Welk navigatiesysteem?

Brenda is 3 dagen aktief op marktplaats, mail ze maar eens dat je het wel wil hebben maar wel afhalen.. wedden dat het niet lukt? (althans.. ik denk van niet!)


uh, zou kunnen , ik heb inmiddels gemailed , effe afwachten.......


En weg istie van marktplaats...... ca 375 kijkers gehad....

Zullen we wel niet achter komen of het zaakje stonk.
 
Laatst bewerkt:
Dat valt dus reuze mee hoor, ik heb dit seizoen (11.000 km en bijna alleen maar plezierritten) maar 1 x hoeven knippen. En hoe erg is het?
Lees je een kant-en-klare route in in Tyre, dan zal hij bij het opslaan voor tomtom zelf al voorstellen de route op te knippen in meerdere delen. Aangezien er altijd wel een pauzepunt inzit, is dit eigenlijk alleen maar handig.
Nee, dit is niet handig. Het betekent namelijk dat je ook per se daar moet stoppen en niet even door kunt rijden. Bovendien is het grote nadeel van Tyre dat het kaartmateriaal niet gelijkwaardig is met de TomTom. Of Up-date jij je TomTom elke keer braaf als Tyre dat ook doet? Is een duur grapje :X
 
105qefa.jpg

111hxg2.jpg

ng907l.jpg
 
M'n pappie heeft het 'gemaakt' niet in de kroonplaat hoeven boren, geen extra bevestigingsmateriaal aan hoeven schaffen en het zicht is gewoon prima. Dit was anders geweest als ik hem met de bijgeleverde zuignap op de toerenteller had geplakt. Ben er blij mee!
 
Ziet er netjes uit, hoor :Y

Op je toerentellen zou ik sowieso niet gedaan hebben, dan nog eerder op de snelheidsmeter. Toerenteller is sowieso nuttiger én je GPS geeft de snelheid ook nog eens aan :o
 
Ziet er netjes uit, hoor :Y

Op je toerentellen zou ik sowieso niet gedaan hebben, dan nog eerder op de snelheidsmeter. Toerenteller is sowieso nuttiger én je GPS geeft de snelheid ook nog eens aan :o
Bedankt! Alle credits naar papa :) Daar heb je gelijk in, maar naar toeren kijk ik ook nooit.. :P
 
Ik heb al 4 jaar een TomTom Rider1 die ik geupgrade heb naar TomTom Urban Rider. Ben er tevreden mee, hoewel het geen perfect systeem is. Dit geldt echter ook voor een Garmin, ik zie de TomTom echter als een digitale kaart. In de TomTom zit een SD-kaart dus upgraden van kaarten kan direct via de pc (zonder kabel).Accu-duur is geen issue, de Tom hangt aan de voeding op de motor. Nadeel is wel het maken van routes : maximaal 40 routepunten, dus je moet soms meerdere routes maken ( ook ik gebruik Tyre ).
 
Nee, dit is niet handig. Het betekent namelijk dat je ook per se daar moet stoppen en niet even door kunt rijden. Bovendien is het grote nadeel van Tyre dat het kaartmateriaal niet gelijkwaardig is met de TomTom. Of Up-date jij je TomTom elke keer braaf als Tyre dat ook doet? Is een duur grapje :X

Tyre gebruikt toch Google Maps ? Kaarten voor TomTom kun je lenen van internet. Ik geef toe dat je je Tyres-routes moet controleren in TomTom omdat waypoints weleens op de verkeerde weghelft kunnen liggen en TomTom je dan weer terug stuurt. Is wel lulig als je ReiseFuhrer bent...
 
Tyre gebruikt inderdaad google maps kaarten. Denk dat je de kaarten van garmin ook wel van internet mag lenen.

Vind het wel gek dat tomtom niet een soort tyre of mapsource heeft. Zal een stuk makkelijker zijn
 
Ik gebruik mijn telefoon als navigatie. Heb een mooie waterdichte case op addons4mobiles gescoord, die hebben diverse mounts voor op het stuur, en hebben aansluitingen voor aan de accu van de motor...

mount.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan