 rr. :9

DSC_8492-border.jpg
 
Een tintje kawa? Een Kawasuki heb je dus. Als het goed is heb je dus op "iets anders" gestemd in de poll?

En ja. 3 keer raden wat IK heb gestemd. :+

afbeelding0351sl7.png


BTW. Me vorige motor was ook een Kawasaki... maar ik kan maar 1 keer stemmen... '(

Waarom dit merk en dit model?

1e: Kawasaki is gewoon de bom. Ik sloeg groen van jaloezie uit, en ik dacht: ZO EEN moet ik ook hebben!!! :+

2e: KaAWAASAKIIeH! Klinkt gewoon krachtig in de mond, spreekt lekker uit, en heeft veel klinkers in de naam, vind ik mooi. :+

3e: Kawasaki heeft de Ninja's. Vechters waar je U tegen zegt, geruisloos als ze zijn. Mijn Ninja is zelfs een tikkie anders, hij is niet geruisloos. :+

4e: Kawasaki maakt lekker rauwe blokken. Als je op zo een ding gas geeft, hoor je hem werken. Het gelukkig niet zo geruisloos als een Honda ofzo. :+

5e: Kawasaki is gewoon Yin Yang. Balans. Een eenheid. Een zuivere ziel.

:+
 
Laatst bewerkt:
Ik heb de Triumph Sprint ST 1050 eruit gedaan en vervangen door een Ducati 996.

Rijdt wel niet zo comfortabel, maar wel spannender. Het leven is al saai genoeg.
 
Een tintje kawa? Een Kawasuki heb je dus. Als het goed is heb je dus op "iets anders" gestemd in de poll?

En ja. 3 keer raden wat IK heb gestemd. :+

[afbeelding]

BTW. Me vorige motor was ook een Kawasaki... maar ik kan maar 1 keer stemmen... '(

Waarom dit merk en dit model?

1e: Kawasaki is gewoon de bom. Ik sloeg groen van jaloezie uit, en ik dacht: ZO EEN moet ik ook hebben!!! :+

2e: KaAWAASAKIIeH! Klinkt gewoon krachtig in de mond, spreekt lekker uit, en heeft veel klinkers in de naam, vind ik mooi. :+

3e: Kawasaki heeft de Ninja's. Vechters waar je U tegen zegt, geruisloos als ze zijn. Mijn Ninja is zelfs een tikkie anders, hij is niet geruisloos. :+

4e: Kawasaki maakt lekker rauwe blokken. Als je op zo een ding gas geeft, hoor je hem werken. Het gelukkig niet zo geruisloos als een Honda ofzo. :+

5e: Kawasaki is gewoon Yin Yang. Balans. Een eenheid. Een zuivere ziel.

:+

Wolfman heeft gesproken, namens alle kawa mannen :+ :} :} :} :} :} :}
 
Een tintje kawa? Een Kawasuki heb je dus. Als het goed is heb je dus op "iets anders" gestemd in de poll?

En ja. 3 keer raden wat IK heb gestemd. :+

[afbeelding]

BTW. Me vorige motor was ook een Kawasaki... maar ik kan maar 1 keer stemmen... '(

Waarom dit merk en dit model?

1e: Kawasaki is gewoon de bom. Ik sloeg groen van jaloezie uit, en ik dacht: ZO EEN moet ik ook hebben!!! :+

2e: KaAWAASAKIIeH! Klinkt gewoon krachtig in de mond, spreekt lekker uit, en heeft veel klinkers in de naam, vind ik mooi. :+

3e: Kawasaki heeft de Ninja's. Vechters waar je U tegen zegt, geruisloos als ze zijn. Mijn Ninja is zelfs een tikkie anders, hij is niet geruisloos. :+

4e: Kawasaki maakt lekker rauwe blokken. Als je op zo een ding gas geeft, hoor je hem werken. Het gelukkig niet zo geruisloos als een Honda ofzo. :+

5e: Kawasaki is gewoon Yin Yang. Balans. Een eenheid. Een zuivere ziel.

:+
Het enige dat goed is aan kawasaki is de kleur. :+
 
Honda nt650 Hawk GT '88
Niet zo mooi als al die andere apperaten hier, maar hij rijd (Lees: stuurt vooral) wel heerlijk!
 
Laatst bewerkt:
300122111_5_YPYB.jpeg


Kawasaki ZX6R!!!

Like Kawa says:

"A Machine That Gives Your Senses An Experience That They Will Never Forget"
 
Laatst bewerkt:
Er is toch maar één echt motormerk en dat is natuurlijk KAWASAKI!!!!!!!!!!
We hebben een mooie zx9r uit 2002 en een mooie zx10r uit 2005
Waarom rijden we Kawa kijk/lees effe bij wolfman!!!!!!!!!!!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan